Juuriskapää
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Niin oletteko seuranneet Antin aivotuksia tämän Valavuori/Selänne-tapauksen tiimoilta? Menikö mielestänne hänellä ihan putkeen tämä?
No, näinä huomiotalouden outoina aikoina niin tuohan meni niin putkeen ettei tosikaan - valtakunnallista huomiota ja käytännössä se taho, mikä nosti Selänteen hetkeksi valtakunnan ykkösaiheeksi.
Olen tästä täysin samaa mieltä. Päätoimittaja EI ole yksin tämä forumi.Olen vankasti sitä mieltä, että Jatkoajan päätoimittajalla ei ole mitään valtuuksia ottaa tämän forumin nimissä yhtään mitään kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Oli hän sitten oikeassa tai väärässä.
Sinällään tuo kolumni oli mielestäni aika neutraali kannanotto Teemun sekoiluihin.
Varmasti liki kaikki kirjoittajat ovat tätä mieltä, minkä vuoksi onkin ymmärrettävää, ettei päätoimittaja ottanut kantaa poliittisesti viimeisimmässä kolumnissaan.Olen vankasti sitä mieltä, että Jatkoajan päätoimittajalla ei ole mitään valtuuksia ottaa tämän forumin nimissä yhtään mitään kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Oli hän sitten oikeassa tai väärässä.
Meidän kannattaisi järjestää tästä äänestys kierrätyskeskuksessa.Saa nähdä saako jatkaa tehtävissä.
Vai että oikein oman mielipiteensä.Mitäs se Teemu sekoili? Sekoili kun esitti oman mielipiteensä? Sanoi mitä suurin osa kansasta ajattelee.
Tämä on varmasti totta, mutta ei millään lailla heikennä Wennströmin kirjoituksen tai sen argumenttien arvoa. (Argumentointivirhe ad hominem motivum).Kolumnista ei olisi ollut tietoakaan, jos twiitti olisi ollut "Ihanaa kun Suomeen tulee näitä työvoimapulan paikkaajia pyyhkimään vanhuksien perseitä", vaikka närkästyjiä lukumääräisesti (ei toimittajakunnassa) olisi ollut vähintään saman verran.
Ehkä kolumni saattaa olla hieman vähemmän myyvä, jos siinä ruoditaan tuoreiden twiittien sijaan puoli vuotta vanhoja twiittejä.Jos olisi ollut oikeasti huolissaan Selänteen brändistä, niin tässä olisi ollut ainakin puoli vuotta aikaa tehdä tuo kolumni ja lähes kaikki olisivat olleet sen puolesta. Mutta hauskasti heti kun sieltä tuli se väärä mielipide niin sitten huolestuttiin niin kovasti.