Mies, kummalla puolella parisänkyä nukut?

  • 11 587
  • 78

Mies, kummalla puolella parisänkyä nukut?


  • Äänestäjiä
    246

Fordél

Jäsen
Selvitetääs tällainenkin tärkeä asia kuin kummalla puolella (sängystä käsin katsottuna) miehet nukkuvat parisängyssä ja millä perusteella puoli on valittu?

Itse pötköttelen sängystä katsottuna oikealla puolella. Syynä tälle on se, että kanssapötköttelijä herää yleensä arkisin aikaisemmin ja pääsee vasemmalta puolelta helpommin lähtemään. Itse tykkään myös nukkua lähempänä ikkunaa. Mitään sen mystisempää syytä tälle valinnalle ei ole.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vasemmalla. Siis kun pötkötän selälläni, on vaimo oikean käteni puolella.

Minäkin tykkään olla ikkunan puolella, ja kun kuopus oli vauva vielä ja imeväinen, niin pinnasänky sijoitettiin vastakkaiselle seinälle ikkunasta katsoen. Täten vaimon, sillä puolella nukkuvana, oli yöllä helpompi napata poika tissiä imemään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Selin makuulta katsottuna oikealla puolella. Muu on luonnonvastaista.

Vaimolla on jostakin syystä mielihalu valita nukkumapuoli pitää siten, että mahdollinen "ovesta tai ikkunasta tuleva hyökkääjä" kohtaa ensimmäisenä Kääpiön eikä rouvaa. Näin meillä on toimittu aikojen alusta saakka, vaimo bunkkaa mielestään suojaisammalla puolella. Mitään hyökkääjää ei tietysti ole koskaan ilmestynyt, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sovitaan aika ja hinta, niin minä voin hyökätä. Pukeuduin eri vähemmistöjen edustajiksi lisämaksusta, mutta en toki samaan kertaan.

ITSE nukun lattialla tai sohvalla.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos vaimo saa piiskata sampion samaan hintaan niin sitten asia on tällä taputeltu. Minulle riittää kun saan katsella nurkan takaa Benny Hill -ilme naamalla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Käsitin, että sinun piti puolustaa vaimoasi. No, kerrankos sitä.

Oikeasti minäkin nukun ikkunan puolella, mutta toivon todellakin, ettei kukaan hyökkää ikkunasta makkariimme. Ei muuten, mutta silloin jamppa olisi ehdottoman vakavissaan asiansa suhteen, koska asumme 3. kerroksessa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Siis se, missä käsi on vedetty lippaan, kieli roikkuu ulkona suusta ja silmät räpsyy villisti? Kuvat sitten jakoon.
Juuri tämä, nimen omaan se ilme joka enteilee takaa-ajoa ja Yaketi Yak soi taustalla. Nyt vaan sampio on se joka juoksee ekana.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikealla puolen aloitellaan, mutta saatan pyöriä koko sängyn pinta-alan alueella. Naista kun ei ole, niin sänky on kokonaan minun!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Käsitin, että sinun piti puolustaa vaimoasi. No, kerrankos sitä.
Sehän tässä oli alkuperäinen hypoteesi. Jos kuitenkin samalla on mahdollisuus piristää parisuhdetta veikeällä roolileikillä, niin tilaisuuteen tulee tarttua ennakkoluulottomasti. Voidaan sopia ettei vaimo lyö kovin lujaa, mutta siten kuitenkin että pääsee fiiliksiin. Nukkumapuolta en kuitenkaan vaihda.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sehän on demokraattista. Sampio määrää suunnan ja sinä vauhdin.

Eiku mun piti vain hyökätä. Voin pukea tarvittaessa jujutsu-puvun ylleni ja tehdä judo-iskuja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa minuvvai? Minähän nukun ihan sillä puolella, millä vaimo käskee. Kyllä jämpti on niin.

Alun perin kääpiön, en vain jaksaisi lainata tällä kännykällä kirjoittaessani. Mutta saat toki puolustaakin. Vai miten se meni.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sampio voi minun puolestani vetää jujutsu-releet tai vaikka sumopainijan persliinan ylleen, mutta takaa-ajo tulee satavarmasti, siitä ei pääse mihinkään.

Tähän vielä Bennyn takaa-ajoa linkin taakse.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä nukun naisen kanssa sängystä katsottuna vasemmalla puolella, mutta viime aikoina olen nukkunut vaihtelun vuoksi oikealla puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös