@vastaantulija n countdown kymppitonniin tietty!2
Ei kyllä hajuakaan, mikä tämä numerojuttu on
Komeita lukemia! Ja jos yhtään lohduttaa, niin ainakaan kaikki minun laittamistani tykkäyksistä tuolla seassa ei ole säälistä.Viestejä 24 000 ja viesteistäni on myös tykätty (säälistä varmaan) jo karvan yli 19 000 kertaa. Ensi vuoden syyskuussa olisi myös kaksikymmentävuotisjuhlat mitä palstalla oloon tulee.
Kiitos komplimentista. Arvostan kun se tulee sinulta.Komeita lukemia! Ja jos yhtään lohduttaa, niin ainakaan kaikki minun laittamistani tykkäyksistä tuolla seassa ei ole säälistä.
Olitko lukiolaisena muuten kova Mega Force jonne, vai mistä nimimerkkisi on peräisin?Ei merkkipaaluviesti, mutta käyttäjäni täytti pari viikkoa sitten 5.12.2023 10 vuotta. Aikanaan lukiolaisena tein tämän vuoden 2014 Olympialaisia ajatellen. Ensimmäiset kuusi vuotta kirjoittelin tänne melko harvoin, aktivoitunut enemmän noin vuoden 2019 paikkeilla.
Haha. Eikö Es ollut se jonnejen juoma?Olitko lukiolaisena muuten kova Mega Force jonne, vai mistä nimimerkkisi on peräisin?
Ensi vuonna pääset ppg -tasoon kun olet vapaa!!26001 viestiä ja 25881 tykkäystä. Jiihaa.
Edelleen mennään reilusti yli 1 tykkäys/viesti tahtia, kun tykkäyksiä on kasassa karvaa vaille 7400.
Se voi olla hyvinkin mahdollista, että ei-tykkää-toiminto voisi olla niissä Satakunnan sisäisissä taistoissa ahkerassa käytössä, puolin ja toisin.Mulla oli varmaan lähes 40000 viestiä ennen kuin tämä toisten ihannoima tykkäystoiminto tuli käyttöön. Sen olen huomannut, että ainakin lukkolaiset tykkäävät tykkäillä toisiaan ristiin, ehkä siitä saa jotain kiksejä... täällä pitäisi olla myös ei-tykkää nappi, sitä tulisi varmaan luukutettua enemmän *hymiö*