Fakap kirjoitti:Mikäs ongelma tämä on? Usko tai älä, mutta myös armeijasta pääsee lomalle.
Keikkapäivähän on sunnuntai, ja minun ymmärtääkseni viikonloppulomilta pitää palata viimeistään Klo.00 sunnuntaina
Fakap kirjoitti:Mikäs ongelma tämä on? Usko tai älä, mutta myös armeijasta pääsee lomalle.
Derby kirjoitti:Keikkapäivähän on sunnuntai, ja minun ymmärtääkseni viikonloppulomilta pitää palata viimeistään Klo.00 sunnuntaina
Anot vaan pidempää vlv:ta, joko todelliseen syyhyn vedoten tai tekaiset kuolintodistuksen jostain sukulaisestasi. Ja jos kumpikaan näistä ei toimi, Veijarin ehdoitus on kokeilemisen arvoinen. Pääset katsomaan Metallicaa, ja voit bonukseksi päästä 6 kuukauden palvelusajalla.Derby kirjoitti:Keikkapäivähän on sunnuntai, ja minun ymmärtääkseni viikonloppulomilta pitää palata viimeistään Klo.00 sunnuntaina
Itse olet kuitenkin ollut tykäri?Veijari kirjoitti:Kunnon sissi myöhästyy lomilta pari tuntia ja tetsaa sitä hyvästä vähän ylimääräistä, sillä onhan se sentään Metalica.
kerpo kirjoitti:Itse olet kuitenkin ollut tykäri?
Sori, oli pakko.
Ipa9 kirjoitti:Ovatkohan loppu Event Clubista, kun ei tunnu tilaus onnistuvan.
Sivuilla ei ole mainintaa, että olisivat loppu, mutta...
p.s. kuulun siis clubiin.
Jeffrey kirjoitti:Onkos kenelläkään tietoa, että moneltako tämä hupi alkaa?
Ja neljänteen...-Niks- kirjoitti:Asiasta kolmanteen
Täysin sama. Pitäisiköhän sitä yhteistuumin karata paikalta tuoksi illaksi? :DDerby kirjoitti:Minua vituttaa tällä hetkellä todella rankasti, pitää olla heinäkuussa kurkkusalaattipuku päällä Keuruulla SAATANA!
-Niks- kirjoitti:Asiasta kolmanteen, eikös muuten stadionilla ole se joku hiton älämölö aikaraja, eli ennen ilta yhtätoista pitää olla hiljaisuus?
Sammy kirjoitti:Kyllä näyttäis olevan kaikkiin kategorioihin vielä lippuja saatavilla.
-S
En uskalla varmana tietona sanoa, mutta muistikuvana olis että 5 tais olla se maximimäärä henkilöltä.expertti kirjoitti:Monta lippua yleensä saa kerralla ostaa tällaiseen mega suosittuun tapahtumaan.
On sen verran iso ryhmä lähdössä, että pitäisi tietää monta ukkoa pannaan jonottaan...
Master Chief kirjoitti:Tuli Oscar-gaalassa elämäntyöstään palkitusta Ennio Morriconesta mieleen Metallican intronaan käyttämä Ecstacy of Gold. Youtubesta löytyi heidän itsensä soittama versio: http://www.youtube.com/watch?v=JTfHxqwYUMk
Jimisola kirjoitti:Osaako kukaan kokenut konserttijyrä kertoa, kummassa päässä Stadionia esiintymislava yleensä sijaitsee? Ihan lipunhankintaa silmällä pitäen...