Melkein sukua julkkikselle

  • 264 609
  • 1 352

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Niin lähellä

Kaverin serkku on pikku-Kiprun morsian
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tykki
Pesee täältäkin: Enoni vaimo oli Lasse Virenin pikkuserkku!

Viestin lähetti Sistis
Lasse Virenin vaimon äiti on taas isäni pikkuserkku.:D (totuus)

Mekin olemme siis melkein sukua toisillemme. Ehkä olemme tavanneet toisemme jossain sukujuhlilla. ;)
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Lähes julkkis taidan olla minäkin ? (Hymijjö).

Isäukon serkku taisteli aikoinaan kenraalimajuri E.R. Laguksen joukoissa isänmaan puolesta ja toimi sotien jälkeisenä aikana kansanedustajana ja kaksinkertaisena ministerinä.

Serkkuni on avioliitossa maineikkaan ja tunnetun suomalaisen musiikkisuvun perillisen kanssa.

Enoni vaimo on erään erittäin tunnetun ja suositun näyttelijän serkkutyttö.

Äitini "taisteli" yrittäjäurallaan erästä nykyistä kansanedustajaa "vastaan".

Itse olen "morjensmorjens"-väleissä kahden NHL:ään varatun henkilön kanssa. Toinen em. henkilöistä on jopa pelannut NHL:ssä.

Olen pelannut erään NHL-tähden, eräälle organisaatiolle lahjoitamaa Playstationia.

Olen keskustellut puhelimessa erään tshekin jääkiekkomaajoukkuerinkiin kuuluneen pelurin kanssa. Hän soitti minulle...
 

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Il Tempo Gigante: Mitäs iloa noista tiedoista on, jos et kerro, keistä julkkiksista on kyse? Nimiä kehiin! :)
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Hanna Pakarinen ja Esa Pakarinen (alias pekka puupää) heidän sukunsa ovat kuulemma Rautalammelta (kuoion läheltä),
Minun sukuni on myös sieltä. Taidan olla kaukaista sukua vaikka sukunimenikin onkín erilainen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaaha. Pakariset ovat sitten kaukaistakin kaukaisempaa sukua minullekin - olen meinaan käynyt kerran Rautalammilla.

Ja havaitsimpa tässä ihan vahingossa tänään, että entinen kämppis on nykyään miesten SM-koripallojoukkueen päävalmentaja.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Himangalta lähti aikanaan (1800-luvulla) jenkkeihin heppu nimeltä Viljami Kotilainen. USA:ssa vaihtoi nimensä William Codyksi. Tunnetaan paremmin Buffalo Billinä ja mun isoisoisoisosetänä...
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Re: Legendaarisia

Viestin lähetti Paha Vaatturi
Siskoni on nähnyt Seppo Taalasmaan Kanarialla.

Minä näin kyseisen herran Tampereen kylpylässä. Tunki jopa vaimonsa(?) kanssa samaan hissiin.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Minähän olen ainakin Arsi Harjun naisen (en muista ovatko naimisissa vielä) veljen vaimon entinen luokkakaveri. Jumpe.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti pavenro8
Minähän olen ainakin Arsi Harjun naisen (en muista ovatko naimisissa vielä) veljen vaimon entinen luokkakaveri. Jumpe.
Juridisesti Suomessa naimisissaolo päättyy siihen jos toinen osapuoli kuolee.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Viestin lähetti dana77
Juridisesti Suomessa naimisissaolo päättyy siihen jos toinen osapuoli kuolee.

No hiivatti sentään. Näinkö on. Laissa on pahoja porsaanreikiä.

Selvennetäköön siis, että uuden heitukan.
 

Power Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Florida Panthers, Espoo Blues
Mutta minäpä olen sukua Kekkoselle...Itse Urho Kaleville. Repikää siitä. Olen melkein Suomen Presidentti.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
En muista olenko tätä tänne koskaan kirjoittanut, en jaksanut selata ketjua. Here goes..

Siskoni ex-työkaverin ex-mies on "duunannut" Jan Calounin vaimoa.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viimekesäisen työpaikkani päällikkö on Nightwishin kitaristin äiti.

Enoni avovaimon tytär edellisestä avioliitosta on naimisissa Teemu Selänteen serkun kanssa.
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
QUOTE]Viestin lähetti pavenro8
[B

Selvennetäköön siis, että uuden heitukan. [/B][/QUOTE]

Tarkoitat siis Mia Strömbergiä.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Viestin lähetti manu 17
QUOTE]Viestin lähetti pavenro8
[B

Selvennetäköön siis, että uuden heitukan.

Tarkoitat siis Mia Strömbergiä. [/B][/QUOTE]

Enpäs tarkoitakaan, vaan Stömmeriä.
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Viestin lähetti Power Mike
Mutta minäpä olen sukua Kekkoselle...Itse Urho Kaleville. Repikää siitä. Olen melkein Suomen Presidentti.

Minun mielestä Suomen pitkäaikaisin presidentti oli nimeltään Urho KALEVA Kekkonen. *Swish* ja pilkunhöylääjä voitti taas.

Itsehän taasen olen ravistellut Markus Seliniä leikilläni rinnuksista, ei suuttunut kun mukava mies tuntui olevan (ei tosin tarjonnu viinaakaan). Kuulin tosin jälkeenpäin, että tämä kyseinen "uhri" sattui olemaan itse Selin.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Viestin lähetti Pärde
En muista olenko tätä tänne koskaan kirjoittanut, en jaksanut selata ketjua. Here goes..

Siskoni ex-työkaverin ex-mies on "duunannut" Jan Calounin vaimoa.

kaverini ex-tyttöystävä on taas "duunannut" Joonas Vihkon kanssa...aivan oikein. DDR-hallissa.
 

JanJ

Jäsen
Kaverin serkku on pelannut Jokereissa jalkapalloa.
Olen jutellut Doom-pelin tekijän kanssa IRCissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös