Täältä kyllä avarukseton peukku Tamille. Minulla lähtee heti viime joululta kuivuymaan mennyt kausari ostoon, jos Tami kurvaa Audillaan Raksilaan ja alkaa kuntoilla Kärpästen aitiossa.
Olen vahvasti sitä mieltä, että Kärppien peli saadaan näillä prinsiipeillä parempaan jamaan:
Kakkien pelaajien pitää tietää mitä tehdään:
a) Kun kiekko on omilla
b) kiekko on vastustajalla
c) kiekko on vapaana
Nyukyistä peliä seuratessa näin ei ole.
Prisiippi 2. Ei 95% keskittymistä.
Haluaisin nähdä sen, kun Saarenheimosta, Koskenkorvasta ja Aallosta tulee yhdessä yössä maailmanluokan pelaaja ja Rosa on maailaman vaarallisin X metriä maalista.
Moni moittii nykyistä materiaalia. Fakta kuitenkin on, että Saarenheimo, Rosa ja Aalto esdimerkkeinä pelaisi sarjajohtaja Lukon 1-2 kentässä, jos heidän annettaisiin vaihtaa seuraa. Kärpillä kuitenkin on sitä materiaalia ja se voi olla jopa ylivertaista muutamiin vastustajiin verrattuna.
Tami ei ehkä ole suosikkini joukkueen valmennuntajaksi pidemmäksi aikaa, mutta minulle kelpaisi näytös, jossa Tamin ekoa pusketaan uusitun Energia Areenan ovista sisään. Se luokkaa tämä näytös on nähtävä. Sze ihan toista kuin nykyinen täällä ei ole mitään nähtävää. Peukku ylös Tami projekti valmentaja kauden loppuun.