Kumpi mahtaa itsellä tulla ensin täyteen; 13 000 viestiä vai 3000 tykkäystä. Viestejä uupuu 206 ja tykkäyksiä 303.
Päivän lukemat eli tämän verran uupuu 147 & 240. Tiukka tilanne. 59-63 tilanne viime katsauksen jälkeen.
Kumpi mahtaa itsellä tulla ensin täyteen; 13 000 viestiä vai 3000 tykkäystä. Viestejä uupuu 206 ja tykkäyksiä 303.
Minulla on vähän tiukempi kisa menossa. Viestejä puuttuu tämän viestin jälkeen 111 ja tykkäyksiä 143 seuraaviin tasatonneihin.Viestejä uupuu 68 & tykkäyksiä 134. Jännän äärellä.
No nyt kun kerran otit puheeksi, niin tämä on minun viestini numero 2500. Ja koska tykkäyksien laskeminen on koko palstan suola ja aa ja oo, niin niitä näyttäisi olevan 2994. Olen siis varsin laadukas ja tykätty kirjoittaja.Hämmästyin kun huomasin että 2500 viestiä on tullut kirjoitettua. Kiitos ja Anteeksi
Et ole ainut, joka hämmästelee sitä. Vielä erikoisempaa on se, että sinulle on annettu takaisin oikeudet avata ketjuja.Hämmästyttävää, että tällainen molopää yhä kirjoittaa näinkin tasokkaalla palstalla.
Et ole ainut, joka hämmästelee sitä. Vielä erikoisempaa on se, että sinulle on annettu takaisin oikeudet avata ketjuja.
Et ole ainut, joka hämmästelee sitä. Vielä erikoisempaa on se, että sinulle on annettu takaisin oikeudet avata ketjuja.
Raportoi sinä hävytön ihan rauhassa! Kyllä täytyy ihmetellä!
Raportoin. Tykkään. Ignoroin. Yyveitsän.
Hämmästyttävä ja ihmetyttävä eivät ole ne adjektiivit, joita käyttäisin. Parhaiten tilannetta kuvaisi ehkäpä "järkyttävä".
Varjomoderoin. Ei edes rikepistettä.Raportoi sinä hävytön ihan rauhassa! Kyllä täytyy ihmetellä!
Raportoin. Tykkään. Ignoroin. Yyveitsän.
3000 tykkäystä tuli tovi sitten täyteen.
13 000 viestiä aiemmin.
Samassa veneessä ollaan.3000 tykkäystä tuli tovi sitten täyteen.
13 000 viestiä aiemmin.
Samassa veneessä ollaan.
13 000 viestiä täyteen aivan hetki sitten. Samaten 10 000 tykkäystä.
Heh, meitä on moneen junaan. Sen on tuolla lätkäpuolella huomannut, että kun värilasit jättää ovella suosiolla narikkaan, niin hyvin täällä tulee toimeen muiden joukkueiden kannattajien kanssa.Toi on kova, varsinkin kärppäläiseltä! Tässä yksi lisää:
12665 viestiä ja 10229 tykkäystä.