Voi prkle... mihin piiloon mää nyt menisin?Mulle pitkä letti on sellainen mistä miehellä en syty. Kalju ja lyhyt parta niin on mulle jees. Samoin täytyy vähän olla 'persettäkin'. Mulle ei tikku-ukot kelpaa ellei sit oo muuten sexy.
...
Voi prkle... mihin piiloon mää nyt menisin?Mulle pitkä letti on sellainen mistä miehellä en syty. Kalju ja lyhyt parta niin on mulle jees. Samoin täytyy vähän olla 'persettäkin'. Mulle ei tikku-ukot kelpaa ellei sit oo muuten sexy.
...
En ikinään uskaltaasi sammua veli @peksa seurassa!Voi prkle... mihin piiloon mää nyt menisin?
Mä saan olla ihan rauhassa…En ikinään uskaltaasi sammua veli @peksa seurassa!
En ikinään uskaltaasi sammua veli @peksa seurassa!
Voi prkle... mihin piiloon mää nyt menisin?
Paljon mahrollista. Mulla riittää kestävyyttä. Paitti toki vaimon miälestä.Mää sammuisin ennen sua
Ja minä, se kun tuli jo harvinaisen selväksi. Leijonalla kun vaan pitää olla leijonanharja.Mä saan olla ihan rauhassa…
No, heh, heh... Otan kyllä Johnny-boyn esiliinaksi, jos/kun joskus tavataan... ja me otetaan @vetti siihen sulle syötiksi...Heh heh... Mulla on kristallipallo... Mää löyrän sut.
Ja minä, se kun tuli jo harvinaisen selväksi. Leijonalla kun vaan pitää olla leijonanharja.
Mikä on "normi homppeli"? Siis eikö kaikki ookkaan viiksekkäitä nahka-Albertteja jokka käyttää nahkasta koppalakkia ja niittiliivejä? Tai sitten Tuure Boelius -osaston sissyjä jokka vinkuu ja vikisee kun Albert rankasee? My god!Oma veikkaus on se miksi jotkut ns heterot on mun kanssa ollukki että en ole millään tapaa ulkoisesti enkä jutuiltani normi homppeli.
On @peksa komea mies, joten en ihmettele jos on vientiä.Eipäs nyt vaivuta synkkyyteen :) veli @vetti osaa arvioida mut paremmin kun livenä nähnytkin niin arvion siitä kuinka paljon heteromiehet olis niikseen kiinnostunut esim musta.
@Czescku taas teistä pojista oli heteromiehenä lähimpänä juttua mun kanssa silloin taannoin (sinänsä hauska että vetoan heteroukkoihin)
Mut joo.... Oma veikkaus on se miksi jotkut ns heterot on mun kanssa ollukki että en ole millään tapaa ulkoisesti enkä jutuiltani normi homppeli.
Mikä on "normi homppeli"? Siis eikö kaikki ookkaan viiksekkäitä nahka-Albertteja jokka käyttää nahkasta koppalakkia ja niittiliivejä? Tai sitten Tuure Boelius -osaston sissyjä jokka vinkuu ja vikisee kun Albert rankasee? My god!
Äläs sano, mulla on tosi hyvä gaydar! Ostin Varustelekasta.No jos mut tapaat livenä niit et uskois mun olevan homo.
Äläs sano, mulla on tosi hyvä gaydar! Ostin Varustelekasta.
On @peksa komea mies, joten en ihmettele jos on vientiä.
Ei ihan mun tyyppiä, mut mä olenkin ihan helkutin kranttu.
Mutta onneksi minä olen sun makuun. :DOn @peksa komea mies, joten en ihmettele jos on vientiä.
Ei ihan mun tyyppiä, mut mä olenkin ihan helkutin kranttu.
Näyttelijä Henry Cavill. Olen kylläkin bi-mies (curious lähinnä) mutta tuskin tarvitaan uutta "Miehiä, jotka saavat jalat alta bi-miehiltä" -topiccia joten vastaan siltikin tähän. Hähää.
Kumpi teistä on Superman ja kumpi Geralt?Et olis enää curious jos tapaisit mut tai @vetti
Toisen kanssa senkin neitsyys menis miesten kaa jos niikseen tulee.
Kumpi teistä on Superman ja kumpi Geralt?
Mulle pitkä letti on sellainen mistä miehellä en syty. Kalju ja lyhyt parta niin on mulle jees. Samoin täytyy vähän olla 'persettäkin'. Mulle ei tikku-ukot kelpaa ellei sit oo muuten sexy.
Olen nirso miesten suhteen.
Jämähdin miettimään, miten itse olen kääntynyt tällaisten "köriläiden" suuntaan. Vielä 10 vuotta sittenkin ne komeimmat oli siloposkisempia urheilullisia miehiä.
Mutta Edward Norton, hänestä olen aina pitänyt.