McTorson voimasuhdearvio kaudelle 2023–2024

  • 888 715
  • 4 090

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
No ei varmasti tiedä.

Ainakaan palstan ulkopuolella...miksi edes tietäisi? Korkeintaan jos tyyppi on joillekin tuttu muuta kautta.

Lätkäfaneista? Mikä joukko tämä sitten on? En tiedä olenko itsekään sellainen.

Kerran olen tainnut lukea noita hänen ennakoitaan ja siihen yhteen kertaan jäi.

Kiva että jaksaa harrastaa, eihän siinä. Olkoon legenda jonkun mielestä, jos siltä tuntuu... Ei se minulta ole pois!

Legendat lienee täällä enemmän sellaisia mieleenpainuvia henkilöitä, jotka ei välttämättä ole tehneet mitään sen ihmeellisempää kuin olleet oma itsensä.

Toinen legendaarinen joukko lienee muistettavan, mutta lyhyen vierailun tehneet hahmot, jotka onnistuivat jättämään väkevän muistijäljen palstan historiaan.
Sinäkin tiedät, ja sinäkin tulit tänne hänestä kirjoittamaan... Mistä se kertoo? Jos hän ei sinussa aiheuttaisi jonkinlaista reaktiota, niin et olisi täällä tätä viestiä kirjoittamassa. Suuri osa (huom. ei suurin osa) lätkäfaneista lukee jatkoaikaa ja on varmasti törmännyt myös McTorson kirjoitteluun, sekä sen ympärillä tapahtuvaan huuteluun. Sitten on tietenkin erikseen perus rivikatsoja jolle riittää MM-turnaus ja pari peliä kaudessa paikan päällä, mutta näitä en kutsuisi lätkäfaneiksi, vaan rivikatsojiksi. Mielestäni lätkäfani on ihminen, joka seuraa jääkiekkoa aktiivisesti, joka pääsääntöisesti pyrkii katsomaan kaikki kannattamansa seuran pelit ja on kiinnostunut jääkiekon ympärillä tapahtuvista asioista.

Kuten aiemmin sanoin niin jokainen määritelkööt itse sen mitä pitää legendaarisena ja mitä ei. Huvittavaa on lähteä itkemään jos joku toinen pitää jotain asiaa legendaarisena kun itse ei pidä. Perustelin mielestäni varsin asiallisesti miksi itse uskon tuon tittelin olevan ihan oikeutettu, ja miehen kirjoituksien näyttökerrat, sekä ketjujen pituudet puhuvat puolestaan. En mäkään niitä ketjuja ole jaksanut lueskella läpi mittavan trollaamisen ja väittelyn vuoksi, mutta tuo valtava vastustus (mitä sinunkin viestisi osittain on) on itsessään tehnyt McTorsosta legendan. Tunnen erittäin monia lätkää seuraavia ihmisiä jotka eivät itse jatkoaikaan kirjoita tai edes juuri lue, ja jokaisen kanssa on tullut keskustelussa esiin myös McTorson voimasuhdekeskustelut osittain humoristisessa mielessä, osittain muiden peppukivulle naureskellen.

Eikö McTorso ole nimenomaan mieleenpainuva henkilö, kun jokaisella tuntuu hänestä olevan täällä mielipide? Tai eikö hän ole oma itsensä puolustaessaan näkemäänsä keltamustaa kuvaa? Nytkin porukka ilkkuu täällä jo valmiiksi arvioille joita ei ole edes olemassa, ja on ihmettelemässä, että miksikäs tällaista miestä kutsutaan palstalegendaksi. Tunteita siis herättää, ja niin herätti myös sinussa.
 
Viimeksi muokattu:

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tottakai McTorso on palstalegenda, en ymmärrä miten joku voi väittää toisin.

Se on sitten toinen tarina, onko tuo legendaus (legenduus?) mallia "famous" vai "infamous". Siihen lienee monella oma näkemyksensä, minullakin.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ankan eniten kommentoitu uutinen on McTorso ja kommentteja se on kerännyt kuusi kappaletta. Kolme on kirjoittanut anti-mctorso ja tiivistettynä hänen kommentit ovat lähinnä "vittu mitä paskaa" osastoa. Yksi kommentoija osaa kertoa, että McTorson juttuja on lukenut miljoona ihmistä. Samalla logiikalla voi sanoa, että Jatkoajan moderaattoriketjua on lukenut joka toinen suomalainen.

Milloinkas @McTorso meinasit pamauttaa ankkaan voimasuhdearviosi? Näköjään 200€ pääsee mainostajaksi tulevaan voimasuhdearvioon ja ilmeisesti tilaa vielä löytyy.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Torso kehuu pääsevänsä isompaan mediaan ja saavansa jatkossa rahaa kirjoituksistaan ja ny lopulta koko touhu paljastuu ankaksi, koomista. Sivu jonka itse pysyisi kyhäämään kasaan ja uusi nimimerkki tulee linkkailemaan kyseistä kyhäelmää tänne.

Oikeastaan mikään tässä kuviossa ei edes hämmästytä, se sen sijaan hämmästyttää, jos joku jaksaa noita mennä lukemaan.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Torso kehuu pääsevänsä isompaan mediaan ja saavansa jatkossa rahaa kirjoituksistaan ja ny lopulta koko touhu paljastuu ankaksi, koomista. Sivu jonka itse pysyisi kyhäämään kasaan ja uusi nimimerkki tulee linkkailemaan kyseistä kyhäelmää tänne.

Oikeastaan mikään tässä kuviossa ei edes hämmästytä, se sen sijaan hämmästyttää, jos joku jaksaa noita mennä lukemaan.

Ja silti sinä otat aikaa lauantai-aamuna klo 09 kirjoittaaksesi sekä Torsosta, että tuosta sivustosta.

Happamia sanoi kettu.

Kovasti on joillakin mennyt ihon alle toisen ihmisen mielipiteet.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ensin vittuillaan siitä kun kirjoittaa palstalle, ja sitten vittuillaan kun kirjoittaa palstan ulkopuolelle.

Ei ole helppoa legendan elämä.
Ei ole helppoa ei. Varsinkin jos uutisankassa joutuu itse kirjoittamaan tyhjään kiekko-osioon ja samalla myös itse kommentoimaan omia kirjoituksia. Ei siellä taida montaa muutakaan olla juttuja kommentoimassa, joten raskasta tulee olemaan jos ainoastaan omia pieruja joutuu haistelemaan. Mutta sellaista se legendan elämä on.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Torso kehuu pääsevänsä isompaan mediaan ja saavansa jatkossa rahaa kirjoituksistaan
Mä saan rahaa kaljanjuomisella. Ei tartte kuin viedä tyhjät tölkit kauppaan. Mutta ei mulla siis mitään ole McTorson harrastelua vastaan. Ihan hauskaa, että joku noita tekee. Ehkä tuo isompi media on näille aavistuksen värittyneille mielipiteille otollisempi alusta.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Torso kirjoittaa vuosittaisen arvionsa Jatkoaikaan, mieslapset ympäri maan kokoontuvat ketjuun koko kauden ajaksi ulisemaan ja vittuilemaan.

Torson ilmoitetaan kirjoittavan arvionsa toiseen mediaan, mieslapset ympäri maan kokoontuvat vittuilemaan ko. median paskuudesta.

Itse olen yleensä Torson kanssa eri mieltä ainakin Kärppiin liittyvistä asioista, mutta silti olen jo vuosia ihmetellyt pikkusieluisten mulkkujen määrää tällä palstalla ja etenkin Torson voimasuhdeketjussa. Pärjäätte varmasti aivan helvetin hyvin elämässä jos jonkun nimimerkin internetiin kirjoittama värilasillinen arvio suosikkijoukkueestaan menee niin kovaa ranteisiin, että tunnette pakkoa palata jatkuvasti ja vuosi toisensa jälkeen aukomaan päätänne.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Tuo koko sivusto huvittavine mainospaikkoineen (kuka helvetti tuosta olemattomasta näkyvyydestä maksaisi?) tuo jotenkin mieleen Valavuoren.
"Hieroja Hallikainen Mika Tmi on perustettu vuonna 2008. Se on yksityinen elinkeinonharjoittaja, jonka kotipaikka on Hamina, ja pääasiallinen toimiala Hieronta.

Viralliselta nimeltään elinkeinonharjoittaja on Urheilu-Ankka."

Mahtaakohan Torso joutua vielä hieronta hommiin?
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikö meidän nyt kollektiivina pitäis kerätä potti kasaan ja hankkia mainospaikka tuolta? Samalla tuettais nousevaa urheilumediaa :D

Mielestäni Torson maailmanvalloitus ansaitsee järkkymättömän tukemme.
Kyllähän Jatkoaika tuolta mainospaikan voisi ottaa. Torso kuitenkin tämän sivustojen kasvatteja.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Eikö meidän nyt kollektiivina pitäis kerätä potti kasaan ja hankkia mainospaikka tuolta? Samalla tuettais nousevaa urheilumediaa :D

Mielestäni Torson maailmanvalloitus ansaitsee järkkymättömän tukemme.
Millä tavalla kasvavaa? Itse en ole ainakaan koko paikasta edes kuullutkaan - ellei sitä olisi täällä joku sen omistaja/rahoittaja mainostanut. "Mä oon ihan #nevahöödsusta."
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Millä tavalla kasvavaa? Itse en ole ainakaan koko paikasta edes kuullutkaan - ellei sitä olisi täällä joku sen omistaja/rahoittaja mainostanut. "Mä oon ihan #nevahöödsusta."
Eikö se just sillon ole kasvava? Jos viikko sitten sivuston kävijämäärä oli 0, ja nyt se on kasvanut jo ainakin sataan!

Meidän humoristinen mainoshan itsessään jo kasvattais kävijämäärän tuhansiin!?
 

Meidänpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Liiga, KPK, Chicago Blackhawks
Minulla on käsitys, että tämän legendan/nykyisen journalistin mieleenjättänein statement oli juuri tämän otsikon alla ja tästä jäi nimimerkki mieleen suurimmalle osalle erityisen vahvasti. Ei kukaan muu kuin hän pystynyt näkemään omaa suosikkiaan niin yltiöoptimistisen ruusuisena tietäen valmennuksen muuttuneen ja yhdessä supermiesten kanssa takaavan tulevan ykkössijan, ei kukaan. Tämä on yleisesti hyvin poikkeuksellinen lähestyminen meissä suomalaisissa, meidän luonteessa noin keskimäärin. Suurin osa muista jääkiekkoa intohimoisesti seuraavat ovat hartaan toiveikkaita tulevasta kaudesta ja parin tappion jälkeen someen perustetaan valmentajan potkuja koskevia ketjuja, mikäli niitä ei ole perustettu jo ennen kautta. Suurin osa faneista on hyvin varovaisia oman suosikkinsa menestysmahdollisuulsista, mutta Legenda kulki omaa polkua tietäen asiat etukäteen. Tämähän ei sinänsä media-alalla ole mitenkään uusi juttu, vaan erottuaksesi massasta sun tarttee olla k*usipää, se joka kirjoittaa jotain mikä ei todennäköisesti ole totta nähnyt edes nimeksi ja kas näin syntyy keskustelumylly käyntiin tyylillä ”ootko lukenut, on se sekaisin!”. Näin toimi legenda ja nyt hän saa korvauksen kirjoituksistaan.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: MC88
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös