Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 848
  • 565
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Päähän sattuu. Tietää että tuli juotua riittämiin.
 

Glove

Jäsen
Ei tunnu missään. Normaalistihan tähän aikaan olisi nukkumassa, mutta vielä olen hereillä. Viestittelykaveri meni nukkumaan, mutta minä kuuntelen vielä rokkenrollia. Tänään on kyllä tullut kuunneltua vaikka minkälaista musaa. Esimerkiksi semmoista mistä tytöt tykkäsi silloin kun olin vielä nuori ja komea. Nythän minä olen enää ja. Mutta ihan kiva musiikkiretki tuli käytyä nuoruusvuosissa.

Nyt youtube tyrkkäs soimaan Stairway to Heavenin. Hyvä biisi, en sitä kiellä. Olen vaan kuullut sen ihan liian monta kertaa, joten vaihdan biisiä. Ehdotuksista löytyi Black Sabbathin War Pigs. Olen minä tämänkin kuullut aika hemmetin monta kertaa sitten 1983 jolloin hankin levyn jossa tämäkin biisi oli. Mutta kuuntelen tämän silti mieluummin kuin Stairway to Heavenin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mikäpä se tässä... hyvä fiilis... lenkillelähtöä odotellessa, niinkuin koiratkin...
Aamupala on syöty ja tarjolla oli uunituoretta hapanjuurileipää, niinkuin nykyisin lähes joka lauantai.
Meillä kävi tuossa syyskesällä kylässä vaimoni poika ja hänen kihlattunsa, joka toi mukanaan taikinajuurta... ja siitähän se sitten lähti...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Muuten ihan jees, mutta man fluta pukkaa. Jos tänään pysyisi sisällä, ei liene edes tarvetta näyttää nokkaansa ulkona.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei nyt kovin hyvä. Yskää on ollut nyt muutaman päivän. Alan jo olla väsynyt tähän köhimiseen ja kipeään kurkkuun. Kun yöunetkin on niin katkonaisia yskimisen takia. Ja vatsalihakset on hellinä jatkuvasta köhimisestä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei nyt kovin hyvä. Yskää on ollut nyt muutaman päivän. Alan jo olla väsynyt tähän köhimiseen ja kipeään kurkkuun. Kun yöunetkin on niin katkonaisia yskimisen takia. Ja vatsalihakset on hellinä jatkuvasta köhimisestä.
Tsemppiä!
Btw - oletko kokeillut Mustaparran yskänlääkettä? On tehokas ja toiminut meillä hyvin kaikenlaiseen yskään. Sitä saa apteekeista vain nk. "tiskin alta", kun muutoin se hamstrattaisiin pois heti hyllyiltä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tsemppiä!
Btw - oletko kokeillut Mustaparran yskänlääkettä? On tehokas ja toiminut meillä hyvin kaikenlaiseen yskään. Sitä saa apteekeista vain nk. "tiskin alta", kun muutoin se hamstrattaisiin pois heti hyllyiltä.
Viäkös tuata on saatavilla? Luulin että sekin on jo kiälletty. Eikös siinä oo/ollu ihan kiitettävästi kodeiinia tai vastaavaa hymyn huulille nostavaa emmettä?
 

444

Jäsen
Tänään olisi vihdoin saanut nukkua pitkään ja mahdollisesti jopa hyvin. Vauva päätti toisin, kun meinattiin heti siinä puolenyön aikaan painella nukkumaan. Ensin olisi pitänyt saada kiskoa isää parrasta kaiken aikaa (se oli jopa mulle ihan ok, edes jotain äksöniä sängyssä), sitten piti saada seurustella, ja kun vanhemmat meinasivat nukkua, niin alkoi karjuminen. Siis sellainen, että silmät pullistuu päästä, otsasuoni tykyttää ja täysillä palkeilla päästetään menemään. Tämä muuttui tunnin sisään itkunsekaiseksi karjumiseksi. Aivan demonista toimintaa. Äitinsä yritti hyssytellä ja kanniskeli käärylettä ympäri residenssiä, ja heti jos liike lakkasi niin demonit pääsivät jälleen irti. Kolmen aikaan totesin, että kun en näköjään sitten kuitenkaan nuku, niin lähden Prismaan tekemään ne tälle päivälle suunnitellut ostokset. Nukkumaan sitten hetikohta viiden jälkeen. Sisäinen kelloni ilmoitti klo 10.30 että jo riittää lorvailu. Eli ei päästy edes siihen tavaksi muodostuneeseen lähes kuuteen tuntiin. Oispa kaljaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Viäkös tuata on saatavilla? Luulin että sekin on jo kiälletty. Eikös siinä oo/ollu ihan kiitettävästi kodeiinia tai vastaavaa hymyn huulille nostavaa emmettä?
No, kyllä sitä ainakin täällä Savossa on tarjolla, kun osaa pyytää. Tosin, täällähän noita hymyä huuleen nostavia aineita tarvitaankin, on muuten vuan nii suatana synkkee ättäröentijä...
 

Glove

Jäsen
@444 ikävää, ettet saanut nukuttua. Kehtaanko minä nyt edes kertoa kuinka hyvin minä nukuin? Kerron kuitenkin kun siitä on varmaan joku seitsemän vuotta kun olen viimeksi nukkunut yön heräämättä kertaakaan. Edes kusella en käynyt keskellä yötä. Jotenkin kumma fiilis oli kun heräsin.
 

444

Jäsen
@444 ikävää, ettet saanut nukuttua. Kehtaanko minä nyt edes kertoa kuinka hyvin minä nukuin? Kerron kuitenkin kun siitä on varmaan joku seitsemän vuotta kun olen viimeksi nukkunut yön heräämättä kertaakaan. Edes kusella en käynyt keskellä yötä. Jotenkin kumma fiilis oli kun heräsin.
Hyvähän se on, että sait nukuttua. Ei se ole minulta pois. Kannustankin nyt kaikkia kertomaan, mikä tässä hetkessä on mielestänne erityisen hyvää. Olkaa niinkuin Keiju siinä jossain vuosisatoja vanhassa margariinimainoksessa: Levittäkää hyvää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Btw - oletko kokeillut Mustaparran yskänlääkettä?
En ole mutta joskus jotain reseptillä saatavaa kodeiini-pitoista troppia on tullut otettua. Ihan kivaa ainetta... Kurkkua kyllä kutittaa mutta ei vaan viitsi yskiä. Mutta uskotaan nyt siihen sanotaan että "yskä lähtee yskimällä..."
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
@444 ikävää, ettet saanut nukuttua. Kehtaanko minä nyt edes kertoa kuinka hyvin minä nukuin? Kerron kuitenkin kun siitä on varmaan joku seitsemän vuotta kun olen viimeksi nukkunut yön heräämättä kertaakaan. Edes kusella en käynyt keskellä yötä. Jotenkin kumma fiilis oli kun heräsin.
Ei kait sitä heräile monesti yössä jos valvoo aamu tunneille?
Vessassa käyntejä et liene muista?

No joo, hyvä fiilis täällä. Siskon viisikko kävi päivää piristämässä, ja rauha maassa taas.
Ja porilaiset nautittu eli vatsa täynnä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihan paska Kerhon pelaamisen takia, mutta helvetin hyvä sen takia, että kohta pääsen kuunteleen livemusaa Suisto-klubille.

On muuten ihan saatanan hyvä, että nykyään bändien showtimet on jotain klo 21.00 tai 22.00 entisten 00.30 sijasta.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä yleisempää tämä alkaa olemaan. Stressaa itseäni ainakin ihan saatanasti nämä pätkityt ja lyhyet yöunet.
Syitä varmaan kuin kärsijöitä, mutta itellä ainakin tuo apnea-laite tuonu hyvät unet, ja varsinkin tupakin kun unhohti pois, niin ei tarvii heräillä suu kuivana solkenaan. Kertaakaan yössä.
Toivottavasti löytyy avut itsekullein, sillä eihän se herkkua ole jollei uni maistu.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen tuli täyteen puoli vuotta ensimmäisestä avioerohakemuksesta. Tänään iltapäivällä kysyin tulevalta ex-vaimolta, että tehdäänkö toisen vaiheen hakemus yhdessä vai erikseen, ja hän vastasi tehneensä sen jo. 25 vuoden suhde oli sitten lopullisesti siinä, mutta hyvä, että ollaan asiasta selkeästi samaa mieltä.

Olo on omituinen ja vähän haikea, vaikka molempien suunta on jo hyvän aikaa ollut vahvasti kohti uutta ja asiat järjestyksessä. Viikon päästä lähden naisystävän kanssa pitkälle viikonlopulle, mutta aviorikollisurani oli tällä erää tässä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Syitä varmaan kuin kärsijöitä, mutta itellä ainakin tuo apnea-laite tuonu hyvät unet, ja varsinkin tupakin kun unhohti pois, niin ei tarvii heräillä suu kuivana solkenaan. Kertaakaan yössä.
Toivottavasti löytyy avut itsekullein, sillä eihän se herkkua ole jollei uni maistu.
Meitsi veti tuon uniapneahärvelin kanssa noin 8 kuukautta. Niitä vaadittavia yli neljän tunnin yhtenäisiä vai mitä ne olikaan unia tuona aikana oli neljä.
Nukkuminenkin voi olla stressaavaa.
 

444

Jäsen
Ei kait sitä heräile monesti yössä jos valvoo aamu tunneille?
Vessassa käyntejä et liene muista?

No joo, hyvä fiilis täällä. Siskon viisikko kävi päivää piristämässä, ja rauha maassa taas.
Ja porilaiset nautittu eli vatsa täynnä.
Ex-anoppi sanoi yhden kerran hauskan jutun.
- Mikä on ikävämpää kuin herätä keskellä yötä kusihätään?
- Se että ei herää siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös