Olen kirjoittanut yhden kappaleen Ari Steniuksen toimittamaan kirjaan Kärpän raapaisu. Kirjalla on sen verran tekemistä Kärppien kanssa, että se kertoo ihmisistä, joihin Kärpät on jossain vaiheessa tehnyt vaikutuksen. Kärpät on siis vaikuttanut minuun, eikä toisinpäin. Laitan alle linkin omaan tarinaani.No, olet kertomasi mukaan kirjoittanut kappaleita johonkin semiviralliseen Kärppä-julkaisuun. Ja sehän on hieno asia.
McTorson tarina
Kirjoitan mielipiteitäni suomalaisesta liigakiekosta. Ei minulla ole tarve manipuloida ketään.Olet myös taitava manipuloija mielestäni näissä keskusteluissa ja se välillä ärsyttää.
Se, että joskus kuulee pelaajahuhuja, ei todellakaan tee vielä seuravaikuttajaa edes ulkokehälle. Minun agendani on yksinkertainen ja rehellinen - olen Kärppien kannattaja ja toivon Kärpille hyvää menestystä.@McTorso Ja lisätään vielä se, että mitä joskus käynyt kattomassa Kärppä-keskusteluja niin sinulla tuntuu olevan paljon tietoa seuran sopimuskuvioista, joita oletan ettei ihan joka kausikorttilaiselle jaeta. Eli on tietoa, täten valtaa, ja siten seuraajia, jotka kuolaavat tiedon jyväsiä sinulta (samoin kuin me tuolla SaiPa-osiossa jos joku vain vähän heruttaisi) eli et voi puhua itsestäsi vain perus intohimoisena kannattajana. Tai tietysti voit, sanoinhan että olet hyvä manipuloija. Muuten pidän arvioistasi, kuten olen sanonut, mutten siedä agenda-tyyppejä, jotka esittävät ettei ole agendaa.