Näin kävi! 10k voitti. Kiitos!Kumpi ensin täyteen? 20 000 viestiä vai 10 000 tykkäystä?
Nyt 17 702 viestiä ja 9811 tykkäystä. Hienoja asioita arvostavana olisi käheetä saada täydet yhtä aikaa.
No, ei ihme, että on noin paljon tykkäyksiä, kun olet saanut niitä jo 2003 alkaen;)Kirjoitin 23.12.2003:
Näin kävi! 10k voitti. Kiitos!
131 viestiä vs 189 tykkäystä.
Oho, nakkisormet laittoivat väärän vuoden..Ne ei ihme, että on noin paljon tykkäyksiä, kun olet saanut niitä jo 2003 alkaen;)
Sama määrä rikkoontuu itsellänikin tämän viestin muodossa.5000 viestini tälle palstalle. 5000 viestiä ilman järjen häivää, onhan sekin saavutus.
Eipä turnaukseen osallistumisen kriteerinä ole ennenkään ollut aktiivinen kirjoittelu palstalla, joten totta kai saat jatkaa mukana.Minulla on vain yksi pyyntö jatkoa varten. Saanhan @Bird vielä jatkaa Jatkoaika-Cupissa Hattrickissa?
Ja vaikka nyt kävisikin niin, että pysyvä tauko muuttuisi myöhemmin määräaikaiseksi ja tekisit paluun palstalle kirjoittajana (tällaisiakin tapauksia on nähty vuosien varrella), niin ainakin omasta puolestani tervetuloa takaisin!Tämä on 17 532. viestini palstalle. Olen pitänyt monta taukoa vuosien varrella kirjoittelusta mutta olen päättänyt nyt lopettaa pysyvästi täällä kirjoittelun, joten tämä on merkkipaaluviestini sillä tavoin, että kyseessä on viimeinen viesti palstalle.
Kiitos kaikille kanssakirjoittajille vuosien varrella! Teitä on monia, joiden kanssa kirjoittelu on ollut erittäin antoisaa. Tykkään varmasti teistä kaikista!
Minulla on vain yksi pyyntö jatkoa varten. Saanhan @Bird vielä jatkaa Jatkoaika-Cupissa Hattrickissa?
Kiittäen ja kumartaen sekä nöyrästi taka-alalle siirtyen
Lert
30000 se luku on, eli vielä on matkaaKympit paukkuu, tämä on viesti numero 20000. Ja koska te ihanat palstalaiset olette tykänneet suurin piirtein joka toisesta viestistäni niin tykkäyksiä on hieman yli 10000.
Pitääkö se nyt sitten lopettaa kun tuli noin kiva tasaluku?
Eli melkein kymmenen vuotta vielä. Huoh.30000 se luku on, eli vielä on matkaa
Sullahan on hyviä viestejä, niin ei ongelmaa!Eli melkein kymmenen vuotta vielä. Huoh.
Itselläni tulee ensi vuoden huhtikuussa kymmenen vuotta täyteen palstan kirjoittajana. Toki jo tuota ennen on tullut vuositolkulla täällä aikaa vietettyä lukijan ominaisuudessa.Ei ole merkkipaaluviesti, mutta hokasin juuri, että mähän oon ollut palstalla yli 10 vuotta. Hitto kun missasin 10v bileet.
Hyvä kun tuli puheeksi, täytyykin kesälle laittaa kalenteriin muistutus kun olen taas parikymppinen.Ei ole merkkipaaluviesti, mutta hokasin juuri, että mähän oon ollut palstalla yli 10 vuotta. Hitto kun missasin 10v bileet.
20 001 viestiä kun tämä on lähetetty. Voisi sitä aikaansa kai fiksumminkin käyttää.