Mikä biisi soi päässä

  • 33 174
  • 286

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tässä on nyt muutaman päivän soinut päässä :"Maalatkaa Smurffijengi, maalatkaa..." jne.

Hitto kun muksu haluaa tuota Youtubesta kuunnella. Ja monta kertaa päivässä. Miksi kaikki päässä soivat biisit on järjestään ihan käsittämätöntä scheissea?

Onneksi ei silti ole niin kuin eräällä palstaveljellä, jolla oli soinut päässä Frederikin "Sheikki Ali Hassan..."


*linkit vie kyseisiin musiikkinautintoihin Youtubeen.
Vieläkin? Ei ole helppoa sinullakaan. Tai Olkulla.

Meillä tosiaan tytär paiskoo menemään jotain joulupolkkaa cd:ltä. Ja se sitten soi ja soi mun päässäni. Sanat menevät jotenkin näin: "Pole pole jalkaa, pole pole jalkaa, punalakit XXXX XXXX hei! Mökö mökö köntys, mökö mökö köntys, älä nuku siihen, älä nuku hei! Tule tule tänne, tule tule tänne ja jotain jotain ja jotain." Levy on muuten tämä: http://www.suomalainen.com/fi/Kirjat/CD-%C3%A4%C3%A4nikirjat/Lauletaan-joulupukille-sku-P6430027854104

Ja biisi näköjään nimeltään Mökö mökö köntys. Harmi ettei löydy Youtubesta, olisitte muutkin saaneet nauttia isosti.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onneksi ei silti ole niin kuin eräällä palstaveljellä, jolla oli soinut päässä Frederikin Sheikki Ali Hassan...

Mikäs Hassanissa vikana on:
On siinä menossa pankkiin selkä kenossa, Hassan
On voimaa sanassa, seisoo käsi hanassa, Hassan
Näinkö Allah viisaudessaan säätänyt sen ois, köyhällä on kameli mut sheikillä Rolls Royce

Junnu Vainio osas :D
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minulla alkaa yöllä soimaan joku biisi päässä ilmeisesti, koska joku aamu mulla soi joku biisi päässäni, kun herään. Nyt tänään on Dannyn Kauan ollut kovassa soitossa pääni sisällä. Kauan.

Linkki vie Youtubeen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mikään. Mikään kappale ei soi niin kauan päässä kuin tämä In The Middle Of The Roadin

Cherpy Cherpy Cheep Cheep

Itse asiassa kappaleen soimattajääminen on yhtä todennäköistä kuin tyttömode Jatkoajassa.

E: niin joo, linkki vie YouTubeen
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Joel Hallikaisen Kuurankukka soi nyt kolmatta päivää, vaikken ole fyysisesti sitä kuullut varmaan kymmeneen vuoteen.

Tässä teille vielä oikein ensiesityksenä tv:stä, nauttikaa perkele.
Kuurankukka
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Työpaikalla kökötän ja päätäni häiritsee huimasti Tauskin Sinä vain -biisi. Säälittävää... En nyt pysty harmiksenne linkkiä postaamaan työpaikkani pienten rajoitusten ansiosta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla on soinut päässä/mielessä tän viikon tämän tästä Volbeatin Radio Girl - voisi kai olla huonomminkin, vaikka tuksujen Apinamies, mutta jotenkin pikkuisen häiritsevää tämäkin...
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tätä ketjua ei pitäisi missään nimessä lukea, ei edes vilkaista.

Nimim. Nyt soi päässä sekä Sinä vain että Kuurankukka, sekaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös