Mikä biisi soi päässä

  • 33 179
  • 286

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällanen mahtava galluppi näin tylsääkin tylsemmän torstai-iltapäivän ratoksi. Suokaa anteeksi.

Mikä biisi soi päässä just nyt?

Mulla soi Rage Against The Machine: How I Could Just Kill A Man, mainio Cypress Hill-cover....

"My magnum taking out some puto's..."
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millencolinin "Man or Mouse"
Soi aina päässä, ja kauan sen jälkeen kun sen kuuntelee!
Hyvä rokkibiisi!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen lainasin kirjastosta Kinksin Muswell Hillbillies - albumin ja sillä oleva "Have A Cuppa Tea" tarttui kuin purkka tukkaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mulla soi päässä aina kaikki sellaiset biisit, joista mä en oikeasti edes pidä. Siis lähes kaikki listahitit, joita erehtyy kuulemaan radiosta...rasittavaa. Joskus ei meinaa tulla edes uni, kun joku Kylien uusin hitti soi päässä repeatilla.
 

The Rock

Jäsen
AC/DC:n Money Talks!

Money talks, bullshit walks!:D
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti BigRedBob
Mulla soi päässä aina kaikki sellaiset biisit, joista mä en oikeasti edes pidä. Siis lähes kaikki listahitit, joita erehtyy kuulemaan radiosta...rasittavaa. Joskus ei meinaa tulla edes uni, kun joku Kylien uusin hitti soi päässä repeatilla.

Et ole muuten sitten ainut samasta vaivasta kärsivä. Joku umpijärjetön renkutus voi olla niin tarttuvaa lajia, että täytyy käyttää koko mielikuvitus ja osa vaimonkin vastaavasta päästäkseen siitä eroon.
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Tarttuu muttei pauku

Sama vika täällä: kaikki ns.radiohitit tarttuu päähän kun niitä kuulee jatkuvasti joka rööristä.

Täällä oli jokin aika sitten puhetta täydellisestä pop-biisistä...joku mainitsi parin vuoden takaisin purkkateknohitin 'Drömhus:Vill ha dig'. Mietin sitten itsekseni että miten helvetissä sen kertosäe menikään kun joskus olin täynnä kyseistä biisiä enkä ole mikään discojeesus...lopun arvaattekin:

Imuroin kyseisen biisin Morpheuksella ja siitä lähtien se on soinut päässäni tauotta....omapa oli virheeni...
 

Rolle

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Winampissa soi just Stargaze: By The Moon River, joten kai se sillon soi päässäki. Biisi nyt ei varmaan sano kellekkään yhtään mitää...:)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Janos

Viestin lähetti Janos
ks. allekirjoitukseni kolmas rivi ;)
Tämä alkaa vaikuttaa jo pahemman luokan pakkomielteeltä.
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Twisted Sisterin- Never say never again ja-Blastín Fast And Loud vuorottelee nupissa koko ajan, mutta ei haittaa.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
no se mitä ne hoilas jalkapallo otteluissa siis molemmissa juve- arse ja pool - rooma.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Kyllä sitä nyt ollaan niin Alataloa...

Pistän vielä paremmaksi/pahemmaksi kertomalla että viime viikosta lähtien, itse asiassa Radio Helsingin Paskalista-lähetyksestä, mieleeni on aika ajoin hyökännyt Mikko Alatalo laulamaan "Yö kun rakkaus keksittiin kun me ensi kerran seksittiin". En tiedä viisun nimeä, enkä haluakaan, tuolla syvällisellä riimittelyllä se ainakin alkaa.
Oman levyhyllyn koluaminen vain hetkellisen avun, ennen pitkää tuo sinisankainen suuri tulkitsija palaa pintaan aivomassan keskeltä.

Ei oo rentoo.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti BigRedBob
Mulla soi päässä aina kaikki sellaiset biisit, joista mä en oikeasti edes pidä. Siis lähes kaikki listahitit, joita erehtyy kuulemaan radiosta...rasittavaa. Joskus ei meinaa tulla edes uni, kun joku Kylien uusin hitti soi päässä repeatilla.

Taas kerran samaa mieltä.Olin jo päässyt eroon siitä Vodafone/Dandy Warholes renkutuksesta mutta sitten tuli TAAS se mainos." 'Cause I like you,and I like you..." Argh!

Ja pitää vielä todeta tuosta parkhurstin mainitsemasta RATM Cypress Hill coverista että varsinkin se live-versio..ahh,musiikkia korville :D
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lola

löylää... lölölölölöylää... ärsyttävä biisi. Taustamusiikkina mm.
tällä sivulla
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Onneksi ei mikään, mutta viimeksi kun soi, se oli Sum41:n joku hittibiisi... Kyllä meinasi hulluksi tulla kun sama renkutus jatkui ja jatkui.
 

md17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla soi päässä aina kaikki sellaiset biisit, joista mä en oikeasti edes pidä. Siis lähes kaikki listahitit, joita erehtyy kuulemaan radiosta...rasittavaa. Joskus ei meinaa tulla edes uni, kun joku Kylien uusin hitti soi päässä repeatilla.

Sama vaiva silloin tällöin. Nimenomaan tuon Kylien nännänäänännännänää-piisi soi päässä eräänä päivänä jatkuvasti. Harkitsin itseni lopettamista.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Janos

Viestin lähetti sampio

Tämä alkaa vaikuttaa jo pahemman luokan pakkomielteeltä.
Hei äläs nyt, enhän minä ole kuin J.V:n virallisten sivujen luoja ja ylläpitäjä :D

Pakkomielle, hah! :D
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viestin lähetti md17


Sama vaiva silloin tällöin. Nimenomaan tuon Kylien nännänäänännännänää-piisi soi päässä eräänä päivänä jatkuvasti. Harkitsin itseni lopettamista.

diskossa soi viimeksi joku nännäänää biisi. Onko muita
kandeja kuin Kylie? Mikä sen Kylien biisin nimi on?

nimim. Aamulla levykauppaan - It's my life
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti nedomansky


diskossa soi viimeksi joku nännäänää biisi. Onko muita
kandeja kuin Kylie? Mikä sen Kylien biisin nimi on?

nimim. Aamulla levykauppaan - It's my life

Osuvasti Can't get you out of my head :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös