Mikä biisi soi päässä

  • 33 390
  • 286

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
From here on out
I'll be your commander
No fear no doubt
I'll provide the answer
Right now i command you to dance
I'll be your commander
Right now I command you to dance
I'll be your commander
Right now i command you to...

Arvatkaa ite mistä kappaleesta. Mutta pirun vahvasti soi päässä, ihan ok "tanssikappale" siitä huolimatta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...mä seuraan suuntaa kirkkaan johtotähden ja pyörät pyörii, päivät vierähtää
Ei tärkeää se ole, mä miksi lähden, on tärkeää vain se, mä miksen jää, mä miksen jääääääää....................
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos ei dogaa, ei voi mogaa
Joutuu keitottaa, tai alkaa heikottaa


Ja vituttaahan se, että tollanen paska junnaa päässä.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kohta parisen viikkoa on kohtuu tehokkaasti soinut päässä King of Asgard - Einharjar (linkki vie youtubeen, artistin King of Asgard kappaleeseen Einharjar). Heti ensimmäisellä kuuntelulla nappasi kiinni ja etenkin kertosäe jäi kaikumaan pääkoppaan. Eipä siinä, onneksi on sentään hyvä biisi.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itsellä on jostain käsittämättömästä syystä soinut muutaman kuukauden ajan, tasaisin väliajoin, No Man`s Bandin kappale pelipöytä, eritoten kertosäe siitä, ja nimenomaan Lutakossa taltioitu liveveto ko. kappaleesta, joka on nopeatempoisempi, kuin levytetty versio.

Tässä vielä linkki kyseiseen versioon: http://www.youtube.com/watch?v=ZccM2sYwvjM
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Wolves

Jäsen
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tässä on nyt muutaman päivän soinut päässä :"Maalatkaa Smurffijengi, maalatkaa..." jne.

Hitto kun muksu haluaa tuota Youtubesta kuunnella. Ja monta kertaa päivässä. Miksi kaikki päässä soivat biisit on järjestään ihan käsittämätöntä scheissea?

Onneksi ei silti ole niin kuin eräällä palstaveljellä, jolla oli soinut päässä Frederikin "Sheikki Ali Hassan..."


*linkit vie kyseisiin musiikkinautintoihin Youtubeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös