Mikä biisi soi päässä

  • 33 209
  • 286

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vähän OT mutta mistähän löytäis ton PLAN biisin lyriikat? Itse en tähän hätään löytänyt mistään. Mulla jäi kyllä pahasti soimaan päähän tää veisu. Nyt se on tehotoistossa. On toi Elli aika kivannäköinen tyttö aivan kuten Johanna Kurkelakin. Ihania naisia.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sturm und Drang: A Million Nights. Tarttuva tuo kertosäkeen melodia. Melkein voisin väittää, että haiskahtaa jonkin sortin plagioinnilta. Silti pirun hyvä "kertsi" joka jää päähän soimaan.
 
Kotiteollisuuden Pää kylmänä. Olen kuullut kappaleen tasan yhden kerran joskus viime viikolla ja siitä asti se on minua riivannut. Ärsyttävä ja turhan ilomielinen jollotus.

Ihan ok bändi tosin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt ei soi mikään, mutta pakko silti kertoa eilisestä aamusta. Heräsin normaalisti, en muista nähneeni unia. Hampaita pestessä tajusin, että päässä soi Irwinin Tyttö tuli. En ole kuullut kyseistä biisiä varmaan viiteen vuoteen, en ole kuunnellut Irwiniä, eikä mulle tietääkseni ole tulossa tyttöäkään. Ihmeellistä.
 

Wolves

Jäsen
Tiedä mikä lie Flashback iski 80-luvulta, mutta Tämä on soinut päässä jo useamman päivän.
 

Schadowan

Jäsen
Soiko kenelläkään ikinä mikään hyvä biisi päässä? Olen aina ihmetellyt sitä sanontaa, että "biisi jää soimaan päähän", siis positiivisessa mielessä. Itselläni ainakin soi pelkästään ärsyttävät ja rasittavat biisit päässä. Varsinkin aamuisin aina tulee "radiosta" ihan käsittämättömän huono biisi tai joku erityisen rasittava kohta jostain biisistä. Tällä hetkellä soi vanhaa Nightwishiä päässä, biisin nimestä ei mitään hajua.. Mutta ei hyvältä kuulosta, sen voin sanoa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Soiko kenelläkään ikinä mikään hyvä biisi päässä?

Harvemmin. Yleensähän ne on jotain mahdollisimman ärsyttäviä renkutuksia jotka jäävät päähän sen takia kun ovat niin yksinkertaisia ja aivottomia. Mutta joskus päänuppi yllättää positiivisesti ja sinne jääkin soimaan joku hyvä biisi, kuten esim. tällä hetkellä päässäni soi Pet Shop Boysin Rent. Mutta alkaahan tämäkin kyllä jo pikkuhiljaa puuduttaa kun iltapäivästä asti on soinut...
 
Soiko kenelläkään ikinä mikään hyvä biisi päässä?

Kyllä meikäläisen päähän on jäänyt soimaan ihan hyviäkin biisejä, vaikka suuri osa on kyllä noita rasittavia ralleja. Mutta esimerkiksi mainittakoon uudelta Gunnareitten levyltä biisi better jäi levyn ilmestymisen ja muutaman soittokerran jälkeen soimaan päässä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Joss Whedonin kirjoittaman musikaalin Dr. Horrible's Sing-Along Blog biisit soivat sekaisin päässä. Muistan jokaisesta biisistä n. puolet sanoista, ja niistä muodostuu pään sisällä aikamoinen sekametelisoppa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Eilen hittimittarissa ollut veto, jossa naislaulaja (taustalla ainakin Yön Jani Viitanen ja Popedan Costello) Pannaan Menemään. Kertsi soi ärsyttävästi päässä..

" Pannaan menemään, mennään .."
" Naikaa, siinä on taikaa"

Sanat taisi muuten olla Juicen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Klamydian uusimmalta levyltä biisi nimeltä Persealasti.

Minä en muuten ymmärrä yhtään tuota sanoitusta, mistä tuossa oikein lauletaan. Ilmeisesti tuossa yritetään jotenkin arvostella järjestäytyneitä uskontoja mutta eihän tuossa sanoituksessa ole oikeasti mitään tolkkua. Tarttuva biisi kyllä muuten.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Veteraanin iltahuuto.

Kerrankin hieno biisi, eikä mikään turha renkutus.

Btw, enpä tiennyt, että tuo biisi on noinkin tuore. Wikipedian mukaan äänitetty ensimmäisen kerran vuonna 1991.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Parodia normaalista Suomi-iskelmästä. Toimii kuin sveitsiläinen kello patterien hyytyessä, tajusin erään kerran, minkä soinnun soittavat toistojen väliin. Huikeaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös