Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 755
  • 565
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olikos perinteinen juttu..? Omaakivaa nettivideon kanssa? Kuten viikko sitten kerroit olleen.
Olen suomalainen.

Mulla ok fiilis. Pian ulos kävelemään ja istuskelemaan aurinkoon.
Perinteinen juu, mutta kyllä nyt oli ihan kimppakivaa...

Nettiä en siliti vaihda!
 
K

Kiekkokatsoja

Perinteinen juu, mutta kyllä nyt oli ihan kimppakivaa...

Nettiä en siliti vaihda!
Elä sano muijjalle. Voipi pahastua.

Kesä kun tulee, niin tavallinen suomalainen mies uskaltaa kotonaan, tuoda mielipiteensä esille. Syksyllä on jälleen paluu joo joo mieheksi, ja tossunalle.
Toisaalta hyvä että fiilis on kohdallaan, edes joskus. Kuten kesällä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hyvä fiilis. Olen koronasta jo toipunut sen verran, että viikko sitten purettiin eristys. Poika pääsi mun luokse sunnuntaina takaisin ja tytär on nyt täällä ensimmäistä kertaa kuukauteen. Tyttären kanssa teimme juuri sapuskaa ja seuraavaksi lähdemme luontoon käppäilemään ja kotimatkalla pitää käväistä kaupasta kahvimaitoa.
Jos tämä toipuminen jatkuu tarpeeksi hyvin, niin maanantaina saatan käydä ujosti salilla. Yli kuukauden tauon jälkeen voi riittää, että vähän hengittelen ekana päivänä salin testosteronia ja vaihdan pari sanaa salikavereiden kanssa, jos siellä ketään edes on. Toisella kerralla katselen painoja ja laitteita. Kolmannella kerralla otan jo ne kahden kilon käsipainot käteen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kehä kolmosen sisäpuolelta juuri nyt. Ai Jai Jai.
 

Liitteet

  • received_2592496887633239.jpeg
    received_2592496887633239.jpeg
    359,1 KB · kertaa luettu: 144

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuosta saa toisaalta aina pienen voittajan fiiliksen kun pystyy vastustamaan jotain riippuvaisuutta. Kävelemään pelikoneen tai oluthanan ohi.

Äsken olin Hämeenlinnan kaupungilla kiertelemässä. Siellä ihmiset istuivat monen ravintolan terassilla ja alkoholi virtasi, kelikin on nyt mikä parhain terassikeli. Ja terassit on vihdoin auki. Vähän teki mieli kaataa kitusiin yksi tuoppi huurteista mutta niin vain voitin tällä kertaa oluen himon ja herkuttelin vain jäätelöllä ja join lasillisen kylmää kokista.

Sain kävellä "voittajana" ja raittiina kaupungilta kotiini. En ollut tosiaan vielä tänään ottanut antabustakaan koska en saanut A-klinikalta ketään kiinni.

Sanonta ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin pitää mielestäni tämän minun antabuksettoman elämän testaamisen kanssa kutinsa. Pystyn halutessani sanomaan eikin juomishalulle, ei ole jäänyt kuitenkaan ryyppyputkea päälle, olen pystynyt myös parin oluen juomisen jälkeen lopettamaankin juomisen vaikka juomaakin olisi ollut kaapissa, ja en juo nytkään vaikka sitä juomaa on kyllä yhä siellä kaapissa. Eikä se alkoholi nyt koko aikaa pyöri mielessä. Ja olen pystynyt töissäkin käymään.

Mutta liikaa tämä kokeilu sisälsi vaaran merkkejä. Ja koska on liian isot panokset tässä pelissä niin parempi lopettaa tulella leikkiminen. No soitan huomenna sinne A-klinikalle ja keskustelen asioista.

Nyt on joka tapauksessa voittajan fiilis!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Taidan paina jääkaapille 12min sisään.

Olen muuten joskus pistänyt merkille sellaisen jutun kun on tullut oltua vuokramökissä kymmenkunta hengen kesken... Se on aamuvarhain hauska katsoa kun ihmiset menee esim. jääkaapille tai saniteettitiloihin muka hiirenhiljaa ja hissukseen ja niinkuin mitään nukkumista kummempaa ei olisi viimeyönä tapahtunut... mutta silti osalla väestä on sellainen pieni hymynkare ja virne naamallaan tästä huolimatta... :D

Joittenkin ihmisten olemuksesta heti hehkuu se et jaahas, joku on saanut viimeyönä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulis jo syksy ja pääsis Lumonille. Ja korona tietty vittuun ja pääty täyteen. Mingokin halusi pysyä KooKoossa. Vaikka kukapa ei!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kainuussa... Jos en väärin muista niin Sotkamossa oli tuo mökki.

Laaja otanta ja ihan mörönperseessä suoraan sanottuna. Eikö täällä Etelä-Suomen alueella ole mitään vastaavaa? Vaikka Etelä-Karjalassa?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei nyt ainakaan lähde minulta tämä kollektiivinen huono omatunto.

Lenny Kravitz

Jimi Hendrix

Stevie Wonder

Marvin Gaye

Diana Ross & The Supremes

The Four Tops

Oscar Harrison (Ocean Colour Scene)

William DuVall



ja niin helvetin suuri määrä muita. Vaikka joku Michael Jackson. Ja kun Motownia katsotaan, niin sieltä tulee niin helvetisti nimiä.

Nämä tulivat nyt äkkiä mieleen, moni voi täydentää. Ja täydentäkää.

Laitan tämän huomenna instaaan, sen verran tärkeältä asialta tuntuu.

En puolusta rasismia, vaan vastustan sitä. Haluan vain sanoa, että näitä yhteisen nimittäjän artisteja on arvostettukin. Paljon!
 
Viimeksi muokattu:
Parempi se fiilis on aina silloin, kun on oikeudet kirjoittaa tänne hienolle foorumille. Kiitos vaan modeille, että laitoitte minut vappuna jäähyboxiin ja tänä aamuna päästitte takaisin kentälle. En lupaa heti vauhtia ja vaarallisia tilanteita vaan lähden rauhoittamaan peliä rauhallisella kiekon siirtelyllä sekä hyvällä kiekkokontrollilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
:DDD No en sentään. Maksaa moinen. Huvittaisi tosin kokeilla kokkelipäisyyttä.
"Dear children: Please, don't buy drugs. Become a rockstar and they'll give you them for free."
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pakarat ja raajat vielä aika hellänä eilisestä salibandysta. Taidan viettää laiskan kotipäivän tänään.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaupassa käyty ja safkat ostettu. Jussit tulee "juhlittua" yövuorossa (taas vaihteeksi), joten kaipa sitä sitten tänään täytyy saunoa ja korkata.

Lasissa calvadosta, sauna lämpiää, kaljat kylmenee, fiilis on oikeastaan aika muikea siis.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jotenkin odottavainen fiilis on ollut jo jonkin aikaa. Joo, tietysti osittain lätkän puuttumisenkin takia, mutta noin ylipäätään jotenkin sitä vain tässä odottaa että olisi jo heinäkuu. En osaa sen kummemmin selittää vielä itsellenikään, miksi odotan niin kovasti juuri heinäkuuta. Varmasti alitajunnassa kummittelee tieto siitä että ensi kuussa saatan päästä pitkästä aikaa hypähtelemään musakonserttiin, mutta ihan kuin odottaisin jotain muutakin..? Noh, kaipa se selviää tässä tulevina viikkoina mikäli on selvitäkseen.

Ihan positiivinen fiilis on ollut viime viikkojen ajan noin muuten. Touko-kesäkuun vaihde tuli kärsittyä melko voimakkaasta ahdistuksesta ja mielenikin harhaili vähän siellä sun täällä, silloin jouduin pitämään myös täältä palstalta pitempää hiljaiseloa ja keskittymään itseeni, samalla kuitenkin yrittäen huolehtia kesätyttö-äänestyksen päivittämisestä. Muutaman viikon takaiseen aikaan peilaten tähän hetkeen kuuluu siis tällä hetkellä varsin hyvää!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Apea, epävarma ja avuton läheisen ihmisen puolesta. Lähden kohta haukkaamaan happea ja käyn yövisiitillä Prismassa että saan muuta ajateltavaa. Tulomatkalla aion laulaa ja karjua tutulla "spotillani" koko sieluni ja sydämeni kyllyydestä. Onneksi oli päivärytmit jo valmiiksi miten sattuu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Innostunut ja melko odottavainen fiilis. Kesäloma on ollut minullakin paljon puheissa viime päivinä ja sehän se jo tosiaan ovella kolkuttelee, vielä viisi yötä ja sitten tulevana perjantaina kesälaitumelle, mars! Sitä kesälomaani tässä luonnollisesti odottelen kuin kuuta nousevaa. Viihdyn kyllä töissäkin mutta onhan se hienoa kun pääsee viettämään kesälomaa. Neljä-jopa viisi viikkoa putkeen ilman velvollisuuksia, kyllä kelpaa!

Ja ensi viikko ratkaisee monta muutakin avointa isoakin kysymystä ja kyllä sitä nyt jännittää ja odottaa ensi viikon päätöksiä. Isoin kysymys on luonnollisesti se jatkuvatko työni tuolla työkokeilupaikalla, nyt palkkatuen avulla ja ihan palkallisena. Kyllä monet työpaikalla (keittiön emäntä mukaan lukien) puhuvat siihen malliin että jatko olisi jo varmakin juttu mutta saa nyt katsoa mitä isoin pomo tuumaa asioista. Ja se varmaan tärkein juttu, onko rahaa minun palkkaamiseen?

Mutta innostunut fiilis tässä on, en meinaa housuissani pysyä. Ja positiivisella tavalla innostunut ja odottavainen sekä jännittynyt fiilis. Tulkoot ensi viikosta onnellinen viikko! Ja toivottavasti saan vain nukuttua yöni hyvin yhä sillä tässä nyt on niin monta rautaa tulessa että hieman huolettaa tuo unen saaminen.
 

Glove

Jäsen
Kömmin tänne sänkyyn peiton alle. Ei mua kyllä väsytä yhtään. Mutta onhan tässä mukava maata ja kuunnella hiljaisuutta. Täytyy kyllä taas nostaa hattua tämän talon suunnittelijoille ja rakentajille, ääniä ei juuri kuulu. Luulen kuitenkin, että asukkaat elävät ihan normaalia elämää ja siihen kuuluu ääniäkin. Ainakin mun kodissa soi musiikki paljon.
 
K

Kiekkokatsoja

No helpottaa.

Katselin kuinka jotkut ovat kyllä hyviä ihmisiä. Tossa pariskunta pyöräili, eräkamat mukana, ja majoitusvehkeetkin.
Itekin ostin tossa alkukesällä teltan. Josko muka jonnekin lomalla. Taitaa jäädä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös