Micke Åsten, HIFK

  • 271 999
  • 1 232

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pikku mulkeron oloinen jätkä mutta pakko arvostaa likaista duunia mitä tekee. Voisi kuvitella, että on kentälläkin äärimmäisen ärsyttävä räksyttäjä.

Sopiva nelosketjun pelaaja tähän Liigaan
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
On muuten vain ajankysymys kun Åsten saa kunnolla pataansa. Eilen SBA jo takoi miestä mutta ei osunut kunnolla. Jonne Virtanenhan hyppäsi miehen kimppuun Nordiksella viime kohtaamisessa ilman näkyvämpää syytä. Luulen että vielä tämän kauden aikana jollain sekoaa pää ja takoo Muulin pahasti.
Minulla ei ole mitään käsitystä Muulin hanskaustaidoista eikä miehellä näytä olevan mitään kiinnostusta niihin hommiin, mikä ei muuten nosta arvostusta mun silmissä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
On muuten vain ajankysymys kun Åsten saa kunnolla pataansa. Eilen SBA jo takoi miestä mutta ei osunut kunnolla. Jonne Virtanenhan hyppäsi miehen kimppuun Nordiksella viime kohtaamisessa ilman näkyvämpää syytä. Luulen että vielä tämän kauden aikana jollain sekoaa pää ja takoo Muulin pahasti.
Minulla ei ole mitään käsitystä Muulin hanskaustaidoista eikä miehellä näytä olevan mitään kiinnostusta niihin hommiin, mikä ei muuten nosta arvostusta mun silmissä.
Eilen Muuli hommas mattokauppiaalle jäähyn, joutumatta sinne ite. Tehtävä täyttyi 100%:sti, vai kuinka?
Ja ruumiinrakenteen perusteella uskon pärjäävään poikapainissakin kohtuullisesti, kiloja on sentteihin nähden mukavasti.
Luonne on peloton, se ei varmaan pelkää saavansa dunkkuun, tietänee roolinsa vaatimukset, ja mahdolliset seuraukset myös aika tarkasti.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuosta yllä mainitusta tilanteesta, eikös SBA takonu paljaalla Muulia? En tiennyt että paljaalla saa pistää Liigassa menemään niin että saa jatkaa vielä peliä ja vain 2min ylivoima vastaanottajajoukkueelle. Sorry off topic mutta aikamoinen linjaveto Liigalta jolla sallitaan koviakin otteita. Vai haetaanko tässä nyt taas lopullista rangaistusta siitä mitä käy vastaanottajalle, nenä poskella niin olisi joutunut ulos? Joka tapauksessa aikamoinen statement paljaalla iskemiseen, mun mielestä ollut tiukemmat säännöt ennen. Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.

_
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Sorry off topic mutta aikamoinen linjaveto Liigalta jolla sallitaan koviakin otteita. Vai haetaanko tässä nyt taas lopullista rangaistusta siitä mitä käy vastaanottajalle, nenä poskella niin olisi joutunut ulos? Joka tapauksessa aikamoinen statement paljaalla iskemiseen, mun mielestä ollut tiukemmat säännöt ennen. Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.

_

Ei tuohon mitään linjanvetoa Liigan taholta kytkeydy. Tuomarivirhe ottelussa, that's it. Lopulta ei kuitenkaan ole kyse niin törkeästä teosta, että siitä olisi syytä jakaa mitään rangaistuksia ottelun jälkeen. Tuskinpa otteluvalvoja tai kukaan muukaan on tuota tapausta vienyt kurinpidon käsiteltäväksi. Liigan kädet on vähän niinku sidotut. Korkeintaan huomautus tuomareille Rönniltä. Eikä siis mitään virallista huomautusta, vaan sellainen "miten meni noin niinku omasta mielestä" -tyyppinen huikkaus.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tuosta yllä mainitusta tilanteesta, eikös SBA takonu paljaalla Muulia? En tiennyt että paljaalla saa pistää Liigassa menemään niin että saa jatkaa vielä peliä ja vain 2min ylivoima vastaanottajajoukkueelle. Sorry off topic mutta aikamoinen linjaveto Liigalta jolla sallitaan koviakin otteita. Vai haetaanko tässä nyt taas lopullista rangaistusta siitä mitä käy vastaanottajalle, nenä poskella niin olisi joutunut ulos? Joka tapauksessa aikamoinen statement paljaalla iskemiseen, mun mielestä ollut tiukemmat säännöt ennen. Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.

Olen käsittänyt niin, että spontaaneista tappeluista voitaisiin antaa 2+10 minuuttia. Tähän linjaten tuo tuomio meni oikein kun Åsten ei lähtenyt. Itse pidän tuollaista linjaa sopivampana kuin joka kärhämästä lentää pihalle. Siitä tilanteesta olisi voinit viheltää SBA:llle 2(väkivaltaisuus)+2(epäurheilija.käytös)+10 minuuttia hanskojen tippumisesta. Toinen vaihtoehto on, että joka kärähämästä ohjataan ulos ja itse en pidä siitä vaihtoehdosta.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
2+10 oli hyvä tuomio. 2+2+10 olisi myös käynyt. Siis mun papereissa, Liigalla omat säännöt mutt mun mielestä pitäisi yleensäkin tulla enemmän käytöskymppejä kuin ulosajoja.

Mä niin tykkään Mickestä koska se menee tilanteisiin ja vääntää jokaisen loppuun asti. Eikä ole missään mielessä turha pelaaja. Karri Kiven kommentit tukevat tätä, Micke on erittäin viisaasti sijoittuva ja sitkeä pelaaja. Taklaa kun se mahis on, välillä ohi, mutta kuitenkin hakee. Ei myöskään väkisin hae taklausta, vaan odottaa tilanteen ja sit vetää täysillä. Kova pelaaja, jonka mun mielestä ei tarvitse lähteä nyrkkihippasiin, varsinkaan mitään benamoreita vastaan. Osaa pelata ja on hyvä. Huutelee, antaa poikkaria mutta ei rottaile - sen varsinaisessa merkityksessä. Ei keihästä eikä telo toisia. On vaan niin vittumainen persoona.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Eilen Muuli hommas mattokauppiaalle jäähyn, joutumatta sinne ite. Tehtävä täyttyi 100%:sti, vai kuinka?
Ja ruumiinrakenteen perusteella uskon pärjäävään poikapainissakin kohtuullisesti, kiloja on sentteihin nähden mukavasti.
Luonne on peloton, se ei varmaan pelkää saavansa dunkkuun, tietänee roolinsa vaatimukset, ja mahdolliset seuraukset myös aika tarkasti.

Joo, en mä väitäkkään etteikö hoitaisi hommaansa. Ennustin vain että kohta kiehahtaa jollain pahasti yli, oireita on jo näkyvissä.
Ja mitä hanskaamiseen tulee niin musta tossa roolissa vaan välillä pitäisi hanskata, eikä aina vain kääntää sitä toista poskea. Mutta kuten täälläkin on monesti todettu niin Muuli ei kuitenkaan rottaile niin että vahingottaisi vastustajaa.

Mitä jäähyyn tulee niin hanskojan tiputtamisesta saa sen kympin säännöissä, jonka SBA saikin. Että sinäänsä meni oikein.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.

_

Ihan linjassahan tuo meni hanskojen heiluttelu-/tiputtelu -episodin kanssa (mikäli case Melart - Ruutuun viittasit). Melart sai 10min, koska tiputti hanskat. SBA sai 2+10, koska hanskan tiputtamisen lisäksi läpsäisi pari kertaa Åstenia.

Kyllähän Micke-Max on jotain oikein oppinut tekemään. Viime kaudella yleensä joutui myös itse boxiin hiillostettuaan vastustajaa, mutta eilen vittuilullaan pelasi IFK:lle 2min ylivoiman + Semirille käytösrangaistuksen. Taannoisessa Blues-pelissä vittuili Mahbodille ulosajon ja joukkueelleen 5min ylivoiman. Hyvää duunia! Tuskin koskaan tulee tappelemaan ainakaan näitä ns. kovia vastaan, mutta se ei hänen roolinsa olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
^ Ok, kiitos selvennyksestä. Muistelin väärin että Liigassa lentää ulos kun pudottaa hanskat, puhumattakaan siitä että antaa paljaalla vieläpä muutaman napakan suoran vastustajalle. Ei mulla ongelmaa säännön kanssa mutta harvoinpa tuollaisia näkee ja jos vain 2+10 on rangaistus niin jotenkin luulisi näitä tulevan enemmänkin. Varmasti osittain tuomarivirhettä mukana, en tiedä näkivätkö saman mitä tv-ruudusta näki.
MikkeMaxista pidän itsekin erittäin paljon, haldaa kyllä roolinsa ja hienoja ihan alle menemisiä nähty viime matseissa mitkä päätyneet IFK:n hyväksi.

Lähdetään siitä että tänään Josh Green vetää herneet nenään.

_
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta yllä mainitusta tilanteesta, eikös SBA takonu paljaalla Muulia? En tiennyt että paljaalla saa pistää Liigassa menemään niin että saa jatkaa vielä peliä ja vain 2min ylivoima vastaanottajajoukkueelle. Sorry off topic mutta aikamoinen linjaveto Liigalta jolla sallitaan koviakin otteita. Vai haetaanko tässä nyt taas lopullista rangaistusta siitä mitä käy vastaanottajalle, nenä poskella niin olisi joutunut ulos? Joka tapauksessa aikamoinen statement paljaalla iskemiseen, mun mielestä ollut tiukemmat säännöt ennen. Eikös tätä käyty läpi legendaarisen hanskojen heiluttelu ja tiputtelu episodin aikoihin.

_
Minusta tuo oli päivänselvä ulosajon paikka.

Ja ihan sivuhuomioina. Minun mielestäni jonkun HIFK:n pelaajan pitäisi käydä Ben-Amorin kimppuun jokaisessa pelissä, kun se mätisäkki luistelee HIFK:ta vastaan. Vaikka eilinen peli olikin erinomainen myös tunteen puolesta, niin kyllä minua vituttaa se, ettei kukaan hyökännyt Ben-Amorin kimppuun. Jengi ja pelaajat ovat toki eri kuin Peltosen aikaan, mutta kannattajat ei unohda. Minusta Gillies voitaisiin palkata aina ottelukohtaisella sopimuksella hakkaamaan Ben-Amor aina pelin aluksi.

E: Jos oli linjassa niin ok. Silti sitä mätisäkkiä pitäisi hyökyttää joka matsissa.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä niin tykkään Mickestä koska se menee tilanteisiin ja vääntää jokaisen loppuun asti. Eikä ole missään mielessä turha pelaaja. Karri Kiven kommentit tukevat tätä, Micke on erittäin viisaasti sijoittuva ja sitkeä pelaaja.

Kyllähän jokainen lätkästä ymmärtävä on tajunnut, jos ei vielä viime keväänä niin viimeistään syksyn aikana, että Åsten on kaikkea muuta kuin turha pelaaja. Porissakin ymmärretään lätkän päälle, kuten toki olen aina tiennyt, sieltäkin tuli ylistävää kommenttia tyyliin "onpa mulkeron näköinen ja oloinen pelaaja, koska tahansa tervetullut omaan jengiin" tms.

Ja ihan sivuhuomioina. Minun mielestäni jonkun HIFK:n pelaajan pitäisi käydä Ben-Amorin kimppuun jokaisessa pelissä, kun se mätisäkki luistelee HIFK:ta vastaan.

Niin oli. Ja mattokauppias tosiaan tulisi mukiloida joka pelissä. Tuollaisen ihmisjätteen ei tulisi olla osana yhteiskuntaa, mutta kun oikeuslaitos on niin lepsu, niin pitäisi ainakin ottaa oikeus omiin käsiin ja takoa edes vähän järkeä tämän onttoon päähän. Vaikka samalla tavalla mitä Semir teki eilen, niin tuomiona olisi aina vain 2+10. Joku "Gillies" voisi siis tehdä tämän seuraavassa matsissa vaikka joka erän alkuun, ja tarvittaessa vielä jatkoajankin alkajaisiksi.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämänhetkisessä kokoonpanossa Muuli on tasaisin oman tonttinsa suorittaja Grillin ja nyt hieman hiipuneen Elkinsin ohella. Arvostan!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä helvetin hieno pelaaja ja hienoa, että on nimenomaan IFK:ssa. Täydellinen ukko neloskenttään.

Menossa tällä vauhdilla 10 maalin rajapyykkiin.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
jonkun HIFK:n pelaajan pitäisi käydä Ben-Amorin kimppuun jokaisessa pelissä, Gillies voitaisiin palkata aina ottelukohtaisella sopimuksella hakkaamaan Ben-Amor
Erittäin samaa mieltä. Olisi Sinebrychoffilla taas ihmeteltävää, samalla kun Koff 3 myynti nousisi. Muulista ihmetyttää se että on edellen yhden kirjoittajan hampaissa. Mix Max pelaa av:tä, heittäytyy kiekon eteen, taklaa kovaa ja puhtaasti, raivostuttaa vastustajia jäähyn arvoisesti, ottaa iskuja joukkueen puolesta ja hankkii yvtä, raivostuttaa vastustajan avainpelaajia omituisella mussutuksellaan jne. Me likes, mutta.. on muutaman sentin liian lyhyt jonkun mielestä... No Tony Arimakin oli mieleiseni pelaaja (vaikka välillä jopa J****i).
 

Kip#37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matt Generous
Mä diggaan kyllä Muulista. Antaa kaikkensa ja vaikkei ole kaikkein parhailla käsillä varustettu, yrittää koko ajan parhaansa. Samaa ei välttämättä voi aina sanoa muusta jengistä. Kävin kesällä sattuneesta syystä katsomassa viikon ajan edarin omatoimijäätreenit ja Muuli oli yhtä päivää lukuunottamatta melkein jäällä eka, jäällä vika. Tärkee pala jengiä, jatkoa vaan kouraan, ettei karkaa landelle.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Mä diggaan kyllä Muulista. Antaa kaikkensa ja vaikkei ole kaikkein parhailla käsillä varustettu, yrittää koko ajan parhaansa......

Arvon Kip#37, tähän viestiin voimakasta peukutusta. Ainoa toimiva ketju eilen oli Åsten-Liivik-Tamminen. Pelkästään sitkeällä karvauksella ja taklaamalla kaikkea mikä liikkuu saatiin luotua paikkoja eri tahtiin kuin neppaukseen keskittyneet muut ketjut, joiden laiturit pelkäsivät nähtävästi joko tuhmia taklauksia tai liiallista hikoilua. Lisää tällaista, Fjalle!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Arvostus vain nousee tätä miestä kohtaan!

E: Kunhan eivät onnistu kusee tätä nyt :D
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Onhan meillä sentään yks Brändin näkönen äijä! Isot Respectit Muulille! En muista kuka epäili Muulin kykyjä näissä talkoissa, mutta hyvin toi suoriutui.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Onhan meillä sentään yks Brändin näkönen äijä! Isot Respectit Muulille! En muista kuka epäili Muulin kykyjä näissä talkoissa, mutta hyvin toi suoriutui.
Muuli oli tänään Mr. IFK mutta kyllähän Gene Mattikin pari päivää sitten...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös