Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 544
  • 256

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Minun kohdalla sopii ainakin aiheeseen, MELKEIN sukua... Nimittäin, pikkuserkkuni poikaystävä on Harri Suutarinen, joka muinoin pelasi HPK:ssa, nykyisin Mestistä Kajaanissa, mikäli oikein muistan.

Ja vielä lähemmäs mennessä, Salosen Timon isoveli Porista on ystäväni. Huikeaa, melkeinpä ollaan samoilla tanhuvilla kasvaneita sukulaispoikia...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Toivottavasti kaukainen sukulaiseni, Kärppien Jussi Jokinen ei ole jäänyt pahasti minun varjooni. Se on varmasti hankalaa, kun aina verrataan sukulaiseen, joka on kova luu.

Ei hätää Jussi, sä oot vielä nuori ja kehityt paremmaksi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jos Tirkkosen Pekka Kirjoittaisi jatkoaikaan, hän voisi sanoa, että nimimerkki 'Olkku' on äitini serkun poika, eli pikkuserkku. Sama pätee Anttiin, terveiset vaan Savonlinnaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Istuin kansakoulussa Pekka Rautakallion pikkusiskon kanssa samassa pulpetissa.

Katsoin usein vierestä kun isäni korjasi Juha Rantasilan englannin kokeita (ei niissä ollut paljon korjattavaa).

Kaj Matalamäki on ollut jumppamaikkani.

Pelasin oppikouluvuosina usein Timo Suden kanssa biljardia (tasaväkisesti).

Olen usein ollut samassa kahvipöydässä Seppo Revon ja Aki Räisäsen kanssa.

Monivuotisen työkaverini erittäin hyvä perhetuttu on Kari Eloranta.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
melkein sukua.

Niinpä, en nyt sitten tiedä olenko sukua vai muuten vain onnekas mutta satuin muuttamaan Petri Pakaslahden entiseen asuntoon (siis n. 3½ vuotta sitten, enää en siellä asu). Pakaslahti oli ovessani varmaan kuukauden tai toista muuton jälkeen. Kerran saimme jopa kaverini kanssa huijattua pari naarasta kämpille ja uskomaan että olisimme hyviäkin ystäviä "Pakan" kanssa kun kerran sen asunnossa asuin, kun se oli muka poissa. Siitä hommasta ei ole kyllä sen enempää hyvää kerrottavaa, paha krapula ja humalaisten tyttöjen paheksunta venäläistä vodkaani kohtaan (liikaa sattumia joukossa, mutta känniin siitä kyllä tuli). Ei siitä siis enempää, eräs lukija saattaa jopa muistaa tilanteen ja ne epäilyttävät jutut mitä siihen liittyi. Toivottavasti unohdan kaiken...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen pelannut Peltosen Villen kanssa samassa jengissä.

Karalahti on tarjonnut mulle salmarin.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Grainger

Ei hätää Jussi, sä oot vielä nuori ja kehityt paremmaksi.
Jos nyt olet se sama Graiger joka viihtyy Tapparan jälkipeleissä enemmän kuin itse kirvesrinnat, niin muistaakseni mainitsit joskus olevasi vielä Jokista paljon, paljon nuorempi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Espoon Siniset
- Justin Forrest asuu samassa talossa kuin mummoni. Aikaisemmin Forrestin asunnossa ovat asuneet mm. Petr Sachl ja Lubomir Vaic.

- Valtteri Filppulan tyttöystävä opiskelee samassa paikassa.
Opiskelee siis siinä samassa kerrostalossa kuin mummosi? Eiku siis mummo asuu. Enää tarvitsisi tietää, kuka on Justin Forrest? Onko se jotain sukua sille Timberlaken Justinille?
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Mikko Myllykoski on poikani pikkuserkku.

Jonotin ja heitin läppää turhautuneen Marko Jantusen kanssa Wienin MM-kisojen (1996) bissejonossa Suomi-Kanada pelissä (Jantunen ei mahtunut lopulliseen rosteriin).

Idolini Lalli (punainen#3) oli isännöitsijänä - nielaisu - talossa jossa asustelin 90-luvulla.

Omistan "koutsien fanipaidan" johon kerätty mm. Reksa Ruotsalaisen, Raato Summasen ja Tami Tammisen nimmarit.

Vaimoni ystävän tytär on naimisissa "Volvo" Markkasen kanssa.
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pekka Marjamäen vaimo kaatoi joskus kauan sitten Rhodoksella Filerimos-hotellin baarissa Lumumbansa äitini syliin. Lisäksi minä poika rakentelin romanssia Pekan pojan ja erään tytön välille. Turpaansaanti oli lähellä. Se oli elämäni paras loma.
 

Boomhauer

Jäsen
Jan Lundell asui aikoinaan tien toisella puolella meidän asunnosta katsottuna ja taisin joskus luistella hänen kanssaan samaan aikaan taloyhtiön jääkentällä.

Entinen naapurimme tunsi Teemu Selänteen, joka edelleen Suomessa ollessaan asuu kotikunnassani.

Kaverini on Pasi Häkkisen pikkuserkku.

Jere Lehtisen nykyinen vaimo asui aikoinaan veljeni kummien naapurissa. Veljeni kummisetä teki myös Jere Lehtisen vaimon hääkampauksen.

Lisättäköön vielä että veljeni tuntee lähes kaikki Salamoiden pelaajat.
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaverini avovaimo on Jere Karalahden pikkuserkku. En tosin ole ylpeä tästä mutta ajattelin kokeilla helpottaisiko tunnustaminen tuskaani.
 

MikeM

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Jokerit vuoteen 1994,
Maajoukkue (jalkapallo),
Näin kerran Antti Törmäsen kävelevän kouluni pihalla, kun olin ylä-asteella. Liekö käynyt OKL:ssa morjenstamassa jotain kaveriaan?

mutta Joonas Jääskeläinen on äitini puolelta pikkuserkkuni.
 
Viimeksi muokattu:

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-Olen töissä palvellut humaltunutta Sami Heleniusta. Kaverini ex-naapuri on nimenomaan Helenius.

-Kaverillani on Gretzkyn nimmari

-Toinen kaverini näki Aurinkokuninkaan (Tamin) huoltoasemalla ;D

Aika säälittäviä nämä mun kokemukset
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Olen räjäyttänyt, tuolloin Hämeenlinnassa pelanneen, Jukka Sepon postilaatikon vanhanmallisella Thunder Kingillä. Kuittivihkoa ei ole vielä kukaan kaivanut esiin.
 

Cucamonga

Jäsen
Melkein-sukua lista:

- Nuorteen maajoukkueen eräs pelaaja ja Calcaryn varaus on kaverini serkku.

- Teppo Kivelä on minun serkkuni täyskaima.

- Olen vaihtanut muutaman sanan Jutta Jalosen kanssa kioskilla.
 
Viimeksi muokattu:

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Masi Marjamäki on meikäläisen työkaverin serkku. Että näin.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaverin isoveli on ollut samalla luokalla Riku Hahlin kanssa.

Pikkuveli tuntee Jesse Joensuun.

Atte Valli on ollut kanssani samalla luokalla.

Entinen luokkakaverini on säätänyt Juha-Pekka Ketolan kanssa. (Ja kyllä minä olin valtavan kateellinen.)

Masi Marjamäki on kaverini entisen luokkakaverin isoveli.

Entinen luokkakaverini seurustelee Matti Järvisen kaverin kanssa.

Kesällä jaoin postia Rauli Raitasen perheelle.

Olen kätellyt Juhani Tammista.


Viimeinen oli ehkä paras...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös