Sauna - checkYlen artikkelin mukaan koronavirus kuolee saunalla. Joten muistakaa saunoa!
Koronavirus voi elää kuntosalin laitteessa tai buffetlounaan kauhassa jopa yhdeksän päivää – se kuolee saunalla, viinalla ja saippualla
Vähän kylmäksi on tainnu tämäkin sauna mennä, mutta voidaanhan me tuua uudet puut :)Täällä sitä vaan saunotaan :D
Vain, jos paikalle tulee alle 500 fania.Eli torille tänään!
Järjestetään niin että kiertävällä vuorolla osa torilla, osa hotsilla.Vain, jos paikalle tulee alle 500 fania.
Olin toki varautunut siihen, että HPK on hallitseva mestari tänäkin keväänä. Ajankohta tuli kuitenkin sillä tavalla yllätyksenä, että en ehtinyt oikein kuivattaa puita märän talven jäljiltä. Täytyy siis lähettää hiukan savumerkkejä. Niissä lukee: "Kiitos, Pendo!"
Me voidaan tuoda kuivat puut. Oli meinaan varastossa valmiiksi odottamassa. Jos päästään alalauteille löylyyn siis?Olin toki varautunut siihen, että HPK on hallitseva mestari tänäkin keväänä. Ajankohta tuli kuitenkin sillä tavalla yllätyksenä, että en ehtinyt oikein kuivattaa puita märän talven jäljiltä. Täytyy siis lähettää hiukan savumerkkejä. Niissä lukee: "Kiitos, Pendo!"
Liigamestari 2018-2020 :DNostetaanko uusi viiri hallin kattoon, vai editoidaanko tuoreen viirin vuosilukuja?
Onhan minulla kolleegoita mitä tuoda, mutta en mie tiiä huolitaanko meitä ;)?Kyllähän saunaan aina yksi hoitsu mukaan mahtuu. Mutta tuo "me" epäilyttää. Keitä muita olet ajatellut tuoda?
Mä vedin tussilla pronssikausi-paidan selkäänkin sitä mukaa kun niitä lisää lapattiin. Eli antaa mennä Miranolilla vaan uutta vuosilukua samaan lakanaan.Nostetaanko uusi viiri hallin kattoon, vai editoidaanko tuoreen viirin vuosilukuja?