Mies, kummalla puolella parisänkyä nukut?

  • 11 803
  • 78

Mies, kummalla puolella parisänkyä nukut?


  • Äänestäjiä
    246

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Hmm... Jos seistään sängyn jalkopäässä katsoen sänkyä, niin vasemmalla. Jos maataan sängyssä, niin oikealla (usein myös imen peukaloa ja itken) seinän vieressä siis. Minulle se ja sama, mutta yleensä pitempiaikainen sänkykumppani on käskenyt tuonne (seinän viereen, naama seinään ja turpa kiinni). Nukun sillä puolen kyllä ilmeisesti luonnostanikin mieluiten.
 

Fordél

Jäsen
Aika tasaisissa merkein menee äänestys ja mitään selkeää logiikkaa ei näyttäisi olevan myöskään syissä, joilla puoli valitaan. Tuo Pisimmän Kääpiön esiinnostama "mahdollisen hyökkääjän pelko" on kyllä hyvä ja siihen perusteeseen olen törmännyt ennenkin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vasemmalla puolella. Jostain syystä se on vaan muotoutunut noin. Ei siinä mitään ihmeempää valintaa tehty. Jos taas vierailemme vanhempieni luona, siellä nukun (emännän vieressä edelleen) jostain syystä oikealla puolen parisänkyä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ole vaihtoehtoa sille, mutta vastaan. Sekä että, eli oikea ja vasen. Vaihtelen sitä siis yön mittaan. Asiassa toki auttaa se, että elän yksikseen, mutta kahden nukuttava vuode kuitenkin löytyy.

Jos nyt kuitenkin sattuu olemaan nainen vieressä, niin nukun mieluummin vasemmalla puolella (makuuasennosta katsoen).

Edit. Ihan off-topicina. Mistä tuo väite, että Benny Hill olisi ollut homoseksuaali, on oikein peräisin? Itse olen käsittänyt, että mies ei ollut homo (ei sinänsä väliä vaikka olisikin ollut). Lapsia hänellä ei toki ollut, eikä myöskään koskaan ollut naimisissa, mutta eihän se nyt itsessään mitään todista homoseksuaalisuudesta?
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Edit. Ihan off-topicina. Mistä tuo väite, että Benny Hill olisi ollut homoseksuaali, on oikein peräisin? Itse olen käsittänyt, että mies ei ollut homo (ei sinänsä väliä vaikka olisikin ollut). Lapsia hänellä ei toki ollut, eikä myöskään koskaan ollut naimisissa, mutta eihän se nyt itsessään mitään todista homoseksuaalisuudesta?

Sama käsitys minullakin. Jos englanninkielistä Wikipediaa katselee, siellä kerrotaan Hillin kosineen elämänsä aikana kolmea eri naista, mutta saaneen kaikilta kielteisen vastauksen. Ehkä mies vain sitten päätti alistua kohtaloonsa. Mene ja tiedä...

Noh, Wikipedia ei ole absoluuttinen totuus, eikä tuollaista varmastikaan saada koskaan tietää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haa, nukun pääsääntöisesti sängyssä, enkä sen kummallakaan puolella. Sängyssä selälläni maatessa vaimo on vasemmalla puolellani. Minulle on ihan sama kummalla puolella nukun ja esim anoppilassa vieraillessa järjestys onkin jostain syystä toinen toinen, mutta sielläkin vierellä on siis vaimo, ei anoppi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nukun sohvalla.
Näin on päässyt mullekin käymään joskus, mutta kun tarpeeksi vakuuttavasti pyytää vaimolta anteeksi ja vannoo ikuista rakkautta niin sänkyyn on mahdollista päästä takaisin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitäisi olla monivalinta. Nyt en pysty vastaamaan kuin yhtä vaihtoehtoa. Jos/kun käy niin, että päädyn jonkun naisen kanssa samaan sänkyyn nukkumaan, niin yleensä nukun sängystä katsoen vasemmalla. Joskus saatan myös nukkua ronskisti keskellä. Haluan, että eukko nukkuu oikean käden päällä, jos sattuu kainaloon eksymään eikä vasemman. Lisäksi nukun hyvin usein oikealla kyljellä ja olen tottunut siihen, että nukun ns. oikean käden "päällä".

Itsehän en omista parisänkyä, joten siinä nukun yksin. Löytyy multa vuodesohva johon mahtuu kaksi, mutta harvoinpa tuolle on ollut käyttöä...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kotona oikealla. Muualla riippuu. Yleensä sillä puolella joka on lähimpänä ovea.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Aina seinän vieressä, muuten kolisee. Himassa aloitan vasemmalta, päädyn keskikaistan ja oikean reunan ja kautta lattialle. Tai sairaalaan.
 

Fordél

Jäsen
Aina seinän vieressä, muuten kolisee. Himassa aloitan vasemmalta, päädyn keskikaistan ja oikean reunan ja kautta lattialle. Tai sairaalaan.

Kuulut siis nukkumisessa ns. sihvoslaisiin, kun käytät sujuvasti hyödyksi koko sängyn leveyden ja kaikki kolme kaistaa. Vaivut varmaankin uneen laskien viivelähtöjä?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vaivut varmaankin uneen laskien viivelähtöjä?

Heh, niin pitkälle ei opit vielä ole juurtuneet. Mielelläni myös vaihtaisin unipelikirjaani, jos mahdollista. Laivalla pelaan yläpunkassa torpedo-taktiikalla, laidan kautta pöydän kulmaan ja verissäpäin lattialle. Ei ole hyvä taktiikka sekään.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oikealla laidalla on tarkoitus pysyä. Välillä lipsahdan liikaa keskustaan tai jopa vasempaan laitaan, mutta aika nopeasti siitä palataan taas alkuasetelmaan.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Erottua keskellä sänkyä, X-asennossa, alasti, itkien. Parisuhteellisena tosin oikealla puolella sängyn päädystä katsottuna.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haa, nukun pääsääntöisesti sängyssä, enkä sen kummallakaan puolella.

Sama, joskin kerran kauan sitten muistan heränneeni siten, että sänky oli minun oikealla puolella ja oksennus vasemmalla puolella. Mitä lie tapahtunut.

Sängyssä pötkötän oikeassa siivessä. Yletyn siitä kivasti kelloradion painikkeisiin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kotona oikealla. Muualla riippuu. Yleensä sillä puolella joka on lähimpänä ovea.

Yleensä muualla ei riipu. Kotona kyllä joskus.

Eniveis, luonnollisista syistä nukun tulevan ex-avopuolisoni oikealla puolella. Oikeakätinen kun olen.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Keskellä pääsääntöisesti. Normioloissa yksin, joka toinen viikonloppu parin pienen tenavan välissä. Aikuisen seurassa pyrin hankkiutumaan vasemmalle puolelle.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Oikealla puolella koska vaimo on vasemmalla ja tytär keskellä sänkyä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Omasta mielestäni vasemmalla, avovaimon mukaan keskellä.

Tähän sama, tosin kyseessä on aviovaimo. Mitäs nai minut.

Ja joo, yleensä tosiaan vasemmalla laidalla, mutta edellisessä asunnossa parisänky joutui olemaan seinää vasten ja siellä nukuin oikealla laidalla ja voi veljet se oli tuskaa. Seinää vasten en suostu olemaan milloinkaan missään..
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Viime yönä oikealla puolella. Kyllä kuulitte oikein. 217:ta päivää ilman naista ja viime yönä kävi aikainen joulu ja sain säkit tyhjäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös