Melkein sukua jääkiekkoilijalle

• 28 383
  • 259

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun Liigapörssi-joukkueessa on Teemu Eronen.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Nokka ja Leuka kävivät 1980-luvulla koulullani tapaamassa meitä ja pelaamassa sähälyä.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Eräs IFK:n menneiden aikojen veskari on melkein sukulainen, hän oli niin sanottu
puolituttu joka oli kaverin kaveri, en tuntenut häntä kovin hyvin.

Kyseessä on tunnetumman kiekkoilijan täyskaima , veskari Mikael Granlund
joka vaikutti 90-luvun alussa IFK:ssa Lindforsin kakkosena.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Joonas Donskoin vanhemmat asuivat samassa kerrostalossa 80-luvulla kuin allekirjoittanut. Joonaksen veli ja siskoni olivat ihastuneita toisiinsa alta kouluikäisinä. itse päätähti syntyi myöhemmin 90-luvun alussa kun olivat jo muuttaneet pois.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Enpä olisi uskonut, mutta olen sitten melkein sukua Gretzkyllekin. Nimittäin, pääsin mallailemaan eli kuivaharjoittelemaan lämäriä tuossa viime viikonloppuna Wäinölle kuuluneella Titanilla - tunsin syvää veljeyttä Wäinöä kohtaan.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Kuulun IFK:n sisäpiiriin, koska olen melkein sukua IFK:n legendaarisen seurapomon, Frank Mobergin tyttärenpojalle Mäkkäri Jr:lle, ja se johtuu siitä että hänen mutsinsa, Frankin tytär Nina oli 80-90 luvun taitteessa pomoni kun nuorena jäbänä tein koulun sivussa hommia pizzojen paistajana Pizza Hutissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy