Kaukalon laidalla
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TuTo
Eipä näy Hermes - TUTO ottelua Fanseat go:n sivuilla, vaikka sinne ohjattiin kun perus Fanseat ei pelitä.
Tainnut olla halvin mikä löytyi.
Tuossa on sen verran perää, että luulin itsekin TuTo:n kirjoitettavan TuTo, vaikka todella paljon jääkiekkoa seuraan! Sehän on alun perin Turun Toverit? Pahoittelut tietämättömyydestä TUTO Hockey:n faneille!
Hyvin toimii, ei ongelmia. Ja hyvin toimii IPK:kin!Toimiiko muilla fanseat?
Toimiiko muilla fanseat?
Jooh. Itellä katkeili toisto kokoajan, mutta esimerkiksi youtube videot toimi normaalisti. Noh en tiiä mikä vika, pääasia että IPK voitti.Hyvin toimii, ei ongelmia. Ja hyvin toimii IPK:kin!
Onko kellään tietoa näytetäänkö Ylellä playoff pelejä ollenkaan?
Minun puolestani saavat näyttä Areenan puolella fanseatin feedillä eli kotiselostuksella, sillä Mikko Hannula on selostuksellaan pilannut kaikki pelit mitkä olen TVn puolelta nähnyt eikä edes Juujärvi ole pelastamassa kommentaattorina. YVllä voit vastata oletko paikan päällä ekan kierroksen peleissä ja otetaan samalla tavalla halli haltuun kuin aikanaan jo Suomisarja- karsinnassa.
Värilasit ovat koko Suomen paksuimmat. Yhtä tuskaa vieraskannattajan katsoa pelejä Iisalmesta.Tuossa aiemmin joku on tainnut mainitakin, mutta Iisalmessa on kyllä todella hyvä selostaja. Elää pelissä mukana, maustaa kielenkäyttöä sopivasti metaforilla ja huumorilla eikä sormi mene suuhun kesken lauseen. Kyllä minä tuota ukkelia kuuntelen todella paljon mieluummin kuin esimerkiksi A. Ritaria tuolla liigan puolella.
Jotenkin kyllä en yllättynyt että Hermes fani kitisee meidän selostajasta. Niin, ja se joka sanoi Hermes pelissä jotain puolueellista ei ollut Hämäläinen, vaan siellä oli eri selostaja. Se oli siis se kerta kun teidän pelaajat paskoi meidän hallia hakkaamalla seinään jne.Värilasit ovat koko Suomen paksuimmat. Yhtä tuskaa vieraskannattajan katsoa pelejä Iisalmesta.
En oikein usko tuohon. Eiköhön mennä sinne missä on YLEn henkilökunta lähellä niin tulee halvemmaksi. Toinen syy vo iolla hallin hyvä valaistus.