Nakke^80 kirjoitti:
Jeesus kristus!!! Kannattaisikohan hiukan miettiä mitä kirjoittaa.
Mitä jos kuitenkin lähdetään siitä, että kyseinen viesti sisälsi jonkin sortin piilohuumoria...Eikö vain?
Tämä koko episodi naurattaa päivä päivältä enemmän, voiko joku oikeasti kohista TOSISSAAN näin mitättömästä asiasta? Suomesta tulossa hyvää vauhtia kaksinaismoralismin luvattu maa, kauan eläköön Ameriikka, täältä tullaan!
Asiaa käännellään ja väännellään joka suunnasta otsikoihin sopivaan muotoon, vaikka koko asia on niin helvetin mitätön.
-tappouhkaus
-kurkunleikkaaja
-haastaa kaikkia mahdollisia vellihousuja (esim. Laakkonen) tappeluun
-hankkiutuu TAPPELUIHIN illasta toiseen (Kärpät, Lukko&Blues-ottelut)
-ennennäkemätön hullu!
Itse hyväksyn maksimissaan 3-5 ottelua, sekin mediapaineen luomana. Muuten 1+1 ottelua olisi ainoa järkevä ratkaisu. Entäs sitten sakkorangaistus? Liiga asettaisi mielipuolisella rahallisella sanktiolla yhden joukkueistaan, jonka talous on muutenkin tiukilla erittäin hankalaan tilanteeseen. Antaako liiga sitten apua kun Ässien talouslukemat näyttävät keväällä huonoilta, vaikka sellaiset 500k€?
Jos Ässiä sakotetaan siitä, että pelaajistossa löytyy miestä vastaamaan vastustajien haasteisiin, niin voi voi. Useat tappelut ovat lähteneet tällä kaudella siitä, kun Ässien pelaaja menee maalille kiekon perässä ja saa vastustajan pakin kimppuunsa. Onneksi meillä löytyy junnuista(kin) kavereita kuten Tasku, joka ei näissä tilanteissa vain käännä toista poskea, vaan lähtee leikkiin mukaan. Näin sen kuuluukin olla. Pataa kannetaan ylpeänä rinnassa, illasta toiseen.
Sakottamalla nyt Ässiä (osittain myös tapaus IFK) liiga kyllä likaa omaa pesäänsä, melko pahasti. Mutta jos Ässät saa jonkun sakon, niin eiköhän järjestetä kansalaiskeräys hyvän asian puolesta? Itse olen valmis antamaan muutaman kympin, se on varma. Ihan siitä(kin) syystä, että Ässät on pelannut tällä kaudella melko yleisöön menevää kiekkoa, eikä peruutellut, vaikka tuolla materialla se saattaisikin tuoda enemmän tulosta.
Eli keräys pystyyn jos nalli napsahtaa...