Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 539
  • 256

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Riku-Petteri Lehtonen on kaverini pikkuserkku. Lisäksi samainen kaverini oli intissä samaan aikaan samassa komppaniassa Kiillholman, Vallin ja Vuorion kanssa. Nukkui Vallin ja Vuorion kanssa samassa teltassa ja kävi ilmi, että Vuorio on absolutisti. Kiilholma keskeytti vissiin alokasajan jälkeen ja jatkoi keväällä. Entisajan huippupelaaja Kari Makkonen on naapurini hyvä ystävä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti metsänpeikko
Kesällä jaoin postia Rauli Raitasen perheelle.
Jaoit sitten varmaan meillekin... Asuvat nimittäin samalla kadulla parin talon päässä...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti korkki
Jaoit sitten varmaan meillekin... Asuvat nimittäin samalla kadulla parin talon päässä...

Todennäköisesti sitten. Minä olin se, joka oli aina ajoissa eikä ikinä laittanut postia väärään osoitteeseen. Ja se, joka huudatti radiota täysillä, ja kiroili paljon juurikin siinä teidän kadullanne. Tuliko teille muuten joulukortteja väärin..?


No, kerro nyt vaan se osoite, niin tulen joku päivä kertomaan lapsillesi muutaman tosiasian jääkiekosta. Ja Aki Heinosta =). Saatan vaikka vilauttaa sitä kuuluisaa paitaakin.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hävettää

mutta myönnän silti.

Hannu Henriksson on isäni pikkuserkku.

Villi huhu kertoo, että myös Masi Marjamäki olisi isäni pikkuserkku. Tästä asiasta en kuitenkaan ole tarkemmin ottanut selvää. Kuten en myöskään siitä, että ovatko nämä HH ja MM jotain sukua toisilleen.



Ai niin, Korkki. Minä tiedän jo. Jos jonain päivänä, aivan yllättäen, ovikellonne soi ja oven takana seisoo ihan hemmetin hyvännäköinen blondi, niin se olen minä.
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Melkein sukua kiekkoilijoille...

uskallankohan tunnustaa, että pikkusisko pelaa Pasi Nurmisen vanhoilla luistimilla (muutaman kerran käyttänyt niitä ennenkuin pääsponsori pisti sille stopin ja anto uudet Pasi-pojalle) jotka oli aikasta käyttämättömät.

Juuh ja isukki on töissä samassa firmassa Marko Palon kanssa.

Nää onkin todella kaukaa haettuja, mutta yritys hyvä kymmenen, tulos erittäin nolla.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mä olen kerran ollut samassa kaupungissa Saku Koivun kanssa.

Oikeasti M.Kauppinen on pikkuserkku.
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Re: Tuli pari muutakin mieleen...

Viestin lähetti op777
Erittäin hieno ele koululta oli kuitenkin palkita Nikko / Hassinen urheilun ja opiskelun onnistuneesta yhdistämisestä, näin kaverin ensimmäistä ja viimeistä kertaa koulussa kun hän kävi hakemassa stipendinsä :/

op777

Tarkistinpa asian isosiskolta joka oli samoihin aikoihin kauppiksessa kuin kiekkoilijat. Ja tulos oli että kyseinen kaveri oli Hassinen. Mutta kyllähän se Hasa kuulemma silloin näky kun oli ruokkis aika. :)
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti pekutti
Mä olen kerran ollut samassa kaupungissa Saku Koivun kanssa.

Olin viime lauantaina Sakun kanssa samaan aikaan Stockmannilla. Työnteli tyytyväisen näköisenä lastenvaunuja ja muija hyppi edellä vaatetangosta toiseen. Myös Jari Kauppilan näin samalla reissulla Hansakorttelissa... Ai niin ja Jani Hurme istui jonkun ämmän kanssa Amarillossa.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti metsänpeikko
Entinen luokkakaverini on säätänyt Juha-Pekka Ketolan kanssa. (Ja kyllä minä olin valtavan kateellinen.)

No mitä ne oikein sääti? Jousitusta?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti MC61
No mitä ne oikein sääti? Jousitusta?

Heh heh heh... Varmaan juurikin sitä. Ja siksipä olinkin niin pirun kateellinen. Se nyt ei olisi haitannut pätkän vertaa, jos olisivat jotain suhdetoimintaa säätäneet, mutta kun sitä jousitusta, hemmetti!
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Melkein sukua kiekkoilijalle:

Tyttöystäväni kaveri on Petri Virolaisen tyttöystävä :P
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Olen melkein melkein sukua jääkiekkoilijoille

Kaverini serkku valittiin AHL:n joulukuun maalivahdiksi.

Olen ollut Mika Niemisen kanssa samassa hotellissa.

Kaverini on puhunut Gretzkyn isän kanssa ollessaan turnauksessa Kanadassa.

Omistan mm. Michael Nylanderin, Teemu Selänteen, ja Pasi Nurmisen nimmarit.

Minulla on myös Jokerien mestarijoukkueen (2001-2002) pelaajien nimmarit (incl. V.Machulda)

Rami Alangon isä opettaa liikuntaa koulussamme

Omistan myös Peltosen Villen mailan singeerauksella.

Ohhoh, tulihan tuohon aikamoinen lista enemän tai vähemmän hyväksyttäviä vaihtoehtoja. Olen siis melkein melkein sukua kiekkoilijoille.

edit: meinasin unohtaa! Olen torjunut Jere Lehtisen vetämän rankkarin!!!11
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omistan kaksi Ari Sulanderin veskarinmailaa. Sulanderin isällä on nimittäin mökki isäni synnyinseudulla, joten ainakin pappa-Sulanderia tuli kesäisin nähtyä melkein liiankin kanssa.

Lisäksi olen ollut Ossi Väänäsen kanssa samassa sateessa.
 

Juuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen ryypännyt Hjalliksen, Variksen ja Curt Lundmarkin kanssa :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Re: Re: Tuli pari muutakin mieleen...

Viestin lähetti Käkätin
Tarkistinpa asian isosiskolta joka oli samoihin aikoihin kauppiksessa kuin kiekkoilijat. Ja tulos oli että kyseinen kaveri oli Hassinen. Mutta kyllähän se Hasa kuulemma silloin näky kun oli ruokkis aika. :)

Ai perkeles!

Martikaisen Kartsa oli kauppiksessa samaan aikaan kun viereenkirjoittanut AMKssa sen vuoden kun siellä viihdyin.

Unohtui aiemmasta viestistä kaippa siksi, että eipä tuota Kartsaakaan siellä kovin usein näkynnä.. ruoka-aikaan, jos silloinkaan.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kaverin serkku seurusteli aikanaan A.J. Niemen kanssa, en tiedä seurusteleeko nykyään enää, toisaalta aivan sama, kun kyseessä on kuitenkin niinkin umpipaska pelaaja.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tässähän ensihätään

Iskän serkku on Erik Kakko.
Kaverin sisko kuulemma seurustellut Lindin kanssa.
Tarjosin Tom Koivistolle kakkua sen jälkeen kun Pasi Nurmiselle ei kelvannut. Kai Nurmisella on muuten saatanan pitkä nenä..
Mika Saarinen oli Heurekan laitteessa samaan aikaan kuin määkin!
Salakuuntelin Jere Karalahden puhelua Itäkeskuksessa--
Edit: ja tärkein jäi melkein uupumaan:Kummitädin miehen serkku on Petteri Nummelin
Kaikki on totista totta..
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
muutama "sukulaissielu"

-Levoselle sukua....
-Pelasin Karjalaisen Tuomon kanssa samassa joukkueessa C-junnuihin asti ja olin samalla luokalla koko yläasteen
-Kaverin isosisko on J.Viuhkolan avopuoliso


Eipä tuu nyt just muita mieleen....
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Isäni kaveri on Iiro Järven serkku. Aika kaukaa haettu juttu mutta silti.... =D
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olin intissä Niko Kapasen kanssa samassa porukassa.
Kävin Timo Willmanin kanssa samoissa taekwondo-treeneissä.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
- Olen nähnyt Mika Niemisen Kalevan Prisman mäkkärillä.
- Kaverini on tilittänyt kännissä Lappeenrantalaisen baarin pihalla Keijo Säilynojalle kuinka pienenä ihaili Kekeä yli kaiken.
- Äiti näki kun Jutila osti Tammelan Salesta kaljaa.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Olen istunut Veli-Pekka Ketolan vieressä ravintolassa Kalajoella, tunsin oloni pieneksi. Samalla paikkakunnalla Arto Javanainen tuli kysymään, olisiko minulla lainata tulitikkuja.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Viestin lähetti TBK
mainitsit joskus olevasi vielä Jokista paljon, paljon nuorempi.

Ei se maine ikää katso.

Keijo Säilynoja on naapurin serkku tai pikkuserkku. Teemu Selänteen vaimon isä on ollut samassa metsästysporukassa setäni kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös