Metallica-keskustelu

  • 751 193
  • 4 042

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos tässä ketjussa mainitut mäyränmyyntiongelmat pitävät edes osittain paikkansa, niin taitaa jäädä väliin.

Heinäkuinen kesäilta stadikalla kuivin suin? Ei kiitos, paraskin musiikki kuulostaa paremmalta keskivahvassa ja Metallica ei kuitenkaan ole se ykkösbändi edes.

Ulkomailla on aina kaikki tämäntyylinen osattu paremmin, mikähän lie tilanne Tallinnan neuvottelujen suhteen?
 

ihmelaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
pernaveikko kirjoitti:
Ulkomailla on aina kaikki tämäntyylinen osattu paremmin, mikähän lie tilanne Tallinnan neuvottelujen suhteen?
Tämä on totta.

Jos heitetään vaakakuppiin vertailuun Hesa -04 ja Tallinna -06 järjestelyjen suhteen, niin viimeksi mainittu pesee Olyymppiastadionin vastaavat 100 - 0.

Mikähän oli sekin pe**eily sisään pääsemiseksi viime kerralla? Jäi lämppärit näkemättä jne. Onneksemme sisään stadikalle jonottaessa joku onneton etsi jonon päätä ja onnistuimme häneltä (ei tiennyt reppana, että olisi itsekkin ko. pilsnerit tarvinnut, joten tattista vaan) ostamaan riittävästi jonotus-oluita, ettemme sentää janoon kuolleet... monta tuntia siinä kiemurrellessa meni.

Koko stadionia tuskin anniskelualueeksi saadaan, kuten oli Laululavan lääni naapurissa, mutta joku roti sentään tähänki pitäs saaha.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
-Niks- kirjoitti:
Edit: Mites nuo katsomopaikat toimii kun ei ole tullu käytyä O.Stadionilla koskaan.

Hyvin...huonosti. Viime keikka tuli istuttua takakaarteessa ja aika laimea oli tunnelma siellä ja soundit niin perseestä kun olla vaan voi. Nyt pitää hommata liput kyllä kentälle. Ilmeisesti keskiviikkona liput myyntiin, jotain sellaista horistiin Radio Rockilla?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Rebel kirjoitti:
Hyvin...huonosti. Viime keikka tuli istuttua takakaarteessa ja aika laimea oli tunnelma siellä ja soundit niin perseestä kun olla vaan voi. Nyt pitää hommata liput kyllä kentälle. Ilmeisesti keskiviikkona liput myyntiin, jotain sellaista horistiin Radio Rockilla?

Itse olen sen verta laiska että seisomapaikat eivät innosta varsinkin Metallican konsertissa kun siellä kummiskin sitten viereen sattuu sellaisia piiskatukkia Metallica nahkaliivit päällää ja haissen 5 kuukauden hieltä jotenka ei kiinnosta vaikkakin tunnelma olisikin siinä parempi niin itse tyydyn istumapaikkoihin jos ja kun liput saa.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Liput varattu. Toivottavasti keskiviikkonakin vielä riittää kenttäpaikkoja...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
pest kirjoitti:
Liput varattu. Toivottavasti maanantainakin vielä riittää kenttäpaikkoja...
Niin mille keikalle liput varattu? Jos kerran piletit tulevat vasta ke 28.2. yleiseen jakoon?
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Event Club on näppärä juttu. Ja korjataan sen verran aikaisempaa viestiä, että toivottavasti keskiviikkona vielä riittää lippuja...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä voisi olla muuten mahdollisuus säiden suosiessa kalliolla kuunteluun? Olen ymmärtänyt, että siellä on satoja ihmisiä hengailemassa. Soundit tuskin ovat kummoiset, mutta eivät ilmeisesti takakaarretta huonommat, heh.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ehdottomasti on mahdollisuus kuunnella kallioilla. AC/DC:tä oli hyvä kuunnella myös Auroran sairaalan vieressä nousevalla mäellä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
pest kirjoitti:
Event Club on näppärä juttu. Ja korjataan sen verran aikaisempaa viestiä, että toivottavasti keskiviikkona vielä riittää lippuja...

Aivan kuin kaikki event-clubin jäsenet olisi ostamassa lippuja samantien. tuskinpa teitä 20000:ta on :)

Toisekseen vain event-club saa vain tietyn määrän lippuja myyntiin, joten ei täällä kenenkään tarvi hätäillä etteikö niitä lippuja vielä keskiviikko aamuna 8.59 olisi. 9.08 voi olla erijuttu
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
pernaveikko kirjoitti:
Tässä voisi olla muuten mahdollisuus säiden suosiessa kalliolla kuunteluun? Olen ymmärtänyt, että siellä on satoja ihmisiä hengailemassa. Soundit tuskin ovat kummoiset, mutta eivät ilmeisesti takakaarretta huonommat, heh.

Ja bonuksena saa viedä omat halvat oluet sinne mukaan
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Perkele kun ei ole rahaa nytten!

Nooh kyllä tossa myöhemminkin saa vielä liput kohtuuhintaan huutonetistä kun pahimmillekkin trokareille uhkaa jäädä luu käteen!
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
pest kirjoitti:
Event Club on näppärä juttu. Ja korjataan sen verran aikaisempaa viestiä, että toivottavasti keskiviikkona vielä riittää lippuja...

Samoilla linjoilla. Otin 4 lippua D:stä...
 

Jeffrey

Jäsen
JussiK kirjoitti:
Perkele kun ei ole rahaa nytten!

Nooh kyllä tossa myöhemminkin saa vielä liput kohtuuhintaan huutonetistä kun pahimmillekkin trokareille uhkaa jäädä luu käteen!

Jos oikein muistan niin viimevuonna lipun sai vielä konsertti päivänä. Nyt saattaa toki mennä nopeammin sen takia, että euroopassa on niin vähän keikkoja.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Täytyy koittaa kentälle saada liput. Korotusta viimekertaiseen taas 15e! Ja tällä hinnalla tuskin tulee lippua saamaan, eli menee huuto.netistä trokareilta osteluun reilusti päälle satkulla. Katsomoon en todellakaan mene ja muutenkin tuo stadikka vituttaa siinä määrin, että saattaa jopa jäädä väliin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Itse en kyllä ala stressiä ottamaan tästä lippuhommasta. Saa jos saa sen lipun. Kentältä sitä hamuan, kun niin paljon kakkaa on kuultu noista istumakatsomoiden konserttielämyksistä, joskin ei välttis jaksais kyllä kentälläkään seisoskella koko pitkää iltaa. 3 kertaa olen bändin nähnyt ja uskallan sanoa, niinä vuosina kun se oli vielä astetta kahta kovemmassa tikissä kuin nyt. Kivahan tämä olisi nähdä, mutta ei mikään elämän ja kuoleman kysymys.

Varmaan kuitenkin pähkäilen menenkö rynnimään paikallisen lippupisteen tiskille vai otanko riskin tukkeutuvan nettikaupan kanssa.

Mutta tuo events club olisi kyllä aika fiksu ratkaisu sinällään. Ainakin jos kovasti käy keikoilla. Etuosto-oikeushan se rules. <8

edit: Tallinnaan vois mennä, mutta eivät taida sinne nyt tulla.
 
Viimeksi muokattu:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
pernaveikko kirjoitti:
Ja se lukee CV:ssä, koska..?

Elämän CV, se joka tilitetään baaritiskillä kun on vonku päällä! Se on vaan intti for god sake. Jos haluaa keikalle, niin lähtee keikalle, päätä itse kuinka paljon. Joku max kaksi päivää koppia yhden illan pundesta, big deal. Ellei sitten suunnittele jotain kapiaisen uraa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Minua vituttaa tällä hetkellä todella rankasti, pitää olla heinäkuussa kurkkusalaattipuku päällä Keuruulla SAATANA!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Metallica on jo nähty aika monta kertaa ja viimeksi stadionilla yhtye oli itselleni jonkinasteinen pettymyt. Katellaan nyt, jos tuonne helposti lippu järjestyy jne, niin ei sitä nyt hanttiinkaan viitsi laittaa.

Iron Maidenin vastaavaa odotellessa.
 

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
Ovatkohan loppu Event Clubista, kun ei tunnu tilaus onnistuvan.
Sivuilla ei ole mainintaa, että olisivat loppu, mutta...

p.s. kuulun siis clubiin.
 

Fakap

Jäsen
Blaah. Taas rahastetaan ja konsertin paikkana Olympiastadion. Voi sitä akustiikan juhlaa. Miksi ei jäähalliin, oi miksi? Niin monta kertaa nähty ulkoilmakonsertissa, että eipä taida jaksaa raahautua, halliin olisin erittäin mielelläni mennyt.

Derby kirjoitti:
Minua vituttaa tällä hetkellä todella rankasti, pitää olla heinäkuussa kurkkusalaattipuku päällä Keuruulla SAATANA!

Mikäs ongelma tämä on? Usko tai älä, mutta myös armeijasta pääsee lomalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös