median synnyttämän kohun perusteella?
Tästä voinee päätellä, ettei mielestäsi mitään vilunkia ole koskaan tapahtunutkaan, vaan pahantahtoinen kiusanhenkinen media rakentelee tyhjästä kohuja syyttömien niskaan?
Ehkä yhteinen käsikynkkä kykyjen ja suokustan välillä indikoi sitä, ettei vallasta luovuta kun se on kerran saatu, joko pelkästään vallan itsensä vuoksi tai näiden sukarien suomisoffamaan rakennus on vielä kesken, puuttuu vielä monta nurmijärveä ja ostoshelvettiä ja kun siitä on jo maksettukin, niin eihän maksavaa asiakasta sovi pettää, ainakaan samantekevän kansanvallan takia.
On sinänsä pakko kysyä, näiltä joille tuo pimeä rahoitus sopii justiinsa eikä melkein, että kun kerran olette vaaleissa valmiita rustaamaan jonkun numeron hyvin mielin tietämättä hevonvittujakaan, missä se ehdokkaan ruskea kieli oikein lilluu, niin voisitteko allekirjoittaa mulle blancon vekselin. Samanlainen valtakirjahan se kuin tämä demokratiakin nykyformussaan. Toki vekkuli mulle tulis varmaan lopulta miljoonasti halvemmaks, mitä nyt vähän lomailisin ja shoppailisin kotimaista yrittäjyyttä tukien, suoraansanoen työllistäen. Itseasiassa olisin oikeastaan hyväntekijä (hyvä minä!), laittakaa siis blancoja vekkuleita tulemaan mitä pikimmin, hyväntekijä on valmiina ja lähtökuopissa.