Pelasiko Keränen jossain vaiheessa hyvän pelin? Itse en muista yhtään. Ja hyvällä tarkoitan oikeasti alkuodotuksiin nähden hyvää peliä, enkä mitään flopanneen pelaajan ok-esitystä.Jos ei ollut ihan nappihankinta niin yhtälailla peluutuksella vietiin itseluottamus ja sen jälkeen esitykset oli mitä oli. Hyvän pelin jälkeen katsomossa ja minuutit pieniä. Ei päässyt missään vaiheessa kunnolla ytimeen.
Jos ei ollut ihan nappihankinta niin yhtälailla peluutuksella vietiin itseluottamus ja sen jälkeen esitykset oli mitä oli. Hyvän pelin jälkeen katsomossa ja minuutit pieniä. Ei päässyt missään vaiheessa kunnolla ytimeen.
Ainakin omasta mielestään pelasi jonkun hyvänkin ottelun ja oli saanut siitä selvästi boostia. Seuraavassa pelissä ei kuitenkaan päässyt pelaamaan. En ole tällä kaudella kovinkaan paljon pelejä nähnyt, mutta pelaajien kanssa jutellut. Vaikea sanoa, olisiko homma lähtenyt liikkeelle, mutta Raipen peluutuksella ei ainakaan.Pelasiko Keränen jossain vaiheessa hyvän pelin? Itse en muista yhtään. Ja hyvällä tarkoitan oikeasti alkuodotuksiin nähden hyvää peliä, enkä mitään flopanneen pelaajan ok-esitystä.
Viimeiseksi jääneessä pelissä näytti kiinnostavan, yritystä oli oikein tosissaan. Ei vaan riitä tähän sarjaan.Taiteilijoita, joita pelaaminen kiinnostaa silloin, kun...noh, se sattuu kiinnostamaan.
Toivottavasti saadaan jääkiekkopelaaja tilalle.
Mä näkisin Keräsellä tulevaisuutta liigassa...
Johan jullit naarasi Aaltosen eli narrijämän. Näyttää vetävän siellä lippu korkealla. Kyllä tuohon kyytiin Keränen mahtuu. Ja nybönde pääsisi kyykyttämään faneja. Pelkkä win-win seuran kannalta.