Pari kesää takaperin kirjoitin asiaviestin jonnekin johonkin ketjuun, ellen muista väärin.
Joo, älä mene tuonne "asia"puolelle, ne on vähän (vähän) tosikoita ja kantelevat mielellään opelle. Ite käyn joskus vittuilemassa jollekin jankuttajalle, vaikka siitä sitten voi aiheutua pieni huili, kun nämähän muistaa.
Kiitän kaikista niistä yksityisistä yhteydenotoista, joita sain mittavan pelikieltoni aikana! Runsaat ja hienot yksityiskeskustelut piristivät mieltä.
Minulla tämä on palindromiviesti eli viesti 14241, joka on toisin päin luettuna 14241.
Ja nyt 50004000 viestiä meni tänään rikki. 8kk palstaeloa takana.
Vittu miten säälittävää...
Ja nyt 5000
Vielä säälittävämpää...
Onhan tuo kyllä aika säälittävää. Säälittävät onnittelut siis.
En edes tiedä - onneksi - mistä kirjoitettujen viestien lukumäärän saa selville. Eikä tarvitse valistaa asian suhteen - en ainakaan vielä aio ryhtyä mittaamaan oman säälittävyyteni tasoa viestieni lukumäärällä. Viestieni laadusta nyt ei voi edes puhuakaan mitään.
Pari päivää sitten tuli 15 vuotta palstalla.
Alle viesti per päivä niin vissiin ei lasketa hirveän nynnyksikään.
Onkos rahoja muuten näkynyt?itse pidän tämänhetkisen tilanteen perusteella todennäköisenä että rahat saan. Sen enempää erittelemättä tuohon ei tarvita poliisia, eikä tämä ole edes uhkaus.
Kiitos. Aika surullista kyllä. Kai tuohon kirjoitteluun kuluneen ajan olisi voinut käyttää paremminkin. Lopettaminenkin olisi ollut tyylikästä 10 000 viestin kohdalla, mutta sekin mahdollisuus meni jo. Toisaalta tällä palstalla on erittäin hyviä kirjoittajia, joiden kanssa keskustelu on mielestäni kehittänyt minua huomattavasti ihmisenä ja saanut ajattelemaan asioita eri puolelta.Saako täällä ilmoittaa muiden nimimerkkien merkkipaaluviesteistä? Huomasin nimittäin ihan sattumalta, että nimimerkillä @Tadu on mennyt kymppitonni rikki. Onnea!
Party like it's message 9999! Kiitos Prince!
7777.