Se o teidän vapaa-aikaa ja tämä on päätyö!!Ei olla ainakaan kaduilla vetämässä aineita ja potkimassa mummoja.
Se o teidän vapaa-aikaa ja tämä on päätyö!!Ei olla ainakaan kaduilla vetämässä aineita ja potkimassa mummoja.
Mistäs sinä saatana sen tiedät mitä jatkoaikalaiset vapaa-ajallaan tekee?Ei olla ainakaan kaduilla vetämässä aineita ja potkimassa mummoja.
Et ole, olet pelkkä No-life!! Älä sekoita Half-life -pelisarjaan.21 000 tykkäystä rikki. Olenko minä henkisesti rikki, kun jaksan pitää kirjaa näistä? Mene ja tiedä.
Onnittelut komeista lukemista! Täällä paukahti tänään tykkäyksissä 12 000 rikki, joten perässä tullaan ja mikäli em. statistiikan seuraaminen tarkoittaa olemista henkisesti rikki, niin sitten olemme molemmat henkisesti rikkinäisiä. Onneksi ainakaan itse en tunne oloani henkisesti rikkinäiseksi!21 000 tykkäystä rikki. Olenko minä henkisesti rikki, kun jaksan pitää kirjaa näistä? Mene ja tiedä.
Ekaan kymppitonniin meni vajaa kahdeksan vuotta*rumpujen pärinää*
Arvaatteko mitä? Tämä on minun viestini nro. 10 000 jatkoaikaan! Kymppitonni täyteen! Tätä kelpaa jo juhlia :)
Toiseen vähän alle kolme vuotta edellisestä...Tämä on minun viesti nro. 20 000!
Onnea! Älä silti lopeta tähän, kuten muutama täällä tehnyt.Ekaan kymppitonniin meni vajaa kahdeksan vuotta
Toiseen vähän alle kolme vuotta edellisestä...
Ja vajaa puolitoista vuotta myöhemmin lähtee Breezen viesti numero 30 000!
Nyt tilanne 18 886 & 12 000. Kiitos toverit.Kumpi ensin, 20 000 viestiä vai 15 000 tykkäystä.
Nyt 18 726 & 11 725.
Ei olla ainakaan kaduilla vetämässä aineita ja potkimassa mummoja.
Älä nyt sinäkin hra. Hanska lopeta kirjoittamista kolmessakymmenessä tonnissa :/21000 viestiä. Vielä 9000...
Kumpi ensin 20 000 viestiä vai 15 000 tykkäystä.Nyt tilanne 18 886 & 12 000. Kiitos toverit.