Mieshuorien mestaruus

  • 71 037
  • 388
Tila
Viestiketju on suljettu.

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niinpä.
Miten määritellään esim. pelaajan kohdalla, mikä on kasvattajaseura?
Se jossa peliura alkoi? Se jossa pelasi b-junioreissa? etc.
Rasittavia tälläiset jatkuvat 'omat pojat' & 'puolen suomen joukkue' -puheet. Varsinkin puhuttaessa SM-liigan kaltaisesta viihdeteollisuudesta.
 

Betoz

Jäsen
Viestin lähetti RolleX
Junnokin todella kaukaa Haapavedeltä =)Välimatka on 121 km...

Heitä on --->Jussi Jokinen (Kalajoki) 150 km Oulusta!!!
Janne Pesonen (Suomussalmi 193 km Oulusta)
Juha Silvander Torniosta. (150 km Oulusta)
Mikko Lehtonen Syntymäpaikka Kiiminki (10 km Oulusta)
Antti Ylönen Syntymäpaikka:Liminka (10 km Oulusta)

No sielläpäin ei nämä välimatkat ole samassa mittakaavassa kuin Etelä-Suomessa. Oulussa asuvien kavereideni kanssa on ollut juttua tästä asiasta ja minun käsitykseni pitkästä matkasta on hieman erilainen kuin heidän.

(Helsinki - Turku 165km)

Vantaalle on hieman yli kymmenen kilometriä Helsingistä, eli jos joku pelaajamme on pelannut K-Vantaassa ja siirtynyt meille vaikka a-junioriikäisenä niin voidaan kuitata se helsinkiläiseksi omaksi pojaksi?
 
Viimeksi muokattu:

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti RolleX
Juha Junno on Haapavedeltä 121 km Oulusta. Seuraavaksi lähin liiga kaupunki on Jyväskylä ja sinne on matkaa tuplat!

Tiedän tiedän, mutta kuten jo edellissivulla kysyin, miksi hän teki tj-debyttinsä Kuopiossa, jos on kerran niin viimeisen päälle kärppä?

Viestin lähetti RolleX
Arposen Seppo on Oululainen!

Voisitko kertoa tästä vähän enemmän?

Itse asiassa MINULLA ei ole mitään tietoa Arposen historiasta, mutta isäni mukaan hän on ainakin asunut Jyväskylässä pitkään ja muuttanut Ouluun "joskus parikymmentä vuotta sitten". Ilmeisesti hän on kuitenkin syntynyt Oulussa, ja tietysti isäni tiedot Arposen Jyväskylässä asumisesta voivat olla vääriä. Sitä kuitenkin ihmettelisin suuresti, koska niin tarkasti hän kertoi tänään mm. katuja, joissa Arponen on asunut.

Muokkausta: Ja nimenomaan koska Junno teki tj-debyttinsä Kuopiossa, jossa hän toimi myös mm. valmentajana, hän väkisinkin tuntuu kalpalaiselta tästä syystä, vaikka Oulun läheltä kotoisin olisikin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Viestin lähetti Pee
Edelleen, se POINTTI se POINTTI.

Pääpointtinani ei edelleenkään ollut Kärppien maalintekijät, vaan tuo johtoporras ja vastakkaisasettelu "Kärppien omat pelaajat" versus "johtomiehet".
Pointtisi tuntuu olevan se, että haluat nostaa esille keskustelua asiasta, josta et tiedä yhtään mitään. Kirjoituksesi sisältävät toistuvia asiavirheitä, sekä faktoina esitettyjä mielipiteitä.

Mielestäsi Oulun Kärpät ei ole oululaisten hallinnassa. Kärpissä toimii vahvoja vaikuttajia Junnon ja Arposen lisäksi, kuten jo aikaisemmin mainitsinkin. He ovat kaikki yhteisellä asialla, eli kehittämässä oululaista ja pohjois-suomalaista kiekkokulttuuria. Heidän sekä oululaisen liike-elämän panoksella Kärpät on tällä hetkellä liigan menestyvin joukkue urheilullisesti sekä jo vuosikausia taloudellisesti. Kärpät oy:n saavuttamia lukemia ei jatkuvaa tappiota tekevä Jyp tule koskaan saavuttamaan.
 

RolleX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja muut urheilua harjoittavat seurat.
Pohjoisen miehiä on Arponen, mutta työnsä perässä laukannut milloin missäkin...Varmaan asunut joskus Jyväskylässäkin =)

Eli pointtisi oli se, että Oulun Kärppien johtajat ovat MIESHUORIA, koska ne on ollut duunissa muualla? Ok.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Pee
Kyllä minä tässä ihan Kiekko-Espoota tarkoitinkin. Sattuu vain olemaan niin, että tästä huolimatta Espoossa on liigan nuorin seura, kun Kiekko-Espoo on perustettu vuonna 1984. Etkö tiennyt tätä? Mitä se kertoo sinun jääkiekkotietämyksestäsi?!
Tavallaan, mutta liigassa pelaa kaksi nuorempaakin seuraa jos aletaan saivartelemaan (konkurssit...)

Ja jos saivarrellaan lisää niin selvitähän Kiekko-Espoon perustajaseurojen aloittamisajankohdat, taitaa mennä jo aikaisemmaksi kuin Jypin perustaminen, mutta ei se kyllä enää kuulu ketjun aiheeseen.

Ja jos rehellisiä ollaan niin tämä ketju on kyllä aivan täysin turha ja se leimaa JYP -fanit aivan turhaan koska Pee kuitenkin kuuluu kyseiseen porukkaan. Ihan turhaa itkemistä kun pahat Pohjoisen pojat voittivat.

Olisiko Pee kannattanut avata tämä ketju vaikka 23.4.2004 eikä tänään?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti korkki
Tavallaan, mutta liigassa pelaa kaksi nuorempaakin seuraa jos aletaan saivartelemaan (konkurssit...)

Ja jos aletaan saivartelemaan oikein kunnolla, niin mieluummin sitten aletaan saivarrella. Se kun on oikeaa suomen kieltä, toisin kuin sinun mainitsemasi.

Jos väkivalta lisää väkivaltaa, niin saivartelu lisää saivartelua. :)
 

armand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotiseudun joukkueet
... Isän mukaan...

Viestin lähetti Pee
Tiedän tiedän, mutta kuten jo edellissivulla kysyin, miksi hän teki tj-debyttinsä Kuopiossa, jos on kerran niin viimeisen päälle kärppä?



Voisitko kertoa tästä vähän enemmän?

Itse asiassa MINULLA ei ole mitään tietoa Arposen historiasta, mutta isäni mukaan hän on ainakin asunut Jyväskylässä pitkään ja muuttanut Ouluun "joskus parikymmentä vuotta sitten". Ilmeisesti hän on kuitenkin syntynyt Oulussa, ja tietysti isäni tiedot Arposen Jyväskylässä asumisesta voivat olla vääriä. Sitä kuitenkin ihmettelisin suuresti, koska niin tarkasti hän kertoi tänään mm. katuja, joissa Arponen on asunut.

Muokkausta: Ja nimenomaan koska Junno teki tj-debyttinsä Kuopiossa, jossa hän toimi myös mm. valmentajana, hän väkisinkin tuntuu kalpalaiselta tästä syystä, vaikka Oulun läheltä kotoisin olisikin.


Mistäs Jypin edellinen (ainoa) menestyskausi on peräisin? Valmensikohan joukkuetta savonlinnalainen, OULUN ja Ruotsin kautta Jyväskylään tullut "huora"?

Pitääkö asua jollain paikkakunnalla pysyvästi (tapaus Arponen) vai saako työn vuoksi poiketa muualla olematta huora? Ja jos tämä termi ei ole omasi, miksi laitoit sen oman juttusi otsikoksi?

Ja jos isäsi on johtava lähde näissä keskusteluissa niin ... voi luoja.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan rakentavassa hengessä ehdotan Pee, että anna jo periksi. Tämä on Kärppien ja sen fanien ilta. Ja niin kuuluu ollakin, koska he voittivat pelaamalla Suomen Mestaruuden, eikä sitä himmennä toipparin syntymäpaikka tai maalintekijöiden kansalaisuus. Paras voitti jälleen, joten antakaamme heille se arvostus joka tuosta hienosta saavutuksesta kuuluu.
 
Viimeksi muokattu:

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En jaksanut lukea koko tekstiä, mutta sanoisin sen verran että pj ja tj eivät ratkaise mestaruuksia vaan PELAAJAT. Ja minusta on parempi että 20 pelaajaa on oululaisia kuin että pj ja tj ovat oululaisia.

------------------------------------------------------------------------------------
Voittajan on helppo hymyillä =), mutta häviäjän ei :(
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ymmärrä Peen pointtia. Maapallo on tänä päivänä varsin pieni ja ihmiset liikkuvat työpaikan perässä. Porissa turkulaisen aurinkokuninkaan korvaa tamperelainen hissukka, mitä sitten?? Puheenjohtajana on kokkolainen, sijais tj. on jostain muualtam tietääkseni, mutta tekee työtä hartiavoimin Ässien eteen, mitä sitten??
Jääkiekko on viihdeteollisuutta, jossa ei nykyään ole kotipaikalla enää merkitystä. Oulu on viimeisiä paikkoja jossa jääkiekolla on sellainen asema että se saa valtaosan nuorisosta harrastajakseen ja lisäksi tietty asenne elämään sopii jääkiekkoon.
Johtoporras on tänä päivänä ammattilaisia, ei jääkiekon harrastajia, malliin L. Heikkilä. Ei liigajoukkuetta pyöritetä syntymäpaikan perusteella vaan ammattitaidon.
Tiedoksenne etten voi sietää Juha Junnoa. Tutustuin häneen kun hän valmensi Kalpaa ja jo silloin hän oli niljakas joka suuntaan kumartaja.
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Viestin lähetti T.Ruutu #44
Turha Kärppä-fanien on tästä herneitä heti vetää nenään. Ensimmäisen viestin alussahan tulee selviä faktoja. Lopusta en ole ihan samaa mieltä. Täytyykö tämänlaisen ketjun avaaja leimata heti kateelliseksi ja katkeraksi? Mitä, jos tämä olisi avattu kaksi viikkoa sitten?

Onkos nuo Peen latelemat "faktat" sittenkään ihan faktoja? Mitä tulee tuohon mainitsemaasi katkeruuteen, niin tuossahan hän sinun viestiäsi ylempänä juuri toteaa; "Itse olen kyllä vihannut Kärppiä - ja ylipäätänsäkin oululaisia - jo ihan divariajoista alkaen.". Kun ottaa vielä huomioon ajankohdan milloin hän tuo näkemyksiään Kärpistä esille, niin kyllä ainakin minä hieman epäilen hänen tarkoitusperiensä motiiveja. Herneitä ei ole vedetty nenään, ei sinne päinkään. Kunhan tässä juhlimisen keskellä heitin kehiin pari kommenttia Kärppiin liittyvässä threadissa.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: ... Isän mukaan...

Viestin lähetti armand
Ja jos tämä termi ei ole omasi, miksi laitoit sen oman juttusi otsikoksi?

Ööh, nyt en ymmärtänyt, miksen voisi kirjoittaa jotain sellaista, mitä en itse ole keksinyt.

Mutta siis, alunperin "mieshuora"-sana ovat jotkut, ei siis suinkaan minä, keksineet suomalaisista, jotka esim. Suomen ja Englannin välisessä jalkapallomaaottelussa kannattavat Englantia. Tästä se on sitten levinnyt jääkiekkoon, Kärppiin ja Junnoon. Mistä syystä, sitä en tarkkaan tiedä, vaan voin pelkästään arvailla.

Mielestäni termi ei ole TOSIAANKAAN sieltä fiksuimmasta päästä, ja sikäli ihmettelen hieman itsekin, miksi laitoin sen otsikkoon.

Viestin lähetti armand
Ja jos isäsi on johtava lähde näissä keskusteluissa niin ... voi luoja.

Helpotuksesesi totean sinulle, että eipä se ihan näinkään ole. Kyseinen viiskymppinen heppu on vaan sattunut seuraamaan jääkiekkoa koko elämänsä. Täten on aivan selvää, ettei tällaisella 30 vuotta nuoremmalla kaverilla ole aivan samanlaista historiatietoisuutta. Näin siitä huolimatta, että minäkin olen seurannut kiekkoa koko ikäni, ja alkujaan nimenomaan hyvin pitkälti isäni takia. Jo monien viime vuosien tiedoissa pesen isäni - ja väitän että aika monen jatkoaikalaisenkin - mennen tullen, mistä saan kiittää erityisesti erinomaisen hyvää muistiani. Tästä syystä esim. maalintekijät ym. SM-liigan peleistä ovat jääneet kaikkien mielestä hämmästyttävän hyvin päähäni. Toki kun nyt näyttää siltä, että Arponen sittenkin on Oulusta lähtöisin, pitää JÄLLEEN KERRAN todeta se, ettei koskaan saisi varmaksi uskoa toisten puheita. Olen huomannut tämän asian elämässäni aivan liian monta kertaa, mutta koskaan en tunnu täysin oppivan. Toki isäni ei varsinaisesti sanonut, etteikö Arponen voisikin olla Oulusta alunperin, mutta sen hän sanoi, että Jyväskylässä mies on pitkään asunut ja muuttanut Ouluun "joskus parikymmentä vuotta sitten".

Muokkausta: Tuosta "mieshuora"-termistä vielä sen verran, että se taitaa olla meidän Jyp-fanien keksimä. Ei siis suinkaan minun, mutta niin Jypin keskustelupalstalla, vanhalla sellaisella, kuin Jypin irkissäkin sitä on näkynyt.
 
Viimeksi muokattu:

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Itse olin iloinen siitä että Kärpät voitti. Välillä vähän eri voittajia kuin yleensä.

Mutta. Ostopelaajat ratkaisi mestaruuden, tietenkin ne oli silloin vahvistuksia, mutta omat pelaajat hyytyi hyvin finaaleissa ja play-offeissa yleensä. Varsinkin Viuhkola.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: ... Isän mukaan...

Viestin lähetti Pee

Tästä se on sitten levinnyt jääkiekkoon, Kärppiin ja Junnoon. Mistä syystä, sitä en tarkkaan tiedä, vaan voin pelkästään arvailla.

Mielestäni termi ei ole TOSIAANKAAN sieltä fiksuimmasta päästä, ja sikäli ihmettelen hieman itsekin, miksi laitoin sen otsikkoon.

Mikset sitten muotoillut otsikkoasi vähän ''keveämmin'', jos halusit saada aikaan _keskustelua_ irvistelyn sijaan? Mitä kuvittelit saavasi laittamalla mukaan sanan ''mieshuora'' Kärppien mestaruusiltana?
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Voi kiesus, mitä katkeraa kökkendaalia "mösjöö pee" latelee. Onnea Kärpille, vaikka itse jostain syystä toivoinkin TPS:n voittoa.

Ike
 

RolleX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja muut urheilua harjoittavat seurat.
Viestin lähetti dee_snyder
Itse olin iloinen siitä että Kärpät voitti. Välillä vähän eri voittajia kuin yleensä.

Mutta. Ostopelaajat ratkaisi mestaruuden, tietenkin ne oli silloin vahvistuksia, mutta omat pelaajat hyytyi hyvin finaaleissa ja play-offeissa yleensä. Varsinkin Viuhkola .

Pistepörssi playoffit 2004

1. Brett Harkins HIFK 13 4 + 9 = 13 12 min 1.00
2. Antti Aalto TPS 13 2 + 9 = 11 10 min 0.85
3. Petr Tenkrat Kärpät 15 3 + 7 = 10 45 min 0.67
4. Kimmo Kuhta HIFK 13 8 + 1 = 9 2 min 0.69
5. Kai Nurminen TPS 13 6 + 3 = 9 33 min 0.69
6. Brett Lievers Kärpät 15 4 + 5 = 9 6 min 0.60
7. Brad Smyth Kärpät 15 3 + 5 = 8 4 min 0.53
8. Jari Viuhkola Kärpät 14 3 + 5 = 8 4 min 0.57
9. Joonas Vihko HIFK 13 3 + 5 = 8 6 min 0.62
10. Mikko Koivu TPS 13 1 + 7 = 8 8 min 0.62
11. Glen Metropolit Jokerit 7 6 + 1 = 7 33 min 1.00
12. Jere Karalahti HIFK 12 3 + 4 = 7 2 min 0.58
13. Jussi Jokinen Kärpät 15 3 + 4 = 7 8 min 0.47

Onnistuiko koivu pleijareissa? kysynpäs vain =) Siinä olen samaa mieltä, että Viuhkola & kumppanit epäonnistui finaalissa!!!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: ... Isän mukaan...

Viestin lähetti Pee


Jo monien viime vuosien tiedoissa pesen isäni - ja väitän että aika monen jatkoaikalaisenkin - mennen tullen, mistä saan kiittää erityisesti erinomaisen hyvää muistiani. Tästä syystä esim. maalintekijät ym. SM-liigan peleistä ovat jääneet kaikkien mielestä hämmästyttävän hyvin päähäni.

Muistat varmasti tästä eteenpäin avata vastaavan ketjun jonain muuna päivänä, kuin avoimen vihasi kohteen suurena päivänä.

Itse aiheeseen, mieshuorista en niin paljon tiedä, mutta Junnosta on jäänyt itselleni lipevän mielistelijän kuva. Se ei kuitenkaan vähennä yhtään Kärppien mestaruuden arvoa, todellakaan.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Re: Re: ... Isän mukaan...

Viestin lähetti Senior
Mikset sitten muotoillut otsikkoasi vähän ''keveämmin'', jos halusit saada aikaan _keskustelua_ irvistelyn sijaan??

En Vaan Osannut. Yritin kyllä miettiä muita otsikoita, mutta tällaiseen älypäähän ei niitä juuri ilmaantunut, ei ainakaan järkeviä ja tarpeeksi ytimekkäitä.

Ja enhän minä sitä kiistä, etteikö otsikossa olisi ollut pientä provoiluakin mukana. Myönnän sen täysin avoimesti, etten pidä Kärpistä enkä oululaisista, kuten heidän murteestaan, pätkääkään. Se ei silti tarkoittanut sitä, ettenkö halunnut herättää myös keskustelua, ja tuota aloitusviestiä tuli kirjoitettuakin ihan mukavan pitkä aika. Ei se ollut mikään "mun mielestä Kärpät ei ansainnu mestaruutta, mutta en jaksa nyt perustella, miks" -tyylinen juttu, kuten eräillä. Ikävästi nyt näyttää vain siltä, että faktat ovat tässä asiassa joiltain osin olleet minulta hukassa, mistä PYYDÄN ANTEEKSI. Silti väitän, että SM-liiga-aiheisissa tietokilpailussa saattaisin olla aikamoinen haka, niin kuin varmasti toki monet muutkin jatkoaikalaiset.
 

armand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotiseudun joukkueet
Re: Re: ... Isän mukaan...

Jo monien viime vuosien tiedoissa pesen isäni - ja väitän että aika monen jatkoaikalaisenkin - mennen tullen, mistä saan kiittää erityisesti erinomaisen hyvää muistiani. Tästä syystä esim. maalintekijät ym. SM-liigan peleistä ovat jääneet kaikkien mielestä hämmästyttävän hyvin päähäni. Toki kun nyt näyttää siltä, että Arponen sittenkin on Oulusta lähtöisin, pitää JÄLLEEN KERRAN todeta se, ettei koskaan saisi varmaksi uskoa toisten puheita. Olen huomannut tämän asian elämässäni aivan liian monta kertaa, mutta koskaan en tunnu täysin oppivan. Toki isäni ei varsinaisesti sanonut, etteikö Arponen voisikin olla Oulusta alunperin, mutta sen hän sanoi, että Jyväskylässä mies on pitkään asunut ja muuttanut Ouluun "joskus parikymmentä vuotta sitten".

Kannattaisikohan noilla tiedoilla ja tavoilla keskittyä kommentoimaan niitä viime vuosien maalintekijöitä?

Turhaahan tuollaista paska-aloitusta on jatkuvasti kommentoida, mutta pistää korpeamaan tällainen juttu hetkellä, jolloin kannu saadaan Helsinki - Tampere - Turku -akselin ulkopuolelle ensimmäisen kerran miesmuistiin.

Ei mitään erityistä edellä mainittuja paikkoja ja joukkueita vastaan, vaihtelu kuitenkin virkistää ;)
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Arponen on oululainen ja Junno näin oululaisittain 'oma poika' eli aivan tästä läheltä Oulunläänistä, Haapajärveltä. Eli koko jutustasi tippui hatara pohja pois, eikö näin Pee? Löytyisikö sinusta sen verran miestä, että voisit nöyrästi myöntää erehtyneesi ja pyytä vaikka anteeksi meidän oululaisten suurena juhlapäivänä?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti armand
Turhaahan tuollaista paska-aloitusta on jatkuvasti kommentoida, mutta pistää korpeamaan tällainen juttu hetkellä, jolloin kannu saadaan Helsinki - Tampere - Turku -akselin ulkopuolelle ensimmäisen kerran miesmuistiin.

Juu, no minua ainakaan Helsinki-Turku -akelin jyrääminen mestaruustilastoissa ei olekaan kismittänyt pätkääkään. Oikeastaan vain Jyväskylä on paikka, minne muualle sen haluaisin. Pikkuseuran fanina kun en toivo muillekaan pikkuseuroille hyvää, mikä sekin kuulostanee teistä muista varmaan tosi oudolta, ja Kärppiä ja Oulua vihaan muuten vaan.

Muokkausta:
Viestin lähetti kop
Arponen on oululainen ja Junno näin oululaisittain 'oma poika' eli aivan tästä läheltä Oulunläänistä, Haapajärveltä. Eli koko jutustasi tippui hatara pohja pois, eikö näin Pee? Löytyisikö sinusta sen verran miestä, että voisit nöyrästi myöntää erehtyneesi ja pyytä vaikka anteeksi meidän oululaisten suurena juhlapäivänä?

Tuossa ylempänähän minä jo pyysin anteeksi Arpos-juttuani, mikä oli isäni hieman puuttellisten tietojen ja ennen kaikkea minun väärinymmärtykseni näitä tietoja tulkitessani yhdistelmä. Tosin Junnon kärppäläisyyttä en edelleenkään varauksettomasti allerkirjoita, sillä vaikka hän on Oulun läheltä kotoisin, teki hän tj-debyttinsä KalPassa. Jos Junno kerran on niin vimosen päälle Kärppä, niin tuntuu hieman oudolta, miksi piti lähteä oikein johtoportaaseen muuhun seuraan, vieläpä käsittääkseni niihin aikoihin, kun Kärpillä meni tosi surkeasti? Ja joka tapauksessa KalPasta Juha kunnolla esiin tuli.
 
Viimeksi muokattu:

Morgoth

Jäsen
Re: Re: Re: Re: ... Isän mukaan...

Viestin lähetti Pee
Ja enhän minä sitä kiistä, etteikö otsikossa olisi ollut pientä provoiluakin mukana. Myönnän sen täysin avoimesti, etten pidä Kärpistä enkä oululaisista, kuten heidän murteestaan, pätkääkään.

Pitää tai ei, mutta muista että tämä on vain jääkiekkoa.

Aina vain paistaa tämä suomalaisten perussynti - kateus. On varmaan sinun viesteissä joku pointtkin, mutta se kaikki hukkuu tuonne kateuteen ja katkeruuden alla, jotka kumpuavat ties mistä. Lisäksi viestisi ajoitus on juuri niin surkea kuin voi olla.

Onko se niin vaikea tunnustaa, että Kärpät ovat tehneet hyvää
työtä ja olivat tämän kauden paras joukkue?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Re: Re: ... Isän mukaan...

Viestin lähetti Pee

Muokkausta: Tuosta "mieshuora"-termistä vielä sen verran, että se taitaa olla meidän Jyp-fanien keksimä. Ei siis suinkaan minun, mutta niin Jypin keskustelupalstalla, vanhalla sellaisella, kuin Jypin irkissäkin sitä on näkynyt.


Väärä vastaus, FutisForumiltahan se on lähtöisin. Kärppiin saati Junnoon ei kyllä liity mitenkään.

Tämä ketju on klassikko jo eläessään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös