Korpikiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kajaanin Hokki, IPK,
Forssassako ei ole selostajaa pelissä ollenkaan teevee lähetyksessä.
Voisikohan C More jo vaihtaa tuota Vantaan selostajaa? Ei jaksaisi ihan joka pelissä kuunnella tuota itkua tuomareista ja miten Kiekko-Vantaa on taas kokenut oikeusmurhan. Menee todella raskaaksi kuunneltavaksi. Tai jos vaikka vaihtaisi Espoon ja Vantaan selostajat päittäin?
Olen samaa mieltä paitsi tuosta kotiinpäin vetämisestä. Kuuluu tällaisessa puoliammattilaissarjassa asiaan, että kotiinpäin vedetään. Välillähän se ärsyttää, mutta joo, kuuluu asiaan.Vantaan selostajallahan on tietoa paljon ja selostuskin on varsin sujuvaa eikä äänikään paha ole mutta se on kyllä surullista kuinka kirkkaat ne Vantaalasit on. Ymmärrän tietyn kotiinvedon kun onhan nämä pääsääntöisesti "omia" selostajia mutta raja se silläkin pitää olla.
Katsoppa eilisen K-Vantaa pelin varsinaisen peliajan loppuhetkiä, ensin kotijoukkueen Ahola lähtee laitataklauksesta 2+10 minuutin jäähylle ajassa 55:27 niin Mannonen valittaa että tuomareilla on vedetty varma kakkonen ja valittaa että tämä ei ole ringetteä. Sitten noin 1:10 ennen varsinaisen peliajan loppua hirmuinen valitus kun Vantaan Elimäki kaatuu (heittäytyy, tai kompuroi omiin jalkoihinsa) että tästäkään ei jäähyä..vaikka tuomari seisoo vieressä.. erittäin pahaa kotiinpäin vetoa selostuksessa. Ja just toi että väittää että tuomareilla on veto vierasjoukkueen puolesta on jopa tuomareita kohtaan todella loukkaavaa.Olen samaa mieltä paitsi tuosta kotiinpäin vetämisestä. Kuuluu tällaisessa puoliammattilaissarjassa asiaan, että kotiinpäin vedetään. Välillähän se ärsyttää, mutta joo, kuuluu asiaan.
Katsoitko nuo tilanteet, mitä yläpuolella mainittiin? Lisäisin vielä listaan päätössummerin Rantasen tilanteen, josta ilmeisesti olisi selostajan mukaan pitänyt jäähy viheltää. Ja tässä vain muutama esimerkki pelin loppupuolelta.Olen samaa mieltä paitsi tuosta kotiinpäin vetämisestä. Kuuluu tällaisessa puoliammattilaissarjassa asiaan, että kotiinpäin vedetään. Välillähän se ärsyttää, mutta joo, kuuluu asiaan.
Sama ulina jatkui Vantaan sosiaalisessakin mediassa. Vastustajia oli kaksi "FPS ja tuomarit".
E: Muistelisin Vantaan saaneen aiemmin sakkojakin tämän selostajan sosiaaliseen mediaan laittamista itkuvirsistä. Voisi sitten omalla seinällä itkeä, mutta ei tarvitsisi koko seuraa vetää tähän mukaan. Menee seurankin maine.
Viime viikon Hokki-TuTo -pelissä kiinnitimme poikani kanssa huomiota yhden miehen voimakkaaseen Hokin kannustukseen. Mietimme että onko hän hallissa ainoa joka kannustaa Hokkia.Lauantai-illan Hokki - Kiekko-Espoo pelissä kiinnittyi huomio katsomossa lähes raivokkaasti kotijoukkuetta kannustaneeseen mieheen. Ne Hokki, Hokki -kannustushuudot lähinnä viihdyttivät melko pitkälle ottelua, mutta tuomareille karjutut kommentit alkoivat hiljalleen ärsyttää. Katsomomikrofonien paikkaa kannattaisi vähän miettiä, sillä eihän tämä ensimmäinen kerta ollut.
Kyllä tuo minun cmoressa näkyy.olenkohan sokea vai eikö cmore näytä Espoon peliä
outo homma omassa Cmoressa telkkarista katsottuna koko ottelua ei näy missähän vikaKyllä tuo minun cmoressa näkyy.