Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 552
  • 256
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kidd


ei vaan Bobby Orrin kanssa

Älä ihmeessä! Olisit nyt maininnut sen heti. Muut olis ollu sulle pirun kateellisia.
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Näinkin voi olla

Muistan kuulleeni, että isoveljelläni on ex-maajoukkueluotsi Curren nimmari.

Olen kävellyt Juhani Tammista vastaan Hartwall Areenan käytävällä ja toivottanut tsemppiä Ouluun. Hän valmensi silloin Kärppiä.

Olen nähnyt Juha Lindin isän televisiossa.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mun faija on Fredrik Norrenan kaveri ja ryypännyt Jukka Sepon himassa. :cool:
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Meikällä oli naperona legendaarisen Matti Hagmanin vanha kypärä. Sen sisäpuolella jopa luki, vanhalla ja kuluneella kirjoituksella "Hakki". Merkkiä en oikein muista, oisko ollu joku VM, tosi vanha, erikoinen vanhanmallinen ristikko. Hävetti käyttää sitä, kun se oli vielä niin ruman keltainen, eikä kaverit tienny sillon pienenä mistään Matti Hagmanista. Pelimiehen taidot tuosta kypärästä eivät minuun tarttuneet, ihme kyllä :D

Jaa niin joo, isukki on ollut raveissa usein Keskisen Essin ja Virtasen Veltsun kans. Nähtiin Veltsua yhessä Jkyläläisessä pizzeriassa tänä vuonna, vaihdoin muutaman sanankin.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli edeleen serkku on naimisissa Raimo Helmisen kanssa.

Kalton kanssa ollaan pelattu junnuina monta vuotta jääkiekkoa samassa jengissä.
 
Viimeksi muokattu:

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kaverini setä on Coloradon entinen nelosveska Sinuhe Wallinheimo, muistaako joku lukkolainen kenties tota äijää?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Janos
Kaverini setä on Coloradon entinen nelosveska Sinuhe Wallinheimo, muistaako joku lukkolainen kenties tota äijää?
ei tarvitse olla edes lukkolainen. Mä muistan sen kyllä ja se pelaa (kai) nykyään keskieuroopassa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Luokkakaverini eno on A-P Siekkinen. Olen jutellut Selänteen ja H Kapasen kanssa. Lisäksi vuonna 1993 Markus Ketterer otti minut syliinsä laivalla, olin tuolloin 6 v.
 

Vaicci#63

Jäsen
asuin samalla kadulla Vladimir Machuldan kanssa hänen ensimmäisenä vuotenaan ja 97 Ari Santasen kanssa samassa talossa,kerrostalossa.Äitini asui Niclas Bäckströmin kanssa samalla kadulla.Sukujuureni (tosin kaukaiset) johtavat Norjaan ja Ole-Gunnar Solskjaer on kaukainen serkkuni
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mr. K

Kari Kalto oli rinnakkaisluokalla 3. luokasta lähtien peruskoulun loppuun.
Etenkin muistan yläasteelta tuolloin lähinnä Jokeri-verkkareihin sonnustautuneen Kartsan avautumisen allekirjoittaneelle IFK:n hävittyä Porissa 10-1. :cool:
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Olen pelannut seuraavia herroja vastaan jääkiekkoa:
Lasse Oksanen ( meni heittämällä ohi)
Timo Nurmberg
Markus Korhonen
Pekka Marjamäki
Pauli Järvinen
Kari Heikkinen

Lisäksi olen ollut Markus Korhosen kanssa samalla luokalla peruskoulun ajan.
Kaveri on ryypännut yksi juhannus Mika Strömbergin kanssa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Mestareita

Mummoni oli Suomen mestari tenniksessä ja faija väittää, että valmensi Ruotsin mestaria koriksessa.
Kummastakaan ei löydy mitään dokumenttia mistään tietolähteestä.

Meidän kadun R-kiskan entinen myyjä oli Kimmo Kuhdan luokkakaveri.

Mä oon ollu samassa jäähallissa helvetin monen jääkiekkoilijan kanssa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Mun isosiskon äikänmaikan kummipoika on Sami Kapanen

-Saman isosysterin äikänopettaja oli Antti Törmäsen äiti

-Äidin vanhan duunikaverin lapsi on Ossi Väänänen (Ja tietenkin myös Jarkko:))

-Olli Malmivaara tuli tänään Stokkan kellon alla vastaan
(pirun pitkä jätkä muuten)

-Antti Törmänen istui Johanneksen kirkon joulukirkossa mun takana

-Mun köksänopettajan poika pelaa samassa jengissä kuin Joel Harkimo

-Hjallis Harkimo on meidän entisten alakerrannaapureiden tutun tuttu (tää oli ehkäpä jo liian kaukaa haettua...:))

-Janne Ojanen törmäs muhun S-marketissa ja kirosin sille jotain kun en huomannut kuka äijä oli kyseessä...

-Näin Tuomo Ruudun Tennispalatsissa

-Luokkakaveri on nähnyt Kari Lehtosen alasti


Olen todellakin sukua jääkiekkoilijoille...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Jokerinet
Vaari kuljetti aikoinaan Waltteri Immosta ja Markus Kettereriä treeneihin. Nämä pelasivat samassa seurassa kun isäni pikkuveli ja tätä seuraa valmensi isäni isoveli.

Jari Kurri pelasi pitkään samassa seurassa isäni isoveljen kanssa ja pitävät edelleenkin säännöllisesti yhteyttä.

Esa Tikkanen pelasi samassa seurassa isäni kanssa

Matti Hagman on isäni ja molempien setieni tuttuja. Matin poika Niklas on enoni tuttu ja myös molempien setieni ja isäni tuttu

Toinen sedistäni on valmentanut Eero Somervuorta

Mika Strömberg on äitini pikkuserkku

Mikko Strömberg on äitini veli eli mun eno

Raimo Helminen oli isäni inttikaveri

Timo Jutila oli samalla maajoukkue leirillä kuin isäni

Tämä menee sitten jo off-topic, mutta Pasi Rautiainen on serkkuni kummisetä.

Tämä ei ole bullshittiä, isäni ja molemmat setäni tuntevat nämä kuuluisuudet jääkiekon kautta.

mainittakoon vielä että mulla on itse wayne gretzkyn aito nimmari, jonka olen saanut jari kurrilta

ihan pakko laittaa että isäni pelasi aikoinaan HV-71:ssä

aika äijä olet ja oon kateellinen!!!!!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
olen ottanut kuppia

samaan aikaan Lukon Isosalon, Koiviston, Niskalan ja Viljasen kanssa, enkä kuseta tippaakaan!!!!!

Enkä ees valehtele!!! Perskeles! Kyllänäio!

Simo Suominen rules!!!! Voi paska ku se ei enää pelaa kiekkoo!! Sitte määki olisi jo melkei kuuluisuus:D
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Kimmo Kuhta on tarjonnu mulle Irish Coffeen, Ove Molin asui IFK-aikoina ystävän naapurissa, IHN:n power forward on ystäväni (Heikki Sorsa on muuten varastanut häneltä hiustyylin).
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jokerinet

ihan pakko laittaa että isäni pelasi aikoinaan HV-71:ssä

Sano nyt vielä kuka faijas sitten on, vaikka tää onkin "melkein sukua"-topicci... :)

Mun frendin entinen naapuri oli Marko Palon broidi...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HEI HIFKILÄISET!

Tietääkö teistä kukaan HIFK:n A-junnujen puolustaja Joni Purolaa - ja mahdollisesti nuoren miehen taidoista mailan varressa? Sivuillanne todetaan, että hän on vahva peruspakki. Tietääkö joku enemmän? Joni on sukulainen.
 

Tuamas

Jäsen
Näitähän löytyy jonnin verran.
Näitä melkein sukua julkkikselle tai hokipelaajalle on mm.
- Pikkuveli pelasi kolme kautta Markus Kettererin vanhoilla patjoilla, nyt ne on meillä katukiekkopatjoina.
- Tuttu on ostanut Javanaiselta auton, toinen tuttu osti Heikkilän Atilta Mazdan
- Eräs tuttava on toisinaan joutunut siivoamaan muuan nykyisen kiekkoilijan ja nykyisen pankkitoimihenkilön oksennuksia muuan länsi-porilaisen ravintelin lattian maastosta
- Levosen kanssa ja levosta vastaan on tullut pelattua virmavutista
- On tullut naureskeltua useaan otteeseen Santeri immosen kylpyläseikkailuja kun muut ovat olleet puntilla...
- Entinen tyttöystävä on hifkillä duunissa.

sitten näitä sukua tai liki...
Eräs ässien kaikkien aikojen parhaista puolustajista kuuluu sukuun.
Isäpappa on pelannut aikanaan mm.Levon, Ketolan, Javanaisen ja Takon kanssa. Lisäksi eräs suomen kaikkien aikojen parhaista pelipaikallaan oli aikoinaan isäpapan takana kauden tai parin verran...
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Viestin lähetti parkhurst


Sano nyt vielä kuka faijas sitten on, vaikka tää onkin "melkein sukua"-topicci... :)

Mun frendin entinen naapuri oli Marko Palon broidi...

En mä nyt tähän mun faijan nimeä ala laittelee. Mutta ette te sitä kuitenkaan tietäis ku ei se siellä montaa peliä pelannu. Mutta pääasiahan on että se on pelannu hv-71:ssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös