Olen tästä ihan samaa mieltä.Metallicallahan on se ongelma ollut jo parikymmentä vuotta, kun ovat olleet niin merkittävässä roolissa thrash-musiikin ja nyky heavyn suuntaviivoja piirtelemässä aikoinaan, että tuo onnellinen porukka joka 80-luvulla eli teinivuosiaan ja luukutti uutta ihmeellistä musiikkia aamusta iltaan, ei tule enää koskaan olemaan onnellinen ihan sama mitä metallica tekee. Jos yrittää tehdä thrashiä niin se on aina säälittävä yritys palata juurille ja jos tekee mitä tahansa muuta niin ei kelpaa kun ei kuulosta puppetsilta. Itse olin vuonna -86 menossa eka luokalle kouluun, olen tuosta ehkä hivenen muuttunut. En ihmettele jos tuossa ajassa muutkin ihmiset muutuvat. Paitsi tietysti Slayer joka on vetänyt samaa biisiä jotain 30 vuotta.
Eilen autolla töihin ajaessa panin Kill em Allin soimaan. Siinä tuli mieleen että olisi se nyt "pikkaisen" kohtuutonta vaatia että eläkeikää lähentelevät ukot enää pystyisivät tällä samalla kiimalla tekemään musiikkia. Se nyt pitää vain ymmärtää ja hyväksyä.