Pyllykän terveiset meille sokeille Nickerson-lahkolaisille. Itseäni hieman kieltämättä naurattaa, iso mies ei pääse edes kentällä ja uhoaa kuin pikkukakara. Tainnut jäädä lelu patterin taakse.
http://www.pasinielikainen.com/lue_uutinen.php?id=84
Joo. Se on hauska juttu sinänsä, miten tällaiset mystiset tekstiviestit nostetaan esille melkein kaksi vuotta väitettyä aikaa myöhemmin. No, kyllä minuakin tuolla peliajalla ja noilla tehopisteillä tympisi, lienee sitten ihan jokaisen oma asia miten sen ahdistuksen purkaa. Hifkin 13. hyökkääjään ei ruutia kannata haaskata kaukalossa, mutta ehkä pojille pitäisi järjestää jokin vapaaottelutyyppinen karkelo kauden päätteeksi?
Itse olen täällä toisaalla perustellutkin, miksi allekirjoittanut pitää Nielikäistä SM-liigan selvästi eniten-perseestä olevana pelaajana. Kehtaakin vielä joka yhteydessä korostaa
hyvää kaveruuttaan Heleniuksen Samiin (mitähän se on todellisuudessa?), joka on sentään viimeisen päälle arvostettu joukkuepelaaja. Nielikäinen on myös varmasti ainoa SM-liigakiekkoilija, jolla on pokeria laittaa nettisivuilleen teksti "kaudella 2006 Nielikäinen voitti Suomen mestaruuden". Meikäläinen kun on aina luullut, että HPK...
Lisäksi porilaiset kiekkofanit varmasti muistavat erään HPK:n Porin vierailun (oliko just finaalisarja menossa), kun Pyllykkä lampsi pukukoppikäytävältä ulos ja bussille. Bussin sisältä The Pasi huutelee teinitytöille ja -pojille, että "vittu mä voin ottaa kenen tahansa kanssa yks vastaan yks". Seuraavassa, ratkaisevassa finaalissa Pasi pysyikin matsin ajan kiltisti Isosannan kämpässään, joka sillä siihen aikaan vielä oli. Pelotti vissiin tulla seuraamaan matsia sinne lehdistöparven yläpuolelle, mihin hänet olisi peliä varmaan sijoitettu katsomaan.
Lyhyesti sanottuna: säälittävä tyyppi, kertakaikkiaan.