Joo, mutta Jere Hård oli mun kaverin tuvan esimies intissä, mietippä sitä!Viestin lähetti Suomi-Salama
Olin pe 22.8.2003 tulityön kurssilla, jota veti Jere Hårdin isä! Miettikääpä sitä..
Joo, mutta Jere Hård oli mun kaverin tuvan esimies intissä, mietippä sitä!Viestin lähetti Suomi-Salama
Olin pe 22.8.2003 tulityön kurssilla, jota veti Jere Hårdin isä! Miettikääpä sitä..
Viestin lähetti Miguel
-Jos Pelicans-kuuluttaja/selostaja Ilkka Varmavuon puheisiin on luottamista, kävin samaa yläastetta kuin mitä Raimo Summanen kävi aikoinaan
Viestin lähetti Suomi-Salama
Viestin lähetti Suomi-Salama
Varmavuohon ei ole luottamista tai sitten olet käynyt yläasteesi Jyväskylässä Huhtaharjun koulussa. Samaa kouluahan ovat käyneet mm. Ari Ahonen, Marko Leinonen, Jari Korhonen, Minna Ojala, Ari Kovanen, Protonin pojat sekä viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä MATTI NYKÄNEN!!!
Mä oon varmaan sukua sun tyttöystävälle, Topelius on(oli) myös mullekkin jotain sukua. En nyt vaan muista sitä litaniaa.Viestin lähetti #77
julkkis tai ei mut laitetaan nyt kuitenkin...
Mun tyttöystävän joku isoisoisä tai jotain sinne päin oli Sakari Topelius =)...
Viestin lähetti teemu_s
Siskoni seurustelee erään salibandymaajoukkueen pelaajan veljen kanssa. Siis todellakin melkein jo sukua julkkikselle!!
Viestin lähetti Kirveellä töitä
Olin Vekaranjärvellä intissä ja tupakaverina oli Heikki Vihinen (Kummelin rasvasin äijä) ja Thaimaassa käydessäni ryypättiin Jukka Kajavan (kriitikko) kanssa samassa tyttöbaarissa.
Myös minä olen huhtaharjulainen, juuri "valmistunut" sieltä. Olen mm.istunut kuulemma samalla penkillä kuin Ari Ahonen kotitalouden luokassa :)Viestin lähetti Pee
Ja MINÄ!