Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Päähän sattuu. Tietää että tuli juotua riittämiin.
Tsemppiä!Ei nyt kovin hyvä. Yskää on ollut nyt muutaman päivän. Alan jo olla väsynyt tähän köhimiseen ja kipeään kurkkuun. Kun yöunetkin on niin katkonaisia yskimisen takia. Ja vatsalihakset on hellinä jatkuvasta köhimisestä.
Viäkös tuata on saatavilla? Luulin että sekin on jo kiälletty. Eikös siinä oo/ollu ihan kiitettävästi kodeiinia tai vastaavaa hymyn huulille nostavaa emmettä?Tsemppiä!
Btw - oletko kokeillut Mustaparran yskänlääkettä? On tehokas ja toiminut meillä hyvin kaikenlaiseen yskään. Sitä saa apteekeista vain nk. "tiskin alta", kun muutoin se hamstrattaisiin pois heti hyllyiltä.
No, kyllä sitä ainakin täällä Savossa on tarjolla, kun osaa pyytää. Tosin, täällähän noita hymyä huuleen nostavia aineita tarvitaankin, on muuten vuan nii suatana synkkee ättäröentijä...Viäkös tuata on saatavilla? Luulin että sekin on jo kiälletty. Eikös siinä oo/ollu ihan kiitettävästi kodeiinia tai vastaavaa hymyn huulille nostavaa emmettä?
Hyvähän se on, että sait nukuttua. Ei se ole minulta pois. Kannustankin nyt kaikkia kertomaan, mikä tässä hetkessä on mielestänne erityisen hyvää. Olkaa niinkuin Keiju siinä jossain vuosisatoja vanhassa margariinimainoksessa: Levittäkää hyvää.@444 ikävää, ettet saanut nukuttua. Kehtaanko minä nyt edes kertoa kuinka hyvin minä nukuin? Kerron kuitenkin kun siitä on varmaan joku seitsemän vuotta kun olen viimeksi nukkunut yön heräämättä kertaakaan. Edes kusella en käynyt keskellä yötä. Jotenkin kumma fiilis oli kun heräsin.
En ole mutta joskus jotain reseptillä saatavaa kodeiini-pitoista troppia on tullut otettua. Ihan kivaa ainetta... Kurkkua kyllä kutittaa mutta ei vaan viitsi yskiä. Mutta uskotaan nyt siihen sanotaan että "yskä lähtee yskimällä..."Btw - oletko kokeillut Mustaparran yskänlääkettä?
Niin... ei sulla nuhaa satu olemaan?... Mutta uskotaan nyt siihen sanotaan että "yskä lähtee yskimällä..."
Ei oikeastaan eikä ole kyllä mieskään kotona...ei sulla nuhaa satu olemaan?
No, sittenhän ei tarvi kuin yskiä ;-)Ei oikeastaan eikä ole kyllä mieskään kotona...
Ei kait sitä heräile monesti yössä jos valvoo aamu tunneille?@444 ikävää, ettet saanut nukuttua. Kehtaanko minä nyt edes kertoa kuinka hyvin minä nukuin? Kerron kuitenkin kun siitä on varmaan joku seitsemän vuotta kun olen viimeksi nukkunut yön heräämättä kertaakaan. Edes kusella en käynyt keskellä yötä. Jotenkin kumma fiilis oli kun heräsin.
Kyllä sitä voi oikein hyvin heräillä vaikka menisi myöhään nukkumaan.Ei kait sitä heräile monesti yössä jos valvoo aamu tunneille?
Vessassa käyntejä et liene muista?
Onhan tuo oikeesti persiistä jollei paria tuntia saa putkeen nukuttua.Kyllä sitä voi oikein hyvin heräillä vaikka menisi myöhään nukkumaan.
Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä yleisempää tämä alkaa olemaan. Stressaa itseäni ainakin ihan saatanasti nämä pätkityt ja lyhyet yöunet.Onhan tuo oikeesti persiistä jollei paria tuntia saa putkeen nukuttua.
Syitä varmaan kuin kärsijöitä, mutta itellä ainakin tuo apnea-laite tuonu hyvät unet, ja varsinkin tupakin kun unhohti pois, niin ei tarvii heräillä suu kuivana solkenaan. Kertaakaan yössä.Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä yleisempää tämä alkaa olemaan. Stressaa itseäni ainakin ihan saatanasti nämä pätkityt ja lyhyet yöunet.
Meitsi veti tuon uniapneahärvelin kanssa noin 8 kuukautta. Niitä vaadittavia yli neljän tunnin yhtenäisiä vai mitä ne olikaan unia tuona aikana oli neljä.Syitä varmaan kuin kärsijöitä, mutta itellä ainakin tuo apnea-laite tuonu hyvät unet, ja varsinkin tupakin kun unhohti pois, niin ei tarvii heräillä suu kuivana solkenaan. Kertaakaan yössä.
Toivottavasti löytyy avut itsekullein, sillä eihän se herkkua ole jollei uni maistu.
Ex-anoppi sanoi yhden kerran hauskan jutun.Ei kait sitä heräile monesti yössä jos valvoo aamu tunneille?
Vessassa käyntejä et liene muista?
No joo, hyvä fiilis täällä. Siskon viisikko kävi päivää piristämässä, ja rauha maassa taas.
Ja porilaiset nautittu eli vatsa täynnä.