The Nikkari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Sama juttu täällä. Aikana jolloin Espoossa oli liigajoukkue, tuli seurattua myös Mestis-otteluita. Turha valehdella, että niitä olisi käynyt katsomassa paikan päällä tai seurannut sarjaa laajemmin. Otteluita kuitenkin tuli katsottua, kun se oli mahdollista ja se oli hyvää viihdettä. Tuolloin itselläni ei ollut suosikkia sarjassa. Nyt liigan kanssa on sama tilanne sillä erotuksella, että ottelua ei jaksa katsoa kokonaan. Se on vaan niin tapahtumaköyhää.Mulla kävi toisinpäin, nyt kun cmore paketissa tuli tuo liiga niin on se niin tylsää jääkiekkoa Mestiksen jälkeen. Torjuntoja 12 per ottelu per pää ja kuoleman eessä puolustetaan puolustusaluetta, puolustetaan keskialuetta ja hyökkäysalueellakin puolustetaan. Kaks taklausta per ottelu ja varotaan virhettä ettei tulis virhettä.
Mestiksen osalta itseäni harmittaa jatkuva valitus asioista, joihin ei voida itse vaikuttaa. On kyse sitten tuomaroinnista, suljetusta liigasta tai mistä milloinkin. Räikeimpänä kaiken maailman tuet ja avustukset. Tuilla ei kukaan pääse pysyvästi pois köyhyydestä ja kurjuudesta. Sarjan taso alkaa nousta vasta, kun keskitytään niihin asioihin joihin pystytään itse vaikuttamaan. Tämä pätee sarjaan ja jokaiseen sarjan joukkueeseen. Yleisömääristäkään on turha kitistä. Fakta on vaan se, että joko tuote ei ole kilpailukykyinen (vs muut vapaa-ajan aktiviteetit) tai sitten tuotetta ei ole helppo löytää.