Merkkipaaluviestit

  • 236 117
  • 2 637

444

Jäsen
Eletään jänniä aikoja. Maagiseen 10000 tykkäyksen rajaan, johon kukaan muu ihminen maapallolla ei ole toistaiseksi kyennyt, on matkaa vaivaiset 8 tykkäystä. Tämä olisi helppo saavuttaa esim. koronaketjussa sanomalla, että Krista Kiuru on pelle, mutta se olisi vain turhaa tykkäysten kinuamista. Vuosi lähenee loppuaan, ja nyt pitää tosissaan jännittää, että ylittyykö raja naureskellen vai peräti ylivoimaisesti.
Tämän valtaisan ryöpytyksen saavuttamiseen ei tarvittu edes 11000 kirjoitettua viestiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eletään jänniä aikoja. Maagiseen 10000 tykkäyksen rajaan, johon kukaan muu ihminen maapallolla ei ole toistaiseksi kyennyt, on matkaa vaivaiset 8 tykkäystä. Tämä olisi helppo saavuttaa esim. koronaketjussa sanomalla, että Krista Kiuru on pelle, mutta se olisi vain turhaa tykkäysten kinuamista. Vuosi lähenee loppuaan, ja nyt pitää tosissaan jännittää, että ylittyykö raja naureskellen vai peräti ylivoimaisesti.
Tämän valtaisan ryöpytyksen saavuttamiseen ei tarvittu edes 11000 kirjoitettua viestiä.

Kukas se suuri sielu oli, joka ANTOI tykkäyksen järjestysnumeroltaan kymppitonni? Se olin MINÄ. En ajattele itseäni vaan toisten etua. Näkyy tässä. Kin.

PS: joku kateellinen sielu (melko varmasti mode) oli poistanut tykkäyksensä mutta kävin napauttamassa tasatonnin taas täyteen.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eletään jänniä aikoja. Maagiseen 10000 tykkäyksen rajaan, johon kukaan muu ihminen maapallolla ei ole toistaiseksi kyennyt, on matkaa vaivaiset 8 tykkäystä. Tämä olisi helppo saavuttaa esim. koronaketjussa sanomalla, että Krista Kiuru on pelle, mutta se olisi vain turhaa tykkäysten kinuamista. Vuosi lähenee loppuaan, ja nyt pitää tosissaan jännittää, että ylittyykö raja naureskellen vai peräti ylivoimaisesti.
Tämän valtaisan ryöpytyksen saavuttamiseen ei tarvittu edes 11000 kirjoitettua viestiä.
Sitten on erikseen palstan kerma ja laatukirjoittajat, joilla tykkäyksiä on reilusti enemmän kuin kirjoitettuja viestejä. Suosittelen kirjoittamaan sen Krista Kiuru on pelle-kommentin, niin olet entistä lähempänä laatukirjoittajan statusta. Koska sisällöllä ei ole väliä, vain tykkäykset lasketaan ja siinä se on se tämän palstan suola. (Tahaton Aki Palsanmäki-lainaus)
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Sitten on erikseen palstan kerma ja laatukirjoittajat, joilla tykkäyksiä on reilusti enemmän kuin kirjoitettuja viestejä. Suosittelen kirjoittamaan sen Krista Kiuru on pelle-kommentin, niin olet entistä lähempänä laatukirjoittajan statusta. Koska sisällöllä ei ole väliä, vain tykkäykset lasketaan ja siinä se on se tämän palstan suola. (Tahaton Aki Palsanmäki-lainaus)
Sinähän kuulut niihin laatukirjoittajiin myös yhtä lailla, kun viestimäärä-tykkäys suhdettasi katsoo.

No mutta joo vakavasti, en ymmärrä oikein myöskään sitä että noita tykkäyksien määriä ihan tosissaan vahdataan. Joskus muutaman vuoden nuorempana sitä piti paljon tärkeämpänä myös somessakin, paljonko on instagram-seuraajia, paljonko kuvissa on tykkäyksiä tai snapchat-scoreja ynnä muita. Nyt lähinnä ajattelee että ihan sama, on sen verran kuin on eikä luokittele ihmisiä sen mukaan. Ei se siitä ihmisestä itsestään kerro sen enempää tai läheskään oikein mitään, paljonko niitä on kertynyt. Mutta saahan niistä olla toki ylpeä jos haluaa. En kuitenkaan usko että täälläkään sitä moni niin turhan vakavasti ottaa, paljonko on tykkäyksiä saanut. Huumorimielessähän tämäkin ketju varmasti on tehty.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sinähän kuulut niihin laatukirjoittajiin myös yhtä lailla, kun viestimäärä-tykkäys suhdettasi katsoo.
Niin kuulun, ehdottomasti. Ja huomaahan sen jo viesteistäkin jos vähän tutustuu. Pelkkää asiaa ja faktaa. Sanoisin, että olen yksi parhaista. Jotkut viestit tosin saattavat sisältää hiukan sarkasmia...
 

444

Jäsen
Kukas se suuri sielu oli, joka ANTOI tykkäyksen järjestysnumeroltaan kymppitonni? Se olin MINÄ. En ajattele itseäni vaan toisten etua. Näkyy tässä. Kin.

PS: joku kateellinen sielu (melko varmasti mode) oli poistanut tykkäyksensä mutta kävin napauttamassa tasatonnin taas täyteen.
KIITOS! Olen elämäni sinulle velkaa. Paitsi että minulla ei ole muuta elämää kuin roikkua rellestää Jatkoajassa.
Sitten on erikseen palstan kerma ja laatukirjoittajat, joilla tykkäyksiä on reilusti enemmän kuin kirjoitettuja viestejä. Suosittelen kirjoittamaan sen Krista Kiuru on pelle-kommentin, niin olet entistä lähempänä laatukirjoittajan statusta. Koska sisällöllä ei ole väliä, vain tykkäykset lasketaan ja siinä se on se tämän palstan suola. (Tahaton Aki Palsanmäki-lainaus)
Ymmärrän oman rajallisuuteni sen verran hyvin, että tiedän paikkani olevan muualla. En vain kykene nousemaan teidän tasollenne.
Sinähän kuulut niihin laatukirjoittajiin myös yhtä lailla, kun viestimäärä-tykkäys suhdettasi katsoo.

No mutta joo vakavasti, en ymmärrä oikein myöskään sitä että noita tykkäyksien määriä ihan tosissaan vahdataan. Joskus muutaman vuoden nuorempana sitä piti paljon tärkeämpänä myös somessakin, paljonko on instagram-seuraajia, paljonko kuvissa on tykkäyksiä tai snapchat-scoreja ynnä muita. Nyt lähinnä ajattelee että ihan sama, on sen verran kuin on eikä luokittele ihmisiä sen mukaan. Ei se siitä ihmisestä itsestään kerro sen enempää tai läheskään oikein mitään, paljonko niitä on kertynyt. Mutta saahan niistä olla toki ylpeä jos haluaa. En kuitenkaan usko että täälläkään sitä moni niin turhan vakavasti ottaa, paljonko on tykkäyksiä saanut. Huumorimielessähän tämäkin ketju varmasti on tehty.
Siis mitä? Että joku ei tosissaan vahtaisi tykkäyksiä? Silloin joskus 9 vuotta sitten kun minä liityin palstalle ei ollut mitään tykkäyksiä. Kukaan ei tykännyt mistään. Kukaan. Mistään. Sitten koitti Herran vuosi jotain, and Praise The Lord! Palstalla roikkumiselle tuli vihdoin jokin merkityksellinen mittari. Jotain millä mitata ihmisten paremmuutta. On parempi olla hyvä nimimerkki kuin huono. Vaikka sitten vaihtaisikin nimimerkkiä. Kuten kateelliset väittävät minun tehneen. Korkeintaan kirjoitan neljällä eri nickillä ja riitelen itseni kanssa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis mitä? Että joku ei tosissaan vahtaisi tykkäyksiä? Silloin joskus 9 vuotta sitten kun minä liityin palstalle ei ollut mitään tykkäyksiä. Kukaan ei tykännyt mistään. Kukaan. Mistään. Sitten koitti Herran vuosi jotain, and Praise The Lord! Palstalla roikkumiselle tuli vihdoin jokin merkityksellinen mittari. Jotain millä mitata ihmisten paremmuutta. On parempi olla hyvä nimimerkki kuin huono. Vaikka sitten vaihtaisikin nimimerkkiä. Kuten kateelliset väittävät minun tehneen. Korkeintaan kirjoitan neljällä eri nickillä ja riitelen itseni kanssa.

Kateellisia täällä riittää ja kaikenlaisia tyhjän naurajia ihan riittämiin. Mutta me vähän vakavammat ihmiset emme heistä välitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444

Fordél

Jäsen
Näköjään 28 000 viestiä tullut täyteen. Tahti on pahasti hidastunut, kiitos yleisen puolen ja lätkäpuolen kirjoittamisen totaalisen hyytymisen. Ei vaan jaksa niitä vääntöjä. Nyt ei olla enää edes TOP10:ssa. Mutta jääpähän aikaa muuhun.

Mikä on kuitenkin sairasta niin ensi vuonna tulisi täyteen 20 vuotta jatkislaisuutta. 20 vuotta! Ihan käsittämätöntä kuinka nopeasti aika menee.
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
10 vuotta

Tänään tuli tasan 10 vuotta täyteen, kun sain kirjoitusoikeudet tälle keskustelupalstalle 7.1.2012. Nyt on vuorossa viesti numero 2757.

Vaikka jääkiekko on edelleen elämässäni vähintään yhtä paljon kuin alkuaikoina, kirjoitustahti on hiipunut ensimmäisistä vuosista huomattavasti, kun 2000 tuli täyteen reilussa kolmessa vuodessa. Sen jälkeen tahti on ollut keskimäärin reilut sata viestiä vuodessa.

Kirjoittamieni viestien aiheiden painopiste on myös vaihtunut Ilveksestä ja etenkin Blackhawksista aika pitkälti lähes pelkästään naiskiekkoon, vaikka molempien seurojen miesten joukkueitakin seuraan edelleen. Ilokseni olen huomannut, että naiskiekkoon liittyvät viestit ja kirjoittajat ovat lisääntyneet muutenkin ja yhä useammin keskustellaan peleistä ja sarjan tapahtumista, eikä iänikuisesta vertailusta miehiin ja poikajunnuihin.

Paljon enemmänkin tekisi mieli kirjoittaa, mutta ainakaan tällä hetkellä ei vaan riitä aika enempään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tämä on vuoden 2022 16. viestini. Edellisen 8 vuoden viestikeskiarvoon nähden ollaan 3 viestiä per päivä perässä, eli yhteensä 30 viestiä. Viime vuoteen nähden, uskoisin, noin tuplat tuosta.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tykkäykset 777

Siis wau, älkää nyt hetkeen tykätkö kun noin näyttää hyvältä.

Tykkäykset 2733. Melkein 2k enemmän.

Se ei välttämättä näytä hyvältä, mutta tuntuu niin saatanan hyvältä! Se on eniten palstalla.

Minä.olen.palstan.tykätyin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tykkäykset 2733. Melkein 2k enemmän.

Se ei välttämättä näytä hyvältä, mutta tuntuu niin saatanan hyvältä! Se on eniten palstalla.

Minä.olen.palstan.tykätyin.
Oletko nyt ihan varma, että haluat taas lähteä tähän? Muistatko niitä aikoja kun olin sinua muutaman tykkäyksen jäljessä? Ajat on tosiaan muuttuneet pepsiseni.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Oletko nyt ihan varma, että haluat taas lähteä tähän? Muistatko niitä aikoja kun olin sinua muutaman tykkäyksen jäljessä? Ajat on tosiaan muuttuneet pepsiseni.Kertoo siitä että just sinä olet palstan parhaimpia kirjoittajia.
Mitä helvettiä, Mr. Malkkinen? Tuossa sinun viestiesi ja tykkäystesi suhteessa on nyt kyllä joku bugi, raportoin! Isosti.

Yhtä kaikki, tulet olemaan aina minua muutaman napsun jäljessä. Olen moraalinen voittaja.
Kertoo siitä että just sinä olet palstan parhaimpia kirjoittajia.
Se kertoo juuri siitä. Ja että olen helvetin hyvä tyyppi. Aloitan aamuni aina peilin edestä ja totean: "Siis wau mikä jätkä!".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tauno tasalakit täällä hölisevät. Lyökää ensin nämä näytöt tiskiin !! Jatketaan sitten - in case epäselvää ota yhteyttä lääkäriin !! be. Turhis TK ykköskentässä jo vuodesta since 2013 # 69
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös