Ihan varmasti laitat. On se raskasta olla suomalainen urheilufani kun joutuu katsomaan matsit ilman ääniä. Oli sitten kyse liigasta, MM kisoista änäristä tai Formuloista niin ilman ääniähän kaikki uhoavat katsovansa, koska eivät koe saavansa arvoistansa selostusta.
Ei minunkaan mielestä Mertsi hyvä selostaja ole ja melkoinen juntti muutenkin, mutta olen oppinut ottamaan sen huumorin kautta.
Ok, en sitten laita. Lisänä tulee vielä Juutupesta -95 MM-selostus samanaikaisesti vaikka katsoisin Simpsoneita.
Minä onneksi ymmärrän lätkästä ja futiksesta sen verran, etten tarvitse niihin selostusta, mikäli selostaja on ihan kujalla. Alkaa vaan ärsyttää, kun höpistään ihan niitä näitä. En minä livematsissakaan istu luurit korvilla ja kuuntele miten joku toinen näkee matsin. Formulat eivät kiinnosta.
Selostajan pitäisi mun mielestä tuoda lisäarvoa lähetykselle. Mertaranta ei tuo.
Minä en osaa valitettavasti ottaa huumorin kautta, koska arvostan itsensä kehittämistä ja tapahtumaa sen verran, että harmittaa, jos selostaja on ollu samalla sivulla viimeiset 25 vuotta. Mutta kuka tykkää kuka ei, mitä se minulle kuuluu.