totonboset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät & Canes
Sinäkin tiedät, ja sinäkin tulit tänne hänestä kirjoittamaan... Mistä se kertoo? Jos hän ei sinussa aiheuttaisi jonkinlaista reaktiota, niin et olisi täällä tätä viestiä kirjoittamassa. Suuri osa (huom. ei suurin osa) lätkäfaneista lukee jatkoaikaa ja on varmasti törmännyt myös McTorson kirjoitteluun, sekä sen ympärillä tapahtuvaan huuteluun. Sitten on tietenkin erikseen perus rivikatsoja jolle riittää MM-turnaus ja pari peliä kaudessa paikan päällä, mutta näitä en kutsuisi lätkäfaneiksi, vaan rivikatsojiksi. Mielestäni lätkäfani on ihminen, joka seuraa jääkiekkoa aktiivisesti, joka pääsääntöisesti pyrkii katsomaan kaikki kannattamansa seuran pelit ja on kiinnostunut jääkiekon ympärillä tapahtuvista asioista.No ei varmasti tiedä.
Ainakaan palstan ulkopuolella...miksi edes tietäisi? Korkeintaan jos tyyppi on joillekin tuttu muuta kautta.
Lätkäfaneista? Mikä joukko tämä sitten on? En tiedä olenko itsekään sellainen.
Kerran olen tainnut lukea noita hänen ennakoitaan ja siihen yhteen kertaan jäi.
Kiva että jaksaa harrastaa, eihän siinä. Olkoon legenda jonkun mielestä, jos siltä tuntuu... Ei se minulta ole pois!
Legendat lienee täällä enemmän sellaisia mieleenpainuvia henkilöitä, jotka ei välttämättä ole tehneet mitään sen ihmeellisempää kuin olleet oma itsensä.
Toinen legendaarinen joukko lienee muistettavan, mutta lyhyen vierailun tehneet hahmot, jotka onnistuivat jättämään väkevän muistijäljen palstan historiaan.
Kuten aiemmin sanoin niin jokainen määritelkööt itse sen mitä pitää legendaarisena ja mitä ei. Huvittavaa on lähteä itkemään jos joku toinen pitää jotain asiaa legendaarisena kun itse ei pidä. Perustelin mielestäni varsin asiallisesti miksi itse uskon tuon tittelin olevan ihan oikeutettu, ja miehen kirjoituksien näyttökerrat, sekä ketjujen pituudet puhuvat puolestaan. En mäkään niitä ketjuja ole jaksanut lueskella läpi mittavan trollaamisen ja väittelyn vuoksi, mutta tuo valtava vastustus (mitä sinunkin viestisi osittain on) on itsessään tehnyt McTorsosta legendan. Tunnen erittäin monia lätkää seuraavia ihmisiä jotka eivät itse jatkoaikaan kirjoita tai edes juuri lue, ja jokaisen kanssa on tullut keskustelussa esiin myös McTorson voimasuhdekeskustelut osittain humoristisessa mielessä, osittain muiden peppukivulle naureskellen.
Eikö McTorso ole nimenomaan mieleenpainuva henkilö, kun jokaisella tuntuu hänestä olevan täällä mielipide? Tai eikö hän ole oma itsensä puolustaessaan näkemäänsä keltamustaa kuvaa? Nytkin porukka ilkkuu täällä jo valmiiksi arvioille joita ei ole edes olemassa, ja on ihmettelemässä, että miksikäs tällaista miestä kutsutaan palstalegendaksi. Tunteita siis herättää, ja niin herätti myös sinussa.
Viimeksi muokattu: