Vai aletaan sitä oikein multaa tonkimaan!? No:
-Kaverini on Riku Riihilahden pikkuserkku, ja sitä kauttahan myös Aki Riihilahti on jollain tavalla messissä. Eikö se niin mennyt.
-Olen ollut samassa hississä (siis samaan aikaan jopa)Fintelligensin Akustisen ja Iso-O:n kanssa. Olen myös syönyt Peil Feissin kanssa samassa pöydässä. Pöytä tosin oli n. 15 metriä pitkä ja se istui ihan eri päässä.
-Olen jutellut Jarkko Ruudun sekä Mikko Ruudun kanssa. Heillä oli tapana käydä toissa kesänä pelaamassa tennistä samalla kentällä kuin minulla. He pelasivat viereisellä kentällä, kun meidän pallo lensi heidän puolelleen, sanoin Mikolle: "Voisitsä heittää ton pallon?", Mikko: "Joo!", Minä: "Kiitti!", Mikko: "Eipä kestä."
Jarkko taas tuli kerran pelatessamme kysymään, että "Pelaatteko vielä kauan?", Minä: "Ei varmaan, jotain kymmenen minsaa." Kun lähdimme, kaveriltani unohtui aurinkolasit ja multa kännykkä sinne kentälle. Olix vähän paineita!! Jarkko huusi perään: "Teiltä tais jäädä lasit ja puhelin tänne!". Kun hain puhelimeni, Jarkko sanoi että makeet kuoret, johon vastasin "Niinpä! Ja kiitti." Heheh!
-Lisäksi olen pelannut Tuomo Ruutua sekä Kari Lehtosta vastaan lätkää (Silloin kun pelasin "tosissaan"). Tuomo pelasi EVU:ssa, minä siinä paskemmassa vantaalaisseurassa. Kari puolestaa Jokereissa.. ja minä edelleen siinä paskassa vantaalaisseurassa.
-Melkoinen julkkis on myös kaverini, joka pääsi viime kesänä Radio Ainon suoraan lähetykseen kertomaan elämänsä ensimmäisestä kesätyöstä!
-Kaupan päälle olen jutellut tai ollut enemmän tai vähemmän tekemisissä kaikkien YLE:n urheilutoimittajien kanssa. Avannut Tapio Tourulalle oven, kun hänellä oli kädet täynnä ruokaa. Suurin julkkis on silti ollut se pöytä, minkä äärestä ylen pääuutislähetys tulee. Senhän näkee joka ilta miljoona ihmistä! Sen pyödän ääressä olen istunut.
-Ja tietysti olen tekemisissä itseni kanssa kaiken aikaa..