Tää on sitten meikäläisen viesti No. 1000 ja vasta viime heinäkuussa olen liittynyt tänne.
Onnea, mutta harmillisesti viestimäärät ei monien kohdalla kerro enää mitään, kun liveseuranta kasvattaa niitä ihan tolkuttomasti.
Tämä siis yleisenä huomiona eikä sinuun kohdistuneena.
Ei se sitten ollutkaan niin epätodennäköistä, nimittäin seuraavaan tuhatlukuun yltäminen. Edellinen tuli siis täyteen 16.2.2017, ja seuraava tonni tänään 8.11.2017 eli vajaat yhdeksän kuukautta edellisestä. Olin aiemman tuhatluvun kohdalla suht varma, ettei tätä viestiä eli viestiä numero 12 000 tule vuosiin - tai ehkä koskaan, mutta taas olen tänne yltynyt kirjoittamaan reippaammin. Edellisen tuhatluvun kanssahan meni pitkälti yli kaksi vuotta, mutta silloin sain ainakin öisin paremmin nukuttua enkä käyttänyt yöaikaani kirjoittamalla joutavia Jatkiksen palstalle.
Seuraavasta tuhatluvusta ei ole takeita eikä ennusteita. Ehkä siihen asti kirjoitan, ehkä en.
Hyvää yötä tämän yön osalta, tasalukemaan on hyvä lopettaa tältä erää.
Ja tästä lähtee viesti numero 3000. Tahti on nyt ollut kohtuullinen, kun viimeisin tuhat tuli täyteen vähän vajaassa neljässä vuodessa. Vaan vähän epäilyttää, että jaksanko sitä enää samaan tahtiin kirjoittaa jatkossa, ja tuleeko neljätuhatta vielä täyteen.
Ja tästä lähtee viesti numero 3000. Tahti on nyt ollut kohtuullinen, kun viimeisin tuhat tuli täyteen vähän vajaassa neljässä vuodessa. Vaan vähän epäilyttää, että jaksanko sitä enää samaan tahtiin kirjoittaa jatkossa, ja tuleeko neljätuhatta vielä täyteen.
Kiitos kannustuksesta. Ikää kun tulee mittariin, niin ajattelin, että ehkä kirjoitustahtikin hiljentyy kuten lähes kaikki muutkin tahdit, mutta katsotaan nyt. Viestejäsi Ducks-ketjuissa on ollut myös hauska lukea kun olet jaksanut kirjoittaa, kiitos niistä! Jatkossa ehkä siirryn Vegasin ketjuihin. Trumpin sanoin, we will see...OT loppuu tähän.Viestejäsi on ollut kiva lukea, mieti jatkamista myös meidän muiden kannalta..
2000 viestiä meni rikki. Aika monesti sitä on tullut suollettua tännekkin jo pelkkää paskaa muutamaan kuukauteen.
Tästähän tää vasta lähtee, tutustumisvaihe alkaa olla ohi ja nyt voi jo laittaa kättä hiljalleen haarojen väliin ja lopettaa ujostelun.