Merkkipaaluviestit

  • 236 585
  • 2 639

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
6000 viestiä tuli täyteen, kun tänään on saanut kommentoida, ihan urakalla, sekä Nuorten Leijonien että SaiPan peliesityksiä sekä ehkä parissa viestissä myös raitapaitaisen "joukkueen" suorituksia.

Edelleen mennään reilusti yli 1 tykkäys/viesti tahtia, kun tykkäyksiä on kasassa karvaa vaille 7400.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Edelleen mennään reilusti yli 1 tykkäys/viesti tahtia, kun tykkäyksiä on kasassa karvaa vaille 7400.

Mulla oli varmaan lähes 40000 viestiä ennen kuin tämä toisten ihannoima tykkäystoiminto tuli käyttöön. Sen olen huomannut, että ainakin lukkolaiset tykkäävät tykkäillä toisiaan ristiin, ehkä siitä saa jotain kiksejä... täällä pitäisi olla myös ei-tykkää nappi, sitä tulisi varmaan luukutettua enemmän *hymiö*
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mulla oli varmaan lähes 40000 viestiä ennen kuin tämä toisten ihannoima tykkäystoiminto tuli käyttöön. Sen olen huomannut, että ainakin lukkolaiset tykkäävät tykkäillä toisiaan ristiin, ehkä siitä saa jotain kiksejä... täällä pitäisi olla myös ei-tykkää nappi, sitä tulisi varmaan luukutettua enemmän *hymiö*
Se voi olla hyvinkin mahdollista, että ei-tykkää-toiminto voisi olla niissä Satakunnan sisäisissä taistoissa ahkerassa käytössä, puolin ja toisin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
15.000 viestiä täyteen ja parin kuukauden päästä 20 vuotta palstalla, my God sanoisi Lion #79
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kirjoitin 23.12.2023:
Kumpi ensin täyteen? 20 000 viestiä vai 10 000 tykkäystä?

Nyt 17 702 viestiä ja 9811 tykkäystä. Hienoja asioita arvostavana olisi käheetä saada täydet yhtä aikaa.
Näin kävi! 10k voitti. Kiitos!

131 viestiä vs 189 tykkäystä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240113-014416~2.png
    Screenshot_20240113-014416~2.png
    10,5 KB · kertaa luettu: 32
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Äsken saamani tykkäys oli ns. merkkipaalutykkäys, sillä tällä tykkäyksellä nro. 22 091 minusta tuli virallisesti tykätympi kuin @Barney! KIITOS teille ja jatkakaa peukuttamista!! Keep rocking!

BR BH, nyt jo jatkoajan 17. tykätyin hahmo
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Kahdestuhannestykkäys up for grabs. Seuraava tykkääjä omistaisi tuon kunnian.

e. Meni jo. Noh, nyt asiat on komeassa balanssissa. 700 viestiä, 2 000 tykkäystä.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
20 007 tykkäystä. Haamuraja rikottu, mutta kahdenkympin sakkiin ja mc-pisteille on vielä vähän matkaa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Tänään tykkäykset ylittivät viestieni määrän. Olen kuitenkin aloittanut palstaurani ennen kakkostykkäysten aikakautta.
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Tunnukset jatkoajan keskustelupalstalle täyttivät 20v. Siinä ajassa reilut 1000 viestiä ja yli 1000 tykkäystä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tämä on 17 532. viestini palstalle. Olen pitänyt monta taukoa vuosien varrella kirjoittelusta mutta olen päättänyt nyt lopettaa pysyvästi täällä kirjoittelun, joten tämä on merkkipaaluviestini sillä tavoin, että kyseessä on viimeinen viesti palstalle.

Kiitos kaikille kanssakirjoittajille vuosien varrella! Teitä on monia, joiden kanssa kirjoittelu on ollut erittäin antoisaa. Tykkään varmasti teistä kaikista!

Minulla on vain yksi pyyntö jatkoa varten. Saanhan @Bird vielä jatkaa Jatkoaika-Cupissa Hattrickissa?

Kiittäen ja kumartaen sekä nöyrästi taka-alalle siirtyen
Lert
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Minulla on vain yksi pyyntö jatkoa varten. Saanhan @Bird vielä jatkaa Jatkoaika-Cupissa Hattrickissa?
Eipä turnaukseen osallistumisen kriteerinä ole ennenkään ollut aktiivinen kirjoittelu palstalla, joten totta kai saat jatkaa mukana.

Tosin sitten, jos FC Asterix jossain vaiheessa putoaa syystä tai toisesta pois Jatkoaika Cupista, niin uutta paluuta varten saatat joutua lähettämään ilmoittautumisviestin palstan Hattrick-ketjuun. Tai kaipa senkin voi hoitaa yksityisviestillä, mikäli periaate olla enää kirjoittamatta on äärimmäisen tiukka.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä on 17 532. viestini palstalle. Olen pitänyt monta taukoa vuosien varrella kirjoittelusta mutta olen päättänyt nyt lopettaa pysyvästi täällä kirjoittelun, joten tämä on merkkipaaluviestini sillä tavoin, että kyseessä on viimeinen viesti palstalle.

Kiitos kaikille kanssakirjoittajille vuosien varrella! Teitä on monia, joiden kanssa kirjoittelu on ollut erittäin antoisaa. Tykkään varmasti teistä kaikista!

Minulla on vain yksi pyyntö jatkoa varten. Saanhan @Bird vielä jatkaa Jatkoaika-Cupissa Hattrickissa?

Kiittäen ja kumartaen sekä nöyrästi taka-alalle siirtyen
Lert
Ja vaikka nyt kävisikin niin, että pysyvä tauko muuttuisi myöhemmin määräaikaiseksi ja tekisit paluun palstalle kirjoittajana (tällaisiakin tapauksia on nähty vuosien varrella), niin ainakin omasta puolestani tervetuloa takaisin!

Melkein tekisi vielä mieli kysyä, että jatkatko kuitenkin viesteistä tykkäilyä, siitä huolimatta ettet enää palstalle kirjoita. Vastaus kysymykseen olisi kuitenkin jo 17 533. viestisi palstalle eikä tuo edeltävä viestisi olisi silloin enää viimeinen viestisi palstalle, joten vastausta saattaisi olla turha odotella.

Joka tapauksessa hyviä eläkepäiviä kirjoittelusta palstalle ja en ainakaan itse ole kivillä nakkomassa, mikäli päätät myöhemmin palailla!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voi ei.. mestari on peukuttanut viimeisen kerran. Kiitos olostasi täällä palstalla @Lert ! Tulee takuulla ikävä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kympit paukkuu, tämä on viesti numero 20000. Ja koska te ihanat palstalaiset olette tykänneet suurin piirtein joka toisesta viestistäni niin tykkäyksiä on hieman yli 10000.

Pitääkö se nyt sitten lopettaa kun tuli noin kiva tasaluku?
30000 se luku on, eli vielä on matkaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös