Tervehdys!
Muistanpa mietiskelleeni aiemmin tässä ketjussa, että onkohan tästä pikkupojasta mihinkään? Täytyy tunnustaa että epäilykseni oli näköjään väärä. Hyvä niin.
Epäilin lähinnä kundin hanskaamiskykyä, jonka piti olla hänen paras osa-alueensa. Parin ekan sähläyksen jälkeen ajattelin, että tää on pelkkä suunpieksäjä koko sälli ja että ens kerralla kandee lunastaa puheet, tai saa mun silmissä pelkän huutelijan paperit itselleen. Nyt hemmo näyttikin sitten kertaheitolla, että taitaa sieltä ranteesta jotain löytyä. Kiitos Masa! Saat minulta synninpäästön!
Toi tuulettelu meni kyllä vähän överiksi, mutta taisi tuntua Masasta itsestäänkin niin hyvältä, ettei osannut hillitä itseään. Taitaa tulla jokusen ottelun huili, mutta ei se mitään. Poikahan taitaa kuitenkin olla vielä uhmaiässä, joten ymmärrän. Silti, jos olisin HIFK-fani, niin aivan varmasti v*ttaisi aikalailla rankasti.
Mielestäni itse matsaaminen Lostedtin kanssa oli täysin oikea ratkaisu ja näyttö meni täsmälleen siihen osoitteeseen kuin pitikin. HIFK on pelannut alkukauden nimenomaan sellaisella asenteella, että "Lujaa tullaan ja turpaan vedetään. Tulkaa vastaan jos uskallatte". Masa teki heti alussa selväksi, että Ässiin ei sen laatuinen uhoaminen tehoa, ja että sopii tulla sitten kokeilemaan. Sieltä tultiin ja lopputulos oli juuri sellainen kuin pitikin.
Toivola sanoi mielestäni myöskin hyvin, että ei ruveta peruuttelemaan, jos päälle käydään. Hyvä. Näin sen pitää olla. Itse ei niitä matseja tarvitse aloittaa, riittää että on valmis pistämään takaisin, mikäli kutsu tulee. Tätä joukkuetta seuraa ihan mielellään. Menestystä tuskin viime kautta kummoisemmin tulee, mutta kyllä noi sirkushuvit sitten korvaa sen jollain lailla. Tai eihän sitä koskaan tiedä...