Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 941
  • 257

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nostanpa tämänkin ketjun ylös. Eräs tuttavani on opettanut Jesse Joensuuta. Me olemme siis käytännössä katsoen sukulaispoikia.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin tuoreen A-junnujen SM-pronssijoukkueen yleisön lemmikin, pienen mutta pippurisen Kalle Mäkisen, jonka ainakin jyväskyläläisfanit haluaisivat ensi kaudeksi miesten ryhmään mukaan, isä on minun isäni työkaveri. Tämä Kallen isä veti reilu kymmenen vuotta sitten tuon työpaikan tiloissa myös viikkottaista sählyvuoroa lähinnä meille työntekijöiden lapsille, ja siellä tuli Kallenkin kanssa väännettyä.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pikkuveljeni kaverin isosisko on Jesse Joensuun tyttöystävä.

Pikkuveljeni toisen kaverin opettaja on Pasi Tuomisen vaimoke.

Pikkuveljeni joukkuekaveri on Jari Levosen poika.
 

J-De

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Anaheim Ducks
Viestin lähetti peikko#13
Viime viikolla mittasin Oskari Korpikarin kuulon alokas tulotarkistuksissa. Eli melkein sukua.


Korpikari oli P-kauden samassa tuvassa kuin myös Korhosen Risto
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ostin viime viikolla eräältä monikertaisen suomenmestarikiekkoilijan siskolta asunnon.
 

Flamez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, VT-HT
Piiritin reilu vuosi sitten naista/tyttöä joka oli jääkiekkoilija Mikko Elorannan pikkuserkku. Ei tullut meistä mitään mutta kuitenkin melkein pääsin sukuun tuppautumaan...:)
 

emppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ja ne muut pikku seurat.
Mun isän uuden vaimon, pojan vaimon serkku on Jani Hassinen. Oltiin jopa samoissa häissä tässä vuosi pari kolme takaperin.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Olen kysynyt vekoskortin ainakin Joni Töykkälältä, Jarkko A Immoselta, Antti Pihlströmiltä ja oisinko vielä Petri Kontiolaltakin kysässyt, että sikäli.
 

JoseTheodore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Isälläni on Jari Kurrin kanssa oma yhtiö, Timo Jutila, Janne Laukkanen, Esa Tikkanen, Jere Lehtinen muuten vaan tuttuja. oon ollu samassa bussissa Grant Fuhrin, Wayne Gretzkyn, Mark Messierin, Paul Coffeyn, Dave Semenkon ja muun oilumni-porukan kanssa.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Tiedän yhden hepun, jonka serkun kaveri asui 10 vuotta sitten Ari Sulanderin naapurissa.

Mika Kauppinen on kaverini serkku.

Näin Teppo Nummista kerran Turtolan Kitimarketin pihalla.

Semmosta.
 

Hannus#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ville Niemisen äiti tai isä, en muista, isäni vanha kaveri.
Lukon Otto Honkaheimo on hiekkalaatikkokaveri ja naapurin naapuri.
Petri Lammassaari on sukua.
Tuukka Mäkelä opettajan veljen poika.
Sami ja Jari Torkki opettajan jotain sukulaisia.
Keinonen, Rastio isän kavereita ja Rastio rakennellut jotain meijän juttuja ja opettanut mua luistelemaan..
Ilkka Heikkisen isä äidin tuttu/vanha kaveri.
Onhan niitä vielä kaikkia veljen kaverin naapureita, mutta mitäpä niistä, kun Raumalla kaikki tietää kaikki.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin Jari Kurrin Mikadossa noin vuonna 1984. Ollaan siis napalankoja pitemmältä ajalta. Mikado oli muuten arvostettu pubi niihin aikoihin, mikä lisää sukulaissuhteen arvoa.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kari Makkonen on äidinäitini siskon tyttären lapsen kummi tai ainakin tämän tyttären aviomiehen nuoruudenystävä. Yritin jopa tänään tarkistaa asian laitaa äidiltäni, mutta hänkään ei enää muistanut faktoja ihan tarkasti.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mää oon ollu treffeillä Antti Heikkilän tyttären kanssa.

Esa Tommila on mun pikkuserkku tai jotain sinne päin :)

Olen päässyt liftillä Jari Neuvosen kyytiin.

Sekä liftillä päässyt Arto Javanaisen veljen kyytiin.

Tapio Levo, Risto Tuomi, Juha Tasku, Jari Laitanen, Marko Sten mm. on pelannut samassa joukkueessa kanssani. Eiköhän siinä niitä.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Isä on jutellut Tero Lehikoisen kanssa. Ja kaveri on suuri Risto Kurkis fani! Ett siltä pohjalta!
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Taitaapi Janne Laakkonen olla äitini kummipojan veli. Olin itseasiassa Laakkosen veljen ylppäreissä jokunen vuosi sitten mutta en valitettavasti Jannea siellä nähnyt. Mies pelasi tuolloin HPK:ssa.

Serkkuni nimi on muuten Tero Määttä. Ei kumminkaan tämä Bluesin lahja kiekkoilevalle maailmalle mutta kumminkin. Kyllähän serkkunikin taisi jossain Ilveksen A-junnuissa pelata. Oli maalivahti.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistellaanpas jotain...

JYPin tuoreen A-junnujen SM-pronssijoukkueen yleisön lemmikin, pienen mutta pippurisen Kalle Mäkisen, jonka ainakin jyväskyläläisfanit haluaisivat ensi kaudeksi miesten ryhmään mukaan, isä on minun isäni työkaveri. Tämä Kallen isä veti reilu kymmenen vuotta sitten tuon työpaikan tiloissa myös viikkottaista sählyvuoroa lähinnä meille työntekijöiden lapsille, ja siellä tuli Kallenkin kanssa väännettyä.

Myös Jan Latvalan isä on minun isäni työkaveri. Entinen jääkiekkoilija, nykyinen jääkiekkovalmentaja Heikki Mälkiä, työskenteli puolestaan samassa työpaikassa isäni kanssa silloin, kun Mälli pelasi JyP HT:ssa. Mälkiä ja isäni olivat tuolloin kavereita myös siviilissä, ja isäni hoiti välillä mm. Heikin lapsia. Valtteri Tenkasen veljen vaimo tms. on puolestaan äitini työtoveri.

Itse kävin minun tavoin ikäluokkaa 1984 edustavan Ari Kovasen kanssa samaan aikaan samassa paikassa sekä esi- että peruskoulun. Myös mm. pihalätkää tämän nykyisen jukurihyökkääjän kanssa tuli Jyväskylän Kangaslammella noihin aikoihin pelattua, ja vieläkin toki moikataan, jos tavataan.

Diskoksen pelikavereihini kaudella 1993-94 kuuluivat mm. Jani Pollari, Aki Hyypän (vieläkös se pelaa...?) serkku sekä nykyisin Radio Jyväskylässä JYPin kotiotteluiden kommentaattorina toimivan Veli-Pekka Hårdin siskon poika tjsp. Vuotta aiemmin JyP HT:n korttelikiekkopelissä puolestaan Jouni Virpiö pääsi tekemään taakseni pari maalia ottelussa, jossa toimin Huhtasuon alueen joukkueen maalivahtina. Ja hyvin toiminkin, vaikka noin siis pääsi käymään ja ottelukin hävittiin. Tulkaa katsomaan DVD:ltä, jos ette usko! :)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Sellainen tuli vielä mieleen , että Jarno Miikkulainen on avopuolisoni pikkuserkku ja Jarno Miikkulaisen naisystävä on entinen luokkakaverini.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Luokkakaverini on Ruudun veljesten pikkuserkku.
Entinen jääkiekkovalmentajani pelanut Jyrki Louhen kanssa samassa joukkueessa.
Olin samassa rippikoulussa Ville Mäntymaan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

JohQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS ja Calgary Flames
- Jortikka: Ollaan asuttu naapurissa :D
- Vahalahti: Samasta kaupungista ollaan ja omat valmentajani ovat hänelle sukua (veli ja serkku) sekä hänen toinen veljensä on naapurini. Siinä se ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös