Matt Nickerson Ässiin

  • 787 968
  • 3 229

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Kyllä Nickerson-lisälle on perusteet; aikaisemmat törttöilyt. Tähän voitaisiin ynnättä 2005-2006 kauden kurkunleikkaukset ja muut sekoilut, viime kauden 16 ottelun pelikielto P-Amerikassa ja tän kauden sekoilut. Kyllä niistä tulee jo sitä ns. Nickerson-lisää.

Just. Kas kun ei Esa Tikkanen saanut Jokereihin tullessaan syksyllä 1999 ennaltaehkäisevää 20 ottelun pelikieltoa vajaan kahdenkymmenen vuoden NHL-mussutushistoriansa takia. Taisi siellä joukossa olla tappeluitakin. Lisäksi mussutti Wayne Gretzkylle eritoten kaudella 1988-1989 niin paljon, että meni Väinöltä vallan pelihuumori. Tämä on mielestäni erittäin raskauttavaa. Voikohan Esalle antaa tällaisen pelikiellon nyt? Edes toimitsijakieltoa? Muukkonen? Liljaniemi, nyt hereillä! Oikeuden pitää toteutua.

Tämä on ehkä päivän hauskin juttu tähän mennessä. AHL, NHL ja ECHL eivät taida mikään kuulua Muukkosen toimivallan piiriin. Jotenkin arvelen, että siellä joku voisi saada aika makeat naurut tästä episodista.
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Miksi Hirvonen olisi ollut suuren kiihkon vallassa voitetun ottelun jälkeen jos mitään ei olisi tapahtunut?

Jos Hirvonen on tullut näköetäisyydelle siinä vaiheessa kun Nickerson on tönäissyt Kanteeta, eikä ole nähnyt muuta kuin tuon tönäisyn ja Marjamäen noudon, niin siinä on ollut syytä suurelle kiihkolle, varsinkin kun kyseessä on Nickerson eikä esimerkiksi Pasi Peltonen.

Siltikään en ole kyseistä tilannetta nähnyt kuten ei 98% muistakaan tänne kommentoivista. Jos kuitenkin kaikki odottelisimme jotain virallista tiedotetta Ilvekseltä ja Ässiltä tai Sm-Liigalta, ennen kuin postitamme ketään Alaskaan.
 

patapower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Manchester United
Onko mitään tietoa koska Muukkonen päätöksensä tekee? Ässien selvitys toimitettu tiistaina iltapäivällä, voisiko jo huomenna olla homma selvää??

Tuon jälkeen saa Nickerson miettiä tosissaan haastaako nämä roskalehdet kunnianloukkauksesta tilille.
 

Takso 6

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen kuvitellut, että näille palstoille kirjoitellan ASIAA, mutta väärässä olen ollut. Lopettakaa nyt tämä typerääkin typerämpi mussuttaminen ja odotelkaa rauhassa päätöksiä. Eiköhän tähän saada ratkaisu aika nopesti.
 

Incarnation

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, PoPa
Tuolta etusivulta löytyvä Sasha Huttusen "Kun kuningas menettää kruununsa" on hyvä ja suht objektiivinen kuvaus Hiseyn ja Nickersonin tilanteesta tällä hetkellä. Kuitenkin tuntuu, että tämä läpällä käyttöön otetun kuningas-sanan monet mieltävät ihan kirjaimellisesti ja Matt on joutunut moniin hampaisiin juuri tuon liikanimensä takia. Toisin sanoen moni tuntuu luulevan, että Nickersonista odotettiin Porissa jotain todella suurta pelillistä apua joukkueelle ja että miestä palvotaan kannattajien joukossa täysin sokeasti.

Eihän se nyt ihan niin mene.

Tästä syystä minä en ainakaan koe Mattin toistaiseksi epäonnistuneen niin rankalla tavalla, mitä monissa medioissa on annettu ymmärtää. Ehkä se johtuu siitä, että osasin odottaa Mattilta mitä vain ja toivoin häneltä lähes mitä vain (puusilmäisille: tämä on viittaus tapaus Kanteeseen).
Minun silmissäni kuninkaan kruunu ei ole himmentynyt eikä sitä ole otettu pois. Ehkä kruunu on kuitenkin hieman kallellaan tapahtumien johdosta.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Jos Hirvonen on tullut näköetäisyydelle siinä vaiheessa kun Nickerson on tönäissyt Kanteeta, eikä ole nähnyt muuta kuin tuon tönäisyn ja Marjamäen noudon, niin siinä on ollut syytä suurelle kiihkolle, varsinkin kun kyseessä on Nickerson eikä esimerkiksi Pasi Peltonen.

Siltikään en ole kyseistä tilannetta nähnyt kuten ei 98% muistakaan tänne kommentoivista. Jos kuitenkin kaikki odottelisimme jotain virallista tiedotetta Ilvekseltä ja Ässiltä tai Sm-Liigalta, ennen kuin postitamme ketään Alaskaan.

Juuri näin. Nämä keskustelut ovat paljon mielekkäämpiä sitten, kun molempien osapuolien selvitykset ja Muukkosen päätös ovat tiedossa. Nyt täällä väännetään pääasiassa arvailujen ja mielikuvituksen pohjalta.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
No äläs nyt Takso.. Lukon osioon on tänään kertynyt (mitä äkkiä laskin) yhteensä 18 viestiä kun pelkästään tähän ketjuun Takson ja minun vastaukseni mukaan lukien 141 viestiä. Onhan meillä ainakin pelaaja joka puhututtaa. =D...ja iltapäivälehdet saa kirjoitettavaa BB:n lisäksi.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minun mielestäni taas muille ihmisille ei kuulu vittuilla ja minua ihmetyttää suuresti se, että täällä kaikki pitävät muille vittuilua täysin hyväksyttävänä ja normaalina käytöksenä. Olenko minä ainoa, jolla on jotain käytöstapoja?

Olen iloinen, että omaat käytöstapoja ja olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä; vi**uilu ei ole hyväksyttävää. Kirjoitit kuitenkin näin...

Muualla tuntuu vallalla olevan ajatus, että vittuilla saa kuinka paljon haluaa eikä se saa johtaa fyysiseen kontaktiin.

...ja tästä saa jotenkin sen käsityksen, että ymmärtäisit/hyväksyisit tuon fyysisen kontaktin. Pahoittelut erheestäni - hyvä jos sinäkään et väkivaltaista reaktiota hyväksy.

Ja otsikon aiheeseen palatakseni - ei minkäänlaista väkivaltaista reaktiota pitäisi hyväksyä tapaus Nickersoninkaan kohdalla, varsinkin kun se on irti kaikista sellaisista konteksteista, joissa fyysiset kontaktit olisivat vielä hyväksyttävissä. Ja mitä tulee tähän "todistustaakkaan", niin tarvitaanko sitä edes. Nickersonhan on itse myöntänyt tuon fyysisen kontaktin.

Olen kuvitellut, että näille palstoille kirjoitellan ASIAA, mutta väärässä olen ollut. Lopettakaa nyt tämä typerääkin typerämpi mussuttaminen ja odotelkaa rauhassa päätöksiä. Eiköhän tähän saada ratkaisu aika nopesti.

Eikös tämä ole sitä "väriä"...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Uskotko sinä nyt itsekkään tähän juttuusi?

Tottakait se lehdistötilaisuus pitää aloittaa niin nopeasti, ettei joukkueenjohtajalla ole mitään mahdollisuutta ehtiä siihen tapahtumaan. Mielummin 20 sekunttia pelin päättymisen jälkeen, koska aika on rahaa.

Aiemmin kommentoin "tiettyjä nimimerkkejä", jotka tietoisesti ymmärtävät koko ajan tekstiä väärin. Nimim. Aeroman näyttää näiden muutaman päivän selailemisen jälkeen johtavan tuota sarjaa ylivoimaisesti. Aika jannu olet.

Rautalankaa siis vaaditaan. Voisit yhtä hyvin kertoa tuon 20 sekuntia aluksi 400:lla, ja silti se joukkueenjohtaja saisi sipsutella aika kovaa vauhtia jään yli, jotta ehtisi Lammersin hakemaan hallista poistuvan yleisömeren keskeltä. Kuten aiemmin on jo todettu on varsin luonnollista, että maanmiehet ja ennestään tutut pelikaverukset katsovat pelin yhdessä - varsin luonnollinen jatkumo ohjastaa tulokas myös oikeaan paikkaan sovittua tilaisuutta varten.

Huoh. Jos jatkossa yrittäsi olla tarttumasta näihin. Uskomatonta, että täällä pitää perustella, miksi joukkueenjohtaja ei hae pressikatsomosta pelaajaa, vaan tämän saattaa pressikatsomossa jo oleva organisaation edustaja.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Tuon jälkeen saa Nickerson miettiä tosissaan haastaako nämä roskalehdet kunnianloukkauksesta tilille.

Kai tää oli provo? WOO-HOO! Jotta porilaisten ei tarvitsisi enempää päästää aivopieruja ilmoille, niin tässä on kaikkien porilaisten viestit tiiviisti niputettuna yhteen lainaukseen:

Mitään ei tapahtunut, ämmä Kantee ansaitsi vain opetuksen. Sitäpaitsi mitään ei tapahtunut. Ja kai sitä nyt saa vetää turpaan toista pelaajaa kun on itse pelikiellossa, ihan koodien mukaan meni. Sitä paitsi Tom Laaksonen provosoi pelikiellossa ollutta Nickersonia. Rotta ämmä Kantee ansaitsi tönimisen. Kyllä Media on suurennellut näitä asioita ihan liikaa. Matt on uhri.
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Kai tää oli provo? WOO-HOO! Jotta porilaisten ei tarvitsisi enempää päästää aivopieruja ilmoille, niin tässä on kaikkien porilaisten viestit tiiviisti niputettuna yhteen lainaukseen:

Hienosti tiivistetty, tiivistelmän otanta lienee noin yksi viesti, vai onko enemmän?
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olet siis sitä mieltä, että vain Hirvonen ja Kantee kelpaavat tapauksen todistajiksi. Melko yksipuolinen oikeudenkäynti, etten sano. Vastaavia taitaa esiintyä jossain Pohjois-Korean ja Kiinan tapaisissa diktatuureissa. Syyllinen, vaikka toisin todistetaan.

Itse olisin kovin tyytyväinen, mikäli sanktiot Nikkelle annettasiin perustuen Kanteen lausuntoon. Kaverilla tuskin on suurempaa tarvetta paisutella tapahtumaa ja kyllä nämä kiekkoilijat ymmärtävät toistensa ylilyöntejä, suurempiakin kuin kyseinen tapahtuma. Tuskin kummallekkaan jäi mitään hampaankoloon, ainakaan mitään sellaista, josta pitäisi hyvitystä saada.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kuten aiemmin on jo todettu on varsin luonnollista, että maanmiehet ja ennestään tutut pelikaverukset katsovat pelin yhdessä .
En ole tätä kiistänyt missään vaiheessa, enkä itseasiassa edes kommentoinut. Tämä on ihan normaalia toimintaa joka seurassa.
- varsin luonnollinen jatkumo ohjastaa tulokas myös oikeaan paikkaan sovittua tilaisuutta varten..
Olen jo aiemminkin todennut, että jos tämä on teidän tapanne toimia, niin siitä sitten vaan. Normaalia tahi luonnollista se ei ole.
Huoh. Jos jatkossa yrittäsi olla tarttumasta näihin. Uskomatonta, että täällä pitää perustella, miksi joukkueenjohtaja ei hae pressikatsomosta pelaajaa, vaan tämän saattaa pressikatsomossa jo oleva organisaation edustaja.
En olisi asiaan tarttunut, mutta kun Hirsimäki löi kortit pöytään, niin silloihan asiaa saa mielestäni kommentoida. Hirsimäki haluaa rahalla hoitaa koko kahakan, mutta käykö se Muukkoselle, onkin jo toinen juttu.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kun on joo saanut, niin mikä muuttuisi?

"Tapaus TPS-Peli."

Ratkaisun perustelut

.................Rangaistusta koventavana seikkana pidetään myös Nickersonin aikaisempaa käytöstä / aikaisemmilla kausilla esittämiä jääkiekkoon kuulumattomia otteita ja tekoja.


Luetaan niitä tiedotuksia.
Ensimmäistä lausetta en ymmärtänyt, joten kerropa: Yritätkö osoittaa tällä esimerkillä, että johonkin pelaajaan tai liigajoukkueeseen sovelletaan eri sääntöjä kuin muihin?

Mielestäni Muukkosen tuomiot ovat olleet erittäin hyvin linjassa tähän asti. Myös korotustekijät toistuvista rikkeistä on informoitu. Mihinkään järjettömyyksiin tai edeltäjiensä kabinettipelleilyihin ei olla sorruttu. Todennäköisesti ei sorruta nytkään.

Tähän samaan hengenvetoon kehottaisin porukkaa jo näin ennakkoon etsimään tulevasta päätöksestä sen itse teon (tönäisy päin mailatelinettä tms.) tuottaman rangaistuksen ja erikseen nämä korottavat tekijät. Taitaa olla kyllä turha toivo. Päätöksen ilmestyttyä tämä ketju tullee täyttymään "vittu pienestä hipaisusta 6 peliä?!?!?!" -tyyppisistä tykityksistä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kuinka monta sivua paskaa voidaan kirjoittaa samasta aiheesta? Nyt tehdään ennätyksiä.

Jos Ilves-leiri on kertonut niskalenkistä ja heitosta päin mailatelinettä ja Ässät puolestaan pienestä tönäisystä, niin eiköhän se totuus ole jossain siinä puolivälin paikkeilla. Tottakai toinen liioittelee ja toinen vähättelee. Niin tehdään joka asiassa.

Pakollinen veikkaus. 15 peliä kieltoa ja Ässät lähettää pojan kotiin.
 

sami1975

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Nickerson säästyy isoilta sanktioilta?
(30.10 17:10) Ässät ja Matt Nickerson ovat lähettäneet tänään omat vastineensa lauantain tapahtumista SM-liigan kurinpitoryhmälle. Ryhmä käsittelee asiaa parhaillaan ja päätös tullee nopeasti. Nickerson säästynee julkisuudessa ennakoidulta pitkältä pelikiellolta, sillä Satakunnan Kansan saamien tietojen mukaan kurinpitoryhmälle on pystytty kiistattomasti osoittamaan, että Nickersonin ja Ilveksen Kevin Kanteen episodi on sisältänyt vain sanailua ja tönimistä. Sen sijaan esimerkiksi väitettyä kurkkuun kiinni käymistä ei ole tapahtunut. Lue lisää tuomiosta sekä Nickersonin mietteistä myöhemmin tänä iltana Kiekko-Kansasta!"

Odotellaan tuomiota.

http://www.satakunnankansa.fi/pikauutiset/
 

Delkor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä?! Ei yli puoleen tuntiin yhtäkään postausta Nickerson ketjuun. Roikkuvatko kaikki palstalaiset sm-liigan sivuilla F5 -näppäintä villisti takoen?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Näin se homma vaan on pojat että KOIRAT HAUKKUVAT JA KARAVAANI KULKEE eikö? Nicke saa tuomionsa tahi ei niin elämän on jatkuttava ja pelit pelataan. Voisi kyllä luulla kun ketjua lukee että vähintään joku olisi kuollut ainakin sellaiset mittasuhteet asia on saanut. Kurkolla on niin hermot huonossa kunnossa joten eiköhän joka joukkueen pitäisi yrittää ottaa ilo irti kun pelaavat Ässiä vastaan....tarjolla melko helposti ylivoima-aikaa.
 

taipale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Puusilmät, WTF
Kuinka monta sivua paskaa voidaan kirjoittaa samasta aiheesta? Nyt tehdään ennätyksiä.

Jos Ilves-leiri on kertonut niskalenkistä ja heitosta päin mailatelinettä ja Ässät puolestaan pienestä tönäisystä, niin eiköhän se totuus ole jossain siinä puolivälin paikkeilla. Tottakai toinen liioittelee ja toinen vähättelee. Niin tehdään joka asiassa.

Pakollinen veikkaus. 15 peliä kieltoa ja Ässät lähettää pojan kotiin.

Meinaaks ettet itse siis kirjoittanut paskaa? Vai tarkoititko että että sinäkin kannoit kortesi kekoon tässä mainitsemassasi paskan kirjoituksessa? Ja tottakai minäkin haluan osallistua ennätyksen tekoon, kuten hyvien tapojen mukaisesti pitääkin. OT - siinä oikeassa että kirjoitusta paljon, mutta ehkä turha flamettavat arviot nostaa tunteet pintaan täälläkin.

Asia kiinnostaa, ja niin pitääkin! Varmaan linja pitää (?) Muukkosella, mutta jos veikkaus 15 pitää paikkansa ja menolippu kotiin niin huh huh... Yhtä pitävä veikkaus kuin että Porin-Matti rauhoittuu loppukaudeksi...

Tulis jo päätös ni päästäisiin seuraavalle tasolle! Tästä on sitten huomenna kiva praattailla Rauman hallilla paikallisten kanssa :D
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Onko muuten Nickersonilla vielä kärsittävänä 1 ottelu vanhaa kieltoa, vai loppuiko se Ilves-matsiin?
 

Veli Kettula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nickerson - Ultras Jokerit analogiaa

Tuli tuossa tätä vauhkoamista lukiessa mieleen, että Nickersonissa on ilmiönä samaa kuin Ultras Jokerit-poppoossa:

- Nickersonin pelikyvyt ei juuri kiinnosta ketään Porin ulkopuolella, UJ:n banderollit ei juuri kiinnosta ketään Hartwall Areenan ulkopuolella
- Nickersonin ylilyönnit saa ainakin Jatkoajan kuohuksiin, samoin UJ:n
- Nickersonin ylilyonnit leimaavat kaikki porilaiset, UJ:n kaikki Jokeri-fanit
- Nickerson oletettavasti raaputtelee avaimilla autoja, UJ taas heittelee savupommeja niiden päälle
- Nickerson yritti hajottaa Rinkelinmäen, samoin UJ
- Omat puolustavat maltillisesti molempia
- Vieraat paria poikkeusta lukuunottamatta vihaavat molempia

Pari muutakin oli mielessä, ne aivosolut kuitenkin join.

Palaan painelemaan F5:sta.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Meinaaks ettet itse siis kirjoittanut paskaa? Vai tarkoititko että että sinäkin kannoit kortesi kekoon tässä mainitsemassasi paskan kirjoituksessa?

Ehdottomasti tuo jälkimmäinen. Täytyy tätä ketjua väkisin venyttää, koska kohta tänne ei enää väliin mahdu, koska kun tuomio julistetaan, niin koko suomen kiekkofanit ovat täällä joko voivottelemassa tai juhlimassa.
Itse periaatteessa toivoisin pitkää pelikieltoa, koska en miehestä pidä, mutta toisaalta on se kiva katsella kun mies sekoilee. Jotenkin vaan tuo 15 peliä sopisi kuvioon. Mitään todenperäisyyttä sillä veikkauuksella ei tosiaan ole.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Wrighter kirjoitti:
Itse periaatteessa toivoisin pitkää pelikieltoa, koska en miehestä pidä, mutta toisaalta on se kiva katsella kun mies sekoilee.

NONI. Tässä se suuri salaisuus onkin kirjattuna. "On se vaan vittumainen ja mulkku jätkä mutta kyllä mä sitä katsomaan menen ja huutelen kans.".

Eräs Hautamaakin kiittää toimistollaan kun ne 200-300 ylimääräistä on maksaneet lippunsa Ilveksen kassaan. =D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös