Kyllä! Pärstä on kyllä jotenkin luotu tähän pestiin. Respect.Pikku mulkeron oloinen jätkä mutta pakko arvostaa likaista duunia mitä tekee. Voisi kuvitella, että on kentälläkin äärimmäisen ärsyttävä räksyttäjä.
Sopiva nelosketjun pelaaja tähän Liigaan
Eilen Muuli hommas mattokauppiaalle jäähyn, joutumatta sinne ite. Tehtävä täyttyi 100%:sti, vai kuinka?On muuten vain ajankysymys kun Åsten saa kunnolla pataansa. Eilen SBA jo takoi miestä mutta ei osunut kunnolla. Jonne Virtanenhan hyppäsi miehen kimppuun Nordiksella viime kohtaamisessa ilman näkyvämpää syytä. Luulen että vielä tämän kauden aikana jollain sekoaa pää ja takoo Muulin pahasti.
Minulla ei ole mitään käsitystä Muulin hanskaustaidoista eikä miehellä näytä olevan mitään kiinnostusta niihin hommiin, mikä ei muuten nosta arvostusta mun silmissä.
Sorry off topic mutta aikamoinen linjaveto Liigalta jolla sallitaan koviakin otteita. Vai haetaanko tässä nyt taas lopullista rangaistusta siitä mitä käy vastaanottajalle, nenä poskella niin olisi joutunut ulos? Joka tapauksessa aikamoinen statement paljaalla iskemiseen, mun mielestä ollut tiukemmat säännöt ennen. Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.
_
Tuosta yllä mainitusta tilanteesta, eikös SBA takonu paljaalla Muulia? En tiennyt että paljaalla saa pistää Liigassa menemään niin että saa jatkaa vielä peliä ja vain 2min ylivoima vastaanottajajoukkueelle. Sorry off topic mutta aikamoinen linjaveto Liigalta jolla sallitaan koviakin otteita. Vai haetaanko tässä nyt taas lopullista rangaistusta siitä mitä käy vastaanottajalle, nenä poskella niin olisi joutunut ulos? Joka tapauksessa aikamoinen statement paljaalla iskemiseen, mun mielestä ollut tiukemmat säännöt ennen. Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.
Eilen Muuli hommas mattokauppiaalle jäähyn, joutumatta sinne ite. Tehtävä täyttyi 100%:sti, vai kuinka?
Ja ruumiinrakenteen perusteella uskon pärjäävään poikapainissakin kohtuullisesti, kiloja on sentteihin nähden mukavasti.
Luonne on peloton, se ei varmaan pelkää saavansa dunkkuun, tietänee roolinsa vaatimukset, ja mahdolliset seuraukset myös aika tarkasti.
Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.
_
Minusta tuo oli päivänselvä ulosajon paikka.Tuosta yllä mainitusta tilanteesta, eikös SBA takonu paljaalla Muulia? En tiennyt että paljaalla saa pistää Liigassa menemään niin että saa jatkaa vielä peliä ja vain 2min ylivoima vastaanottajajoukkueelle. Sorry off topic mutta aikamoinen linjaveto Liigalta jolla sallitaan koviakin otteita. Vai haetaanko tässä nyt taas lopullista rangaistusta siitä mitä käy vastaanottajalle, nenä poskella niin olisi joutunut ulos? Joka tapauksessa aikamoinen statement paljaalla iskemiseen, mun mielestä ollut tiukemmat säännöt ennen. Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.
_
Mä niin tykkään Mickestä koska se menee tilanteisiin ja vääntää jokaisen loppuun asti. Eikä ole missään mielessä turha pelaaja. Karri Kiven kommentit tukevat tätä, Micke on erittäin viisaasti sijoittuva ja sitkeä pelaaja.
Ja ihan sivuhuomioina. Minun mielestäni jonkun HIFK:n pelaajan pitäisi käydä Ben-Amorin kimppuun jokaisessa pelissä, kun se mätisäkki luistelee HIFK:ta vastaan.
Erittäin samaa mieltä. Olisi Sinebrychoffilla taas ihmeteltävää, samalla kun Koff 3 myynti nousisi. Muulista ihmetyttää se että on edellen yhden kirjoittajan hampaissa. Mix Max pelaa av:tä, heittäytyy kiekon eteen, taklaa kovaa ja puhtaasti, raivostuttaa vastustajia jäähyn arvoisesti, ottaa iskuja joukkueen puolesta ja hankkii yvtä, raivostuttaa vastustajan avainpelaajia omituisella mussutuksellaan jne. Me likes, mutta.. on muutaman sentin liian lyhyt jonkun mielestä... No Tony Arimakin oli mieleiseni pelaaja (vaikka välillä jopa J****i).jonkun HIFK:n pelaajan pitäisi käydä Ben-Amorin kimppuun jokaisessa pelissä, Gillies voitaisiin palkata aina ottelukohtaisella sopimuksella hakkaamaan Ben-Amor
Mä diggaan kyllä Muulista. Antaa kaikkensa ja vaikkei ole kaikkein parhailla käsillä varustettu, yrittää koko ajan parhaansa......
Muuli oli tänään Mr. IFK mutta kyllähän Gene Mattikin pari päivää sitten...Onhan meillä sentään yks Brändin näkönen äijä! Isot Respectit Muulille! En muista kuka epäili Muulin kykyjä näissä talkoissa, mutta hyvin toi suoriutui.