Viestin lähetti Gags
Ihan hyvin voin tämän uskoa, kiva kuitenkin että on jo muuttunut kaikkien aikojen törkeimmästä vain tämän kauden törkeimmäksi. Minähän en voi kantaa tähän tapaukseen ottaa, koska en sitä nähnyt. Viittasin tekstissäni liigan kurinpitäjän lausuntoon, sillä yhtä lailla voin uskoa häntä, kun voisin uskoa sinuakin. Kyllähän tuosta vissiin jokainen Jokerikannattajia myöten odotti vähän enemmän kakkua, niiden tietojen mukaan mitä sekä media että monet Kärppäkannattajat tilanteesta raportoivat. Mikä sitten lopulta onkaan totuus ? Tuo on Muukkosen totuus.
The truth is out there, tai jotain. Senhän tietää vain Pesonen ja Metropolit - jos tietää. Mutta eihän sillä ole mitään väliä, rangaistukset on kärsitty ja pelit jatkuu.
Gags:
Tässä rohkenen olla eri mieltä. Minä, tunnetusti lukurajoitteisena toki, olin kyllä täysin päivänselvästi lukevinani tuosta kurinpitopäätöksestä että Henriksson oli itse sanonut että olisi antanut OR mikäli olisi tajunnut Jalkasen loukkaantuneen = jäänyt jäälle makaamaan. Voinet halutessasi tarkistaa asian tästä lainauksesta:
[Lainaus kait tähän kohtaan?]
edit: lainaus kurinpitopäätöksestä
Niin, tuohan on liigan säälittävää linjaa. Vaikka taklaus olisi kuinka puhdas jne, niin loukkaantumisesta tulee peli,- tai ottelurangaistus. Ei ne syyt, vaan ne seuraukset, ja filmaaminen menee läpi.
Tuomarilinjasta en kuitenkaan jaksa enempää valittaa, eiköhän kaikki tiedä jo sen linjan tasosta tarpeeksi.
Propsit edelleenkin Jalkaselle siitä, ettei kuollut jäälle. Tosin veikkaan, että Pyörälä olisi saanut vain yhden matsin pelikieltoa OR:n päälle. Mutta silläkään ei ole enään mitään väliä, pelit jatkuu.
Lukurajoitteisuutesi onkin sitten huonompi juttu, otan osaa.
Kiitos hoopelle asiavirheen (virheiden?) korjauksesta.
Tämä asia on ainakin täältä päästä loppuunkäsitelty. Tai ainakin toivon niin.