Micke-Max Åsten HIFK:ssa

• 329 734
  • 1 440

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaivari99, Joe, Matt Nickersson, Ballo
Jatkaa ensi kaudella HIFK:saa ja mielestäni hyvä niin. Rotaatiopelaajana ostan tämän.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Osuuhan se "aasikin" joskus.
Hyvä MUULI.

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Eikö muuli olekaan sellainen perinteinen varma av tappaja ja johtoasemassa jäälle heitettävä erikoismies? Pisti silmään, että istui penkillä viimeiset minuutit Tepsin hakiessa tasoitusta. Itse olen ollut siinä luulossa, että Åsten olisi tällainen alivoimien ja vastaavien tilanteiden erikoismies.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eikö muuli olekaan sellainen perinteinen varma av tappaja ja johtoasemassa jäälle heitettävä erikoismies? Pisti silmään, että istui penkillä viimeiset minuutit Tepsin hakiessa tasoitusta. Itse olen ollut siinä luulossa, että Åsten olisi tällainen alivoimien ja vastaavien tilanteiden erikoismies.
Se on lähinnä erikoistunut saamaan kerta toisensa jälkeen jatkosopimuksia. Kaukalossa ne hyödyt ovat sitten niin ja näin, riippuen siitä kuuluuko arvostelija nega-, posi- vai realistisiipeen.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ei todellakaan ole. Viime kaudella ei meinannut mahtua av:lle lainkaan, kun Jääskä, Lehterä, Pakarinen, Koivistoinen, Tallberg ja jopa Seppälä pelasivat enemmän alivoimaa. Nyt on sitten pakon edestäkin pelannut sitä enemmän. HIFK:n alivoima onkin tipahtanut tällä kaudella Liigan kärjestä häntäpäähän.

Omaan silmään Åstenin suurin ongelma on se, että ei ehdi toteuttamaan aktiiviprässiä, vaan homma menee perässä pyörimiseksi ja sitten aukeaa tiloja. Jääskä ja Koivistoinen olivat tässä hommassa aivan päälliköitä.

Piti käydä katsomassa. Viime kaudella Liigan paras av 88% ja tällä kaudella toiseksi heikoin 74,5%. Eilisessä pelissäkik se TPS:n ensimmäinen YV, niin sehän oli yhtä maalipaikkaa. Toisessa sitten helähtikin.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin hidasjalkainen tuo nelonen, että ihmettelen koko tuota rakennetta. Eiväthän he ehtineet mihinkään. Rask kussut Villen muroihin?
Eiköhän Rask ole ansainnut peliesityksillään paikan filassa... siihen lisätään edarin asenne, joka taas kesän lopulla nosti päätään. Kuusinumeroisella palkalla (tuplat Åsten varmaan) verrattuna jopa Åsten yrittää tänään, Rask ehkä huomenna. Rotaatiossa molemmat, molemmilla pieni mahdollisuus nostaa jälleen päätään jälleen pleijareissa ja ansaita paikka kokoonpanossa...

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän Rask ole ansainnut peliesityksillään paikan filassa... siihen lisätään edarin asenne, joka taas kesän lopulla nosti päätään. Kuusinumeroisella palkalla (tuplat Åsten varmaan) verrattuna jopa Åsten yrittää tänään, Rask ehkä huomenna. Rotaatiossa molemmat, molemmilla pieni mahdollisuus nostaa jälleen päätään jälleen pleijareissa ja ansaita paikka kokoonpanossa...

Kyllä se varmasti on, mutta lähinnä mietin tuota nelosen kokonaisuutta. Kiekollinen peli on nollatasolla.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Minkä takia tämäkin mies saa pelata kokoonpanossa kun ei saa mitään aikaiseksi. Siellä on tällä hetkellä paljon parempia vaihtoehtoja pistää tilalle ja pitää silti väkisin peluuttaa tätä herraa.
Vai antaako Ville vielä herrasmiehenä Åstenin vetää viimeiset vaihdot Ifk paidassa Nordiksella? Ei välttämättä ole ihan mahdottomuus että tänään viimeinen kerta kun Åsten vetää punainen #45 päällä tuolla.
Sitten poppareille kun alkaa kevään ottelut?

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai antaako Ville vielä herrasmiehenä Åstenin vetää viimeiset vaihdot Ifk paidassa Nordiksella? Ei välttämättä ole ihan mahdottomuus että tänään viimeinen kerta kun Åsten vetää punainen #45 päällä tuolla.
Sitten poppareille kun alkaa kevään ottelut?

En usko. Kyllä IFK tulee kierrättämään rosteriaan pudotuspeleissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy