@Stigu
Nähtävästi Åsten on sulle todella pahasti joskus sanonu, tjsp. Koska muuten mä en ymmärrä miksi sä otat tästä yhdestä marginaalisessa roolissa pelaavasta neloskentän sinänsä hyvästä energiapelaajasta, jonka pelillinen panos omassa roolissaan ei varmasti ainakaan heikennä jengiä, näin isoja pultteja.
Mä diggaan Åstenista, ja monet diggaa Lambergista. Siis näistä pienistä, nopeista nelosen laitureista, jotka käy parhaimmillaan antamassa muutaman hyvän taklauksen, aiheuttaa hiukan hämmennystä, ja Åstenissa lisäksi naama ja verbaliikka saa aina välillä jonkun napsahtamaan. Ja siitä kenties saadaan yv-peli omalle jengille.
Mut jos mä oon sun mielestä sokee fanipoika, ni sille mä en voi mitään. Sä voit olla mitä mieltä tahansa, varsinkin meikäläisestä, mutta onhan tää sun negaatio Åsteniin melko outo.
Niitä useampia vuosia jengissä ilman merkittävää kehitystä roikkuneita edustaa tällä hetkellä kenties salme-juuso, mutta se sulta unohtu.
Ja sulle
@Hegu en nyt hetkeen ole oudompaa kommenttia kuullut, "panokseen ennemmin hävitään kun voitetaan" noin niinku, että mitähän v***a? Koska näiden nelssonin äijien pelistä on pelien häviämisen aiheuttavia factoreita ruvennu löytymään? Jos matsin kaataa 10-12 minsan äijä, missään jengissä, niin kyllä on jengi surkeasti kasattu.
Sitte tilastoja, ettei tuu fanipoikailtua sokeasti;
Åstenin kentällä ollessa on tasakentin menny omiin 12 byyriä, tehotilasto on +6. Otan tähän nyt muutaman kärkijengin neloskentän äijän vertailuun, jotta näen mitä Åsten tekee huonommin kun muut. Keränen, Kärpät, eniten pisteitä tehnyt Kärppien nelosen pelaaja, joka on varmaankin yks näistä huippuluokan neloskentän pelaajista, joita Stigu tarkoittaa miinusmaalien luku on 25, tehotilaston näyttäessä +-0, Tapparan nelosessa Dixon, joka on tehny eniten pinnoja, omiin on menny 24 tasakentin, tehotilasto +1, Jypin Boyce, joka on profiloitunut kovaksi nelssonin ukoksi, miinusmaaleja on 18, ja tehotilasto on -7, Lukosta löytyy kaikkien neloskentän Äijien Äijä, Filip Riska; miinusmaalit 26, tehotilasto -10. Tätä pelaajaa oon itsekin pitäny tunnollisena oman pään kautta pelaavana vääntäjänä, ja tilasto suorastaan hämmästytti. Että minkä vastustajan neloskentän äijistä mun pitäis Stigu niitä huomioita tehdä, siis jotta näen heidän huikean tasonsa Åstenin surkeuteen nähden? Tässä otin huomioita näistä etukäteen vahvimmiksi arvioiduista vastustajista. Blokattuja kuteja ja taklauksia kun ei tilastoida, niin pari Åstenin suht vahvaa osa-aluetta jää todentamatta.
Tällä erää en nyt ihan ymmärrä montako peliä Åstenin huonon tason takia tässä on hävitty.
Pelaajan kehittymisestä sen verran, että tehotilasto on kuten Stigu itsekin totesit, 6 plussalla, viime kaudella 5 byyrii miinuksella. Pinnoja tuli 9, viime kaudella 5. Jääaika varmaankin on aika
samoissa, eli eikö ole kehitystä tullut?
Kuten itsekin sanoin, on pienehkön roolin pelaaja, eikä omassa playoff-rosterissani pelaisi ehkä kun joka toisessa matsissa.
Sillon ku hämmennystä ja energiaa kentälle tarvitaan.
Stigulle ja Hegulle hyvää kevättä!
Muistakaa dissata jatkossakin kaikkia pelaajia, jotka on teidän black-listillä, riippumatta siitä, miten ne kentällä esiintyy, tai mitä tilastot näyttää. Kunhan se on ollu huono vuosi tai kuukausi sitten, niin huono se on tänäänkin ja huono se on huomennakin.
Terveisin, Sokea Fanipoika