nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Nyt on oikea linja. Kyllä se joku italialainen jalkapalloilija on. Vaikka olen tämän kai ennenkin kertonut.Kyllä se on Fabio Cannavaro kuka määrää.
Nyt on oikea linja. Kyllä se joku italialainen jalkapalloilija on. Vaikka olen tämän kai ennenkin kertonut.Kyllä se on Fabio Cannavaro kuka määrää.
Kyllä. Vaikka en heteromies ole, niin kaippa saan silti olla ainakin samaa mieltä.Kyllä se on Fabio Cannavaro kuka määrää.
Nyt on oikea linja. Kyllä se joku italialainen jalkapalloilija on. Vaikka olen tämän kai ennenkin kertonut.
Paolo Maldini.Nyt on oikea linja. Kyllä se joku italialainen jalkapalloilija on. Vaikka olen tämän kai ennenkin kertonut.
Tai moukarinheittäjät. Paweł Fajdek.Entäs kuulantyöntäjät? Nick Ponzion kaikki muistamme viime kesältä.
Tai moukarinheittäjät. Paweł Fajdek.
Tämä itselle kyllä kelvollinen. Uuuh.
Fran Pereaa tuli juuri ihasteltua uuden Paratiisi-kauden verran. Joo, alan vanheta, kun ei nuo norjalaiset urheilijatkaan ole enää samalla tavalla söpöjä.
Näyttelijä Paul Mescal on melkoisen komea mies.
Tähän on pakko heittää oma haaste. Mun mielestä seksikkäinen yleisurheilija on ollu Robert Harting. En tiedä minkä näköinen on nykyään mutta kun kiekkoa heitti niin kyllä oli nami.
Jalkapallon puolelta noita löytyy. Gabriel Batistuta.Pakko sanoa tähän Andoni Goikoetxea. Ainakin nuorempana, ehkä vieläkin.
Kieltämättä ymmärrän kantasi.En jaksa katsella, että olenko tänne joskus aikoinaan enne palstajärjestelmän uusimista kirjoittanut, joten kirjoitan nyt.
Nuori pitkätukkainen lihaksikas Anthony Kiedis.
Jalkapallon puolelta noita löytyy. Gabriel Batistuta.
Olin just aikeissa antaa sulle, mutta ei sitten. :DMää en ymmärrä teirän miesmakua jotka tykkää sellaisista jonka tukkaa vois käyttää moppina.
Olin just aikeissa antaa sulle, mutta ei sitten. :D