Viestin lähetti HOOPEEKOO
Itelläni on 2 veljeä, joista toisella nyt siis 2 poikalasta. Kai se täytyy mun tehä sitten ne tyttölapset, kun ei tunnu muilta suvussa onnistuvan. Onx hyviä vinkkejä, kuinka niitä tyttöjä tehdään?
Viestin lähetti Predator
.. siis minusta tuli isoisä, vaari, paappa tms.
Vanhimman poikani vaimo synnytti tähän maailmaan terveen TYTÖN eilen sunnuntaina, Tapaninpäivänä klo 23.40. Jos paikallaolleet kätilöt lukevat Jatkoaikaa ja tunnistavat tällä tavoin tämän palstan Predatorin, niin so not? Ihan vapaasti.
Ei siis ihan tullut "Midnight Baby" - toivottavasti nyt sitten nämä lapsen vanhemmat juhlan kunniaksi eivät päätä antaa tytsylle nimeksi Tapani, Teppo, Tahvo - niinkuin kalenterissa syntymäpäivän kohdalle sattuneessa nimmarilistassa lukee? Varsinkin tyttö nimeltä Tahvo jotenkin riepoo minun ajatusmaailmaani risaiseksi.
Mieluummin nimeksi vaikka Heinähattu taikka Vilttitossu...
... ensimmäinen lapsen lapsi. Fiilis on aika mahtava.
Viestin lähetti Tosiveteraani
Pienenä vinkkinä sinulle: Jo vanha kansa tiesi että tytöt kylvetään pintaan ja pojat syvään, kannattaa uskoa.
Pienenä vinkkinä sinulle: Jo vanha kansa tiesi että tytöt kylvetään pintaan ja pojat syvään, kannattaa uskoa.
Viestin lähetti kissankarva
Kysytään tätä nyt vaikka sitten täällä:
Kuinka yleistä vauvakuume on miesten keskuudessa?
Missä iässä ja millaisissa olosuhteissa vauvakuumetta esiintyy miehillä?
Sehän nyt on vanha juttu että naiset huokailevat lastenvaunujen perään ja hypistelevät pieniä vaatteita kaupoissa, mutta miten miehet oireilevat? Onko naisen vauvakuume hoivaviettiä ja miehen vauvakuume tarvetta jatkaa sukua?
Onko syytä huolestua jos miespuolinen henkilö alkaa puhua omasta pikku patrikstefanista ja miettii pelaisiko tämä jr pakkina vai maalivahtina?
Viestin lähetti kissankarva
Kysytään tätä nyt vaikka sitten täällä:
Kuinka yleistä vauvakuume on miesten keskuudessa?
Missä iässä ja millaisissa olosuhteissa vauvakuumetta esiintyy miehillä?
Sehän nyt on vanha juttu että naiset huokailevat lastenvaunujen perään ja hypistelevät pieniä vaatteita kaupoissa, mutta miten miehet oireilevat? Onko naisen vauvakuume hoivaviettiä ja miehen vauvakuume tarvetta jatkaa sukua?
Onko syytä huolestua jos miespuolinen henkilö alkaa puhua omasta pikku patrikstefanista ja miettii pelaisiko tämä jr pakkina vai maalivahtina?
Ei muuta kuin onnea matkaan! Tsemppiä myös äidille, isoveikalle ja tulevalle käärölle. Nyytin käsissä pitäminen saa kyllä sellaisen tunnekuohun aikaan, että mies jos ei itke, niin ainakin menee hyvin hiljaiseksi. On tuoreessa muistissa vielä. Olen tuon kokenut vain kerran, mutta viisaammat eli kokeneemmat ovat kertoneet, että ihan samanlaista se on joka kerralla.Viestin lähetti Tepe#44
Sain eilen tietää että toinen lapsi syntyy 6.7.2005 sektiolla.
Viestin lähetti Designer
Olen tuon kokenut vain kerran, mutta viisaammat eli kokeneemmat ovat kertoneet, että ihan samanlaista se on joka kerralla.